iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Yes, vandaag de afleverdatum van de 27e nog naar de 25e kunnen verplaatsen. Morgen lekker spelen dus!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Yes, vandaag de afleverdatum van de 27e nog naar de 25e kunnen verplaatsen. Morgen lekker spelen dus!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik sta ook niet op de lijst; 25/8 besteld, order 3214xx, nog altijd status 2
Terwijl er nu al mensen die op 26/8 met hogere ordernr's een status verandering hebben, zeer chrono-onlogisch allemaal Ben zeer geduldig geweest de afgelopen 4 weken, maar wordt langzaam ook gek van het wachten. Ook erg typerend dat sinds ik besteld heb, mijn oude telefoon kuren begint te vertonen. |
|
|||
|
|||
Er klopt inderdaad weinig van het bestellen en leveren van de iphone 4. Dat je hem bij de ene winkel zo kan komen ophalen en bij de andere 4+ weken moet wachten (en meestal zelfs langer). Hoe zit het met de productie, die moet waarschijnlijk ook laag zijn, anders had iedereen er al eentje nu...
|
|
|||
|
|||
Ik las ergens dat er per minuut 90 iphones worden gemaakt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weten jullie trouwens hoe het zit met de rembours?
Moet je bij levering gewoon het bedrag van de iphone betalen? Of moet je 1 cent pinnen zodat ze kunnen zien of het allemaal klopt? Of hoef je alleen maar het pakketje te innen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb nieuws m.b.t. The Phonehouse. Men verwacht dat er weer volgende week woensdag of donderdag nieuwe iphones binnen komen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In mijn geval dus: lees en huiver over alle topics mbt TMobile bestellingen. Lees de topics over de vlotte webwinkels. Bestel snel bij smartphonestunts: geleverd binnen 1 week. Nogmaals, veel plezier met in je rij staan... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Uit de verhalen wat ik her en der op het forum lees kan je het beste contant betalen, want de pin werkt vaker niet dan wel bij amp. Hoop dat je hiermee weer wat geholpen bent En als je niet hoeft te betalen omdat het al was afgeschreven is dat natuurlijk altijd mooi meegenomen! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt ja, daar ging die mevrouw van uit! Dus.. laten we maar weer een weekje wachten Ben benieuwd hoe het dan zit met de gratis case van Apple. Las ergens, dat the Phonehouse mensen misschien compenseert ivm lange wachttijden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoop dat ze me even duidelijkheid kunnen geven over de levertijd. Edit* Na 15 minuten gebeld te hebben heb ik 1 minuut iemand aan de lijn gehad die probeerde iemand te bellen om na te kijken hoe het zit met mijn bestelling. Ze kon niemand bereiken en als het goed is word ik zo terug gebeld. Laatst gewijzigd door Jeroentjhuh; 24-09-10 om 15:48. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijkbaar niet helemaal overgekomen, maar dat was niet heel onverwacht hier... |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|