iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ondertussen op het t-mobile forum... Citaat: Update levertijden i-Phone 8 Gb, 16gb en 32gb De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 20 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ondertussen op het t-mobile forum...
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
feli maar wat maak je je druk over de case? Die kan je zelfs in December nog aanvragen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
T-Mobile heeft mij bestelling een update gegeven naar status 3.
Besteld op 25-08-2010 met ordernr.: 3202XX Stond bij Danny op de lijst. Wie moet ik nu eigenlijk een PM sturen ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje. Ik heb mijn iPhone op mijn moeders naam bestelt, dus zij kreeg vandaag het smsje. En zonder overleg heeft ze de eerst volgende datum dat ze kan ingevult, 7 oktober. Maar nu hebben we een oplossing gevonden om het eerder te laten kunnen, kan je dit nog veranderen?
|
|
|||
|
|||
YESSSSS
25.08.2010 besteld nu 4 weken 5 dagen later status 3 (H) ooooh laat ze maar smsen ik wil m'n ifoon . mocht een keer tijd worden zeg . @ Milan035 volgens mij kan je met die gegevens nogmaals inloggen om een eerdere data te reserveren althans dat lees ik hier van anderen ook |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Okee bedankt voor jullie antwoord. Hij staat dus op mijn moeders naam, gaan ze moeilijk doen als ik of mijn vader hem aanneemt?
|
|
|||
|
|||
Dat ligt aan de bezorger denk ik. Ik hoor ook van mensen die de i-phone door iemand anders laten aan nemen, soms gaat dit goed soms niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn collega heeft ook een iPhone 4 besteld, gisteren van status 2 naar status 3 en morgen word het al geleverd..
hij heeft nu 5 weken gewacht |
|
|||
|
|||
3182** en gisteren van status 2 naar 3... besteld op 24 augustus. Wat denk jullie, zou dat nog lukken deze week? Ga nl volgende week op vakantie...
|
|
|||
|
|||
Ik dacht ook dat dat kon, maar na de verhalen hier ben ik gaan twijfelen en nu hoef ik daar niet meer over te twijfelen.... en natuurlijk, ik kan er ook gewoon 1 kopen....is gewoon de hollandse zuunigheid he
|
|
|||
|
|||
Zo, gisteren een afspraak gemaakt.
Hij wordt vandaag tussen 8.30 en 11.30 afgeleverd! |
|
|||
|
|||
Nee de bumper is tot de 30e gratis te bestellen via je iPhone.. Daarna gaat hij geld kosten of je moet AppleCare bellen en je probleem aangeven (als je die hebt) dan krijg je wel weer een gratis bumper
|
|
|||
|
|||
2 weken geleden (op maandag) mijn iPhone 4 32GB besteld bij de T-shop in Arnhem, kon 'm vanaf gister ophalen (moest helaas werken). Dus ik vertrek nu om hem te halen... zin zin zin B)
|
|
|||
|
|||
Hoe lang duurt het ongeveer tot t-Mobile contact met je opneemt (tel? sms? web?) om een afleverafspraak te maken? Maandagochtend is m'n status naar 3 gegaan....
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem!
|
|
|||
|
|||
Kom ik net bij de T-shop in Arnhem, sta om 10:00 uur als 2e in de rij... kunnen ze mijn contract niet vernieuwen
Storing in het systeem, of ik vanmiddag ff terug wilde komen Wordt een hele lange dag vandaag |
Er zijn 63 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 63 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|