iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door paula_vg Ik heb nog wel 2 jaar lang gratis W&W, oftewel W&W plus voor 4,95 . Maar ja, dat is nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij The Phonehouse is de levertijd nu 2 weken. En heb hem op 4-09 besteld en heb hem nog steeds niet. Terwijl de iPhone toen goed leverbaar was.
|
|
|||
|
|||
Nog steeds status 2
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand daar iets over? Want velen onder ons hebben de iphone dik op tijd besteld om recht te hebben op een gratis bumper. Maar als TM dan op zich laat wachten met de levering van het toestel wordt die bumper je mooi door de neus geboord. Dus kost het mij straks weer 29,95 en dat zou toch niet leuk zijn haha |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit klopt niet alle iphones die na 30 september geleverd worden krijgen een bumper via t-mobile mijn vrouw heeft er vandaag 1 besteld en gevraagd hoe het zat met de bumpercase Ook stond er elders op iphone site dat je gewoon ook na de 30ste via apple zelf nog steeds de bumpercase kan claimen
|
|||
|
|||
Net gebeld met KS van Tmobile. De mevrouw vertelde me dat het dan vervalt en je niet via TM een gratis hoesje krijgt. Geen goede service zei ik maar, daar kon ze niets aan doen. Vaag.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb trouwens gelezen dat het na 30 september nog telefonisch te regelen was, maar daar weet ik het zijne niet van. |
|
|||
|
|||
Je kan tot 30 okt je case bestellen via de app. maar je moet wel aan kunnen tonen dat je de telefoon voor 30 sept gekocht hebt. (in geval van t-mobile betekent dit geleverd, omdat je leveringsbon je factuur is) dus na 30 sept je iPhone ontvangen betekend jammer maar helaas..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
je hebt nu alleen een bestelbevestiging dat geld niet als factuur.. Ik heb bij mijn telefonische bestelling nadrukkelijk gevraagd of er dan ook geleverd werd voor 30 sept ivm het case programma.. "tuurlijk.." maar begin het nu steeds somberder in te zien.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het ligt aan apple dat ik hem morgen pas krijg en niet een maand geleden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en als je 'm morgen krijgt is dat natuurlijk nog voor 30 september en heb je geen problemen met bestellen.. |
|
|||
|
|||
mm, in de voorwaarden staat: "Klanten die vóór of op 30 september 2010 een iPhone 4 kopen..." Ik heb hem inmiddels gekocht, dus val ik binnen het programma. Hij moet alleen nog geleverd worden. De voorwaarden gaan uitsluitend over aanvraag via de App, deze zal waarschijnlijk de nodige info zoals IMEI doorsluizen, wat ze telefonisch van plan zijn is nog niets over bekend.
|
|
|||
|
|||
ik hoop dat je gelijk hebt.. dat zou leuk zijn voor de wachtende..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan weet ik niet wie je aan de telefoon hebt gehad maar bij KS van t-mobile zakelijk geven ze aan dat t-mobile zakelijk ze dan voor hun klanten mee gaat leveren |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar maak je niet druk na 30 september worden ze ook gewoon nog geleverd alleen moet je het dan via t-mobile regelen of via apple nederland maar krijgen doe je hem zo wie zo maar schijnbaar leest niemand hier nooit goed op de site Pas geleden heeft over dit onderwerp nog een heel artikel gestaan dat ze gewoon blijven leveren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 33 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 33 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|