iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DarthMaul Goedemiddag allemaal , we zijn er weer klaar voor(voor het weekend) , zo te zien is er vandaag niks gebeurd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
_______________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm Laatst gewijzigd door dannyhtek; 27-08-10 om 15:59. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Tis tot nu toe nog niet voorgekomen dat er statuswijzigingen zijn in het weekend , alleen leveringen (door Amp), maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar zeggen
|
|
||||
|
||||
Hmm, het kan wel gewoon dat tshops morgen toestellen krijgen geleverd dus ik neem ook aan dat statussen kunnen worden geupdated in 't weekend.
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij aangeven wat status 2 is? Ik heb mn iphone op 02-08 of 03-08 besteld.. dat is volgensmij nu status 2.. Maar wat houdt dat in?
|
|
|||
|
|||
Dat staat op de statuswebsite.
|
|
|||
|
|||
dat kan ik dus niet zien omdat ik hem niet zelf besteld heb en het ordernummer niet direct hier heb
|
|
||||
|
||||
1. Order Ontvangen
2. Order Verwerkt Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden. 3. Order verzonden naar magazijn 4. Order op transport 5. Afgeleverd |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
volgens mij kan je die wel opvragen, gister gedaan via twitter, en kreeg vandaag een tweet met de vraag hoe ik 'm besteld had. Dus we'll see, verwacht morgen weer een tweet, aangezien ze om 1700 uur stoppen
|
|
||||
|
||||
Ik wacht al 3 dagen gingen best snel eigenlijk, nu nog 10 tot 15x 3 dagen wachten en dan ben ik 'n BLIJKINDJE!
_______________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik ga dit weekend zeilen, en met dit weer neem ik me iPhone niet mee, duds kun je nagaan hoe blij ik ben met me langzame 3G als ik weer trug ben laat staan als ik binnekort een iPhone 4 in me handen heb xD haha |
|
||||
|
||||
Jaaa, toen ik in de tmobile shop was en ik speelde met de iPhone 4 dacht ik echt van, hmm zou ik mijn 3G stiekem omruilen met de iPhone 4 ;x Ik snap dus volkomen wat je bedoeld haha! Maargoed, ik heb na Zondagmiddag geen iPhone meer ;( wordt ie verkocht maargoed. Heb ook 4 bijna 5 weken zonder iPhone gezeten toen ie werd gerepareerd/omgeruild voor 'n nieuwe.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
tip: internetten op zo'n ding ZUIGT, als je iPhone gewend bent Maar, ik was toen heel blij met de service van T-mobile, nog geen week later kreeg ik een *nieuwe* iPhone (ja, nieuw, serienr gecheckt, nog geen 3weken oud ) maarja, de service rondom de iPhone 4 valt me zwaar tegen.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ORDERNUMMER 2730**
IPHONE TYPE 16 GB BESTELDATUM 01-08-2010 BESTELD VIA T-Mobile online STATUS 2 |
|
|||
|
|||
Toch wel wijziging vandaag...ikke
1 aug besteld 32GB zwart ordernr. 2730xx vandaag naar status 3 Licht aan t einde van de tunnel |
|
|||
|
|||
jeej, m2
3aug besteld |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 22 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 22 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|