iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ik een hekel heb aan hoesjes of wat dan ook om mijn telefoon, mag iemand mijn bumpercase wel overnemen voor een mooi prijsje zodra ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aangezien ik een hekel heb aan hoesjes of wat dan ook om mijn telefoon, mag iemand mijn bumpercase wel overnemen voor een mooi prijsje zodra ik hem heb.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Je gaat dus echt geld vragen voor iets dat je gratis hebt gekregen?
|
|||
|
|||
Op de website van t-mobile staat nu het volgende:
Vanwege de beperkte voorraad van de iPhone 4 16GB en 32GB zwart geldt er een levertijd 5 weken. Misschien de iPhone 4 toch een week eerder in huis dan de verwachte levertijd van 6 weken . |
|
|||
|
|||
Hahaha zo lijkt 't wel
|
|||
|
|||
@ topic
We willen updates zien!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zou ook wel willen weten of er iemand al een statusverandering heeft.
|
|||
|
|||
is er meer info te vinden, wellicht op het Tmobile forum ofzo, over hoeveel toestellen er binnen zijn gekomen? ik trek die nog 2 weken wachten echt niet!
|
|
|||
|
|||
Jeroentjhuh heb je een update van het overzicht voor ons.
|
|
|||
|
|||
Gister een sms gekregen van T-Mobile shop (Zwolle) dat ik hem kan ophalen!
Besteld op 23 augustus. |
|
|||
|
|||
Nou ik zit nog steeds te wachten op status 3
|
|
|||
|
|||
collega van mij heeft telefonsich bij Tmobile op de 23e besteld, vandaag bericht gehad van AMP voor afspraak in te plannen.
|
|
|||
|
|||
Yyyyyyyyeeeeeeeeeeeeesssssssssssssss
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
JA klopt eindelijk status 3.
Ik dacht dat de handtekening duidelijk was, maar ik had het er wel even bij mogen zeggen haha |
|
|||
|
|||
21 augustus telefonisch besteld bij T-mobile, vorige week een sms gehad dat de bestelling vertraagd was naar deze week en vandaag eindelijk van status 2 naar status 3 gegaan. Ik neem aan dat er dus snel bericht komt van AMP wanneer ze af kunnen komen leveren.
|
|
|||
|
|||
Dat is mooi voor je, nu zal die wel snel geleverd worden. Zo te zien ook aan het ander bericht hebben ze een levering gehad en zijn ze nu bezig met het verwerken.
|
|
|||
|
|||
Nu hopen dat mijn bestelling (324xxx) van 25 augustus ook naar status 3 gaat....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als het goed is ga ik binnen kort naar status 3, en er blijkt een site te zijn waar je gratis screen protectors kan bestellen. Heeft iemand daar de link van?
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|