iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dresiderius Goede tip. Heb gebeld en heb mijn afspraak kunnen verzetten van donderdag naar a.s. maandag. Nice! Wat is dit voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja je moet ze niet vertrouwen. Eerst bel ik tmobile of ik mijn order kan opzeggen: Meisje zegt: ''Nee dat is niet mogelijk, want het is 2 weken geleden''.
Ik hier posten, Danny zegt: je kan wel cancellen. Ik weer KS bellen en meisje zegt: ''Ohh ja geen probleem''. Ze had geen eens gegevens nodig. Dus tip: Heeft je vriend een order lopen bij tmobile, bel met zijn telefoon 1200 en zeg het abonnement op. Ben je eerder aan de beurt .. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Anyways, check tweede post van deze pagina aub. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je krijgt een ordernummer en verificatiecode waarmee je kan inloggen. vervolgens kan je een datum prikken en eventueel nog je afleveradres wijzigen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik belde met de vraag of het ook naar maandag kon verzet worden omdat dit veel beter uitkomt met mijn werk. Daar is ook niks van gelogen ofzo. De medewerker zei dat er net een gaatje vrij was gekomen en dat het geen probleem was. Had denk ik gewoon puur mazzel
|
|
|||
|
|||
Net langs de T-shop geweest en ik sta 3de op de lijst dus waarschijnlijk dinsdag of woensdag zei de meneer achter de balie
|
|
||||
|
||||
Oke bedankt mensen (: nu nog hopen dat ik volgende week naar status 3 ga ;/
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Weer 'n vraagje, wil alles op orde hebben voor het geval dat: Moet de contracthouder het pakketje aannemen of kan ik dit ook doen? Abonnement staat op mijn stiefpaps naam - ik ben zelf 18 (:
|
|
|||
|
|||
Hi Danny,
Jij kunt het ook aan nemen, mits je het legitimatiebewijs van je stiefvader kunt overleggen.. www.mijnorderstatus.nl: Legitimatie De chauffeur zal uw legitimatiebewijs controleren. Het is mogelijk om een ander persoon uw bestelling in ontvangst te laten nemen. Deze persoon dient dan uw legitimatiebewijs te tonen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik denk dat je echt zijn legitimatiebewijs moet laten zien.. er staat dat dat gecontroleerd zal worden dus..
Heeft hij geen id-kaart of paspoort, dan kan hij die dag op pad met zijn rijbewijs. En dan kun jij zn id-kaart of paspoort gebruiken, hij heeft vast wel een rijbewijs right?! of zowel een id-kaart als paspoort. Laatst gewijzigd door Knuffie; 10-09-10 om 21:19. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik zie trouwens net dat de 18de de eerste datum is voor een levering van AMP (althans op de site)! vanmiddag was de 17de nog een mogelijkheid..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
kwilde de pret niet bederven, maar dacht meld het toch maar even..
dan kun je je erop instellen hahaa we lijken allemaal wel verslaafden!! |
Er zijn 38 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 38 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|