iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Overigens levert T-Mobile ook aan de Phonehouse en andere winkels, dus veel van hun voorraad iPhones gaat direct door naar andere winkels. Erg vreemd natuurlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overigens levert T-Mobile ook aan de Phonehouse en andere winkels, dus veel van hun voorraad iPhones gaat direct door naar andere winkels. Erg vreemd natuurlijk als je ziet dat daar bijna geen wachttijden zijn en bij TM zelf wel. Ik vind het jammer dat ze zelf niet een iets groter deel houden om de wachttijden terug te dringen en zo hun eigen klanten het voordeel te gunnen. Maar blijkbaar maken ze zo meer winst of komt dit beter uit...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb 25.08.2010 mijn Iphone4 16GB besteld bij de KS tot op heden nog steeds status 2 naar 4,5 week wachten wordt toch wel ff knettergestoord van al dat wachten voor zo'n telefoon.... hebbe hebbe en wel NU
oja en ze zeiden max 3-4 weken op dag van bestelling ! |
|
|||
|
|||
Heb op 17 september 2010 een iphone 4 32GB besteld in de winkel zelf, ben er naar toe gegaan ja. Daar zeiden ze 3-4 weken...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Goed niuews voor jullie, heb het ook geannulleerd bij tmobile.
had nr 321, dus het schuift een klein beetje op. heb het bij mediamarkt gehaald, daar hadden ze 3 op voorraad.
|
|||
|
|||
hah, serieus? hebben sommige telefoonwinkels er soms gewoon een paar op voorraad liggen, terwijl anderen weken wachten op leveringen?
|
|
|||
|
|||
Dus ben je een kudde-dier en kijk je niet verder dan je neus lang is en ga je net als iedereen achteraan de rij aansluiten en gebruik je niet je eigen verstand.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaah....er gaat iets gebeuren....ben net naar status 3 gegaan!!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb zojuist mijn levering van 27-09 naar 25-09 kunnen verplaatsen.
Toch nog in het weekend spelen haha
|
|||
|
|||
Orderstatus overzicht update:
Ben benieuwd of asiandragon88 ook naar status 3 is gegaan vandaag. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja precies. Ik had het gisteren geprobeerd maar de wachtrij was wederom erg lang.. dus geen succes. Hopen, dat het vandaag beter is.
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook vandaag van status 2 naar 3 gegaan, dus volgende week moet de levering wel gaan lukken. Ordernummer is 3237xx.
YYYYYYYYYYYYYYYYES!!!!!!!!! |
Er zijn 29 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 29 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|