iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Order nummer:36XXXX iPhone 4 32GB Besteld op 16 september. Nu status 2. Zou ik deze week naar status 3 moeten gaan ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Order nummer:36XXXX iPhone 4 32GB
Besteld op 16 september. Nu status 2. Zou ik deze week naar status 3 moeten gaan ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik sta nog steeds op status 3 terwijl ik toch al de hele dag heb lopen klooten met de iphone
|
|
|||
|
|||
Tussen 14.40 en 17.40. Hoe zit het eigenlijk met het activeren van de microsim? Dat kon maar tot een bepaalde tijd toch? Kan dat anders ook op zaterdag bij de t-mobileshop?
|
|
|||
|
|||
Nou vandaag gsmweb maar weer eens gebeld... nou vandaag hebben ze geen iphones binnen gekregen. waarschijnlijk dinsdag of donderdag.. dus dat wordt weer een week wachten...
heb al op 1 september besteld. zeggen dan 1 a 2 weken levertijd..... |
|
|||
|
|||
domme vragen bestaan niet?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Haha. Ik las het ja. Alleen ik kan me moeilijk voorstellen dat ze morgen nog iedereen van 16 september tot 3 oktober een mail sturen! Ze hebben toch niet ineens zoveel iPhones beschikbaar ?
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag netjes op tijd afgeleverd. Iphone bevalt prima!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem net binnen gekregen. Tijdvak van 8:00 tot 10:25. Netjes op tijd dus!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het opgezocht op het t-mobile forum. Het kan dan niet online, maar wel via de TM klantenservice of een TM shop. Maar ik hoop natuurlijk dat ze om 14.40 op de stoep staan .
|
|
|||
|
|||
Ik ben al helemaal hooked, hoop dat iedereen hem snel krijgt!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Let wel op: je oude SIM werkt dan niet meer, backup de telefoon nummers. ____________ Je kunt ook bellen met de klantenservice zelf dacht ik zodat hun de SIM direct activeren. Dit is enkel een '?' aangezien ik alleen zeker weet dat de mensen van twitter je SIM direct kunnen activeren. |
|
|||
|
|||
Oh dat is handig, die volg ik toch al . En mijn telefoonnummers staan in outlook, niet op de simkaart, dus dat is geen probleem (ik had al een smartphone ).
|
|
||||
|
||||
Ja oke maar zei het toch maar voor de zekerheid voordat ik 'kon je dat niet even zeggen ;/' krijg te horen ^^
|
|
|||
|
|||
Grijns. Dank je wel hoor!
|
|
|||
|
|||
ik heb afspraak gewijzigd naar morgen, maar dat betekend dat ik de telefoon zelf wel kan activeren via itunes tog? abbo, gaat tog pas over maand in!
|
|
|||
|
|||
Order nummer:378xxxx iphone 4 16gb met een nieuwe abbo besteld op 27 september.. word wel even wachten dus nog..
Hoop dat de laatste paar daagjes voor iedereen een beetje snel gaan! ja volgens mij kan je hem dan wel al activeren Laatst gewijzigd door Nightfale; 08-10-10 om 15:38. |
|
|||
|
|||
het komt nu wel heel dicht bij hè Paula, of heb jij 'm al...
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|