iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Remko_LvB Linkje mbt de case info -> Apple - iPhone 4 - Hoesje Achjoh, dat is nog 5 weken! Dan hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien daarom wel problemen met de leveringen vanuit Appel -> om uiteindelijk minder cases beschikbaar te hoeven stellen ?
|
|||
|
|||
ja daar zeg je wat :S
|
|
|||
|
|||
zo te zien geen orderstatus updates bij mensen.
wacht ook al even (3 aug besteld). Gelukkig lijkt de bulklevering van 30 julie nu gedaan en kan het mijn inziens nooit meer heel lang duren) |
|
|||
|
|||
Eens komt er een tijd dat de leveringen de reserveringen in gaan halen
Ik hoop alleen dat het niet te lang meer duurt...... |
|
|||
|
|||
Zojuist TM gebeld en levertijden 3-4 weken tot maximaal 8 weken.
Nog even geduld
4 aug 16:18 online besteld/ contract verlenging/ 16 GB/2802xx/ status 4 |
|
||||
|
||||
Volgens mij waren de super actieve posters hier allemaal van 20 en 30 juli, nu die weg zijn lijkt het alsof er niks meer veranderd qua status maar dat gebeurt nog wel, het wordt hier alleen niet gepost!
|
|
|||
|
|||
Volgens mij zijn ze gewoon orders aan het opsparen voor de volgende bulklevering .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is de van 2 naar 3 statusovergang alleen 's ochtends?
|
||||
|
||||
@Remko LvB
Mooie conspiracytheorie, wie weet. Ik denk toch eerder dat Apple niet aan de vraag kan voldoen wereldwijd. Het is eerder in hun belang dat ze blijven produceren en uitleveren om klanten tevreden te maken, want er zijn genoeg alternatieven (Android) voor het grijpen. Wat de reden ook is, ik wacht nu al best lang, vanaf 4 aug. Verwachte levertijd bij Tmob verandert steeds (staat nu op 5 weken op de TM site) en toen ik bestelde was het 6-8 weken. Op het TM-forum is het erg stil de laatste dagen, ook ordermanagement laat weinig van zich horen. Vorige weken was dat wel anders. Eerst was ik enthousiast, wachten is soms leuker dan krijgen waar je op wacht. Nu begin ik me langzaam neer te leggen bij een lang verblijf op deze F5-camping. Het regent buiten. Ik begin me somber te voelen. Nou, dat ook weer niet. Ik wil gewoon m'n iPhone, nu! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb t-mobile aan de lijn gehad en ze zeiden dat de voorinschrijvingen wel allemaal op nummer ging, maar wie nu besteld, niet zo gaat. ik snap het niet meer
|
|||
|
|||
@SMRF, daarom de smile derachter .
Ben het helemaal eens met je posting. Zelf pas 1½ week geleden besteld (17/08) op dat moment ook levertijd 6-8 wkn. Dag later bijgesteld naar 3-4 wkn. Ga uit van een gemiddelde dan, dus rond de 5 weken. Kan ineens weer snel gaan als Apple bulk levert. Tot die tijd gewoon rustig afwachten, kunnen er toch niet meer aan doen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wachten wachten en nog eens wachten.. Status blijft onveranderd op 2 staan... Idd zoals meerdere hier zeggen, Apple zal wel niet leveren op dit moment. Als ze dat we doen zal er wel weer een bulk aan toestellen verdeeld gaan worden. kan gewoon niet lang meer duren.
|
|
|||
|
|||
Had ik jullie al gemeld dat ik nog steeds status 2 heb??
|
|
|||
|
|||
ORDERNUMMER 2818XX
IPHONE TYPE 16GB, Zwart BESTELDATUM 5 augustus 2010 BESTELD VIA Telefonisch, KS, Early Renewal STATUS 2 |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een early renewal aangevraagd in de TM shop op 16/08.
Ik zit nu hopeloos te zoeken naar een ordernummer maar kan nergens op mijn bonnetje er iets over vinden! Iemand enig idee hoe ik daar achter kan komen? Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Meh ben weer 's wakker maar lees nog geen goed nieuws >,<' Lijst is bijgewerkt.
________________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
Er zijn 63 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 63 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|