//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door paula_vg Ik heb nog wel 2 jaar lang gratis W&W, oftewel W&W plus voor 4,95 . Maar ja, dat is nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #7961  
Oud 21-09-10, 10:48
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paula_vg Bekijk bericht
Ik heb nog wel 2 jaar lang gratis W&W, oftewel W&W plus voor 4,95 . Maar ja, dat is nu ook niet meer...

Ben wel blij dat ik hem eerder heb besteld dan ik eigenlijk van plan was dan......die toestelkorting is toch mooi meegenomen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #7962  
Oud 21-09-10, 13:33
Jeroentjhuh Jeroentjhuh is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 91
Standaard

Bij The Phonehouse is de levertijd nu 2 weken. En heb hem op 4-09 besteld en heb hem nog steeds niet. Terwijl de iPhone toen goed leverbaar was.
  #7963  
Oud 21-09-10, 16:36
aapte aapte is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 19
Standaard

Nog steeds status 2
__________________
| Iphone4 16 Gb besteld KS 21-8 | bevestiging 26-8 | status 4 22-09 | Levering 25-09 |
  #7964  
Oud 21-09-10, 17:02
Assenaar Assenaar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aapte Bekijk bericht
Nog steeds status 2
Volgens mij krijgen ze morgen een levering, omdat ze dan ook kunnen zeggen tot welke datum ze deze week uitleveren.
  #7965  
Oud 21-09-10, 17:10
aapte aapte is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Assenaar Bekijk bericht
Volgens mij krijgen ze morgen een levering, omdat ze dan ook kunnen zeggen tot welke datum ze deze week uitleveren.
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Nou maar hopen dat ik 'm op tijd binnen heb om nog een gratis bumper te krijgen via Apple.
Weet iemand daar iets over? Want velen onder ons hebben de iphone dik op tijd besteld om recht te hebben op een gratis bumper. Maar als TM dan op zich laat wachten met de levering van het toestel wordt die bumper je mooi door de neus geboord.
Dus kost het mij straks weer 29,95 en dat zou toch niet leuk zijn haha
  #7966  
Oud 21-09-10, 17:33
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aapte Bekijk bericht
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Nou maar hopen dat ik 'm op tijd binnen heb om nog een gratis bumper te krijgen via Apple.
Weet iemand daar iets over? Want velen onder ons hebben de iphone dik op tijd besteld om recht te hebben op een gratis bumper. Maar als TM dan op zich laat wachten met de levering van het toestel wordt die bumper je mooi door de neus geboord.
Dus kost het mij straks weer 29,95 en dat zou toch niet leuk zijn haha


Dit klopt niet alle iphones die na 30 september geleverd worden krijgen een bumper via t-mobile mijn vrouw heeft er vandaag 1 besteld en gevraagd hoe het zat met de bumpercase
Ook stond er elders op iphone site dat je gewoon ook na de 30ste via apple zelf nog steeds de bumpercase kan claimen
__________________
Iphone 3GS 32 Gb Wit, JB, iPad 64GB 3g JB, Iphone 4 32 Gig JB
  #7967  
Oud 21-09-10, 17:55
Calicchio Calicchio is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Net gebeld met KS van Tmobile. De mevrouw vertelde me dat het dan vervalt en je niet via TM een gratis hoesje krijgt. Geen goede service zei ik maar, daar kon ze niets aan doen. Vaag.
  #7968  
Oud 21-09-10, 19:20
karel apple karel apple is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Sleeuwijk
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calicchio Bekijk bericht
Net gebeld met KS van Tmobile. De mevrouw vertelde me dat het dan vervalt en je niet via TM een gratis hoesje krijgt. Geen goede service zei ik maar, daar kon ze niets aan doen. Vaag.
Je krijgt toch ook helemaal niet via TM een bumper Case... dit loopt via Apple dmv een iPhone App genaamd de 'iPhone 4 Case Program', welke je op je iPhone moet zetten en zo je Bumper Case kan bestellen.
Ik heb trouwens gelezen dat het na 30 september nog telefonisch te regelen was, maar daar weet ik het zijne niet van.
  #7969  
Oud 21-09-10, 20:19
eiskoud eiskoud is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zonnige zuiden
Berichten: 37
Standaard

Je kan tot 30 okt je case bestellen via de app. maar je moet wel aan kunnen tonen dat je de telefoon voor 30 sept gekocht hebt. (in geval van t-mobile betekent dit geleverd, omdat je leveringsbon je factuur is) dus na 30 sept je iPhone ontvangen betekend jammer maar helaas..
  #7970  
Oud 21-09-10, 20:25
MarcWebNl MarcWebNl is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eiskoud Bekijk bericht
Je kan tot 30 okt je case bestellen via de app. maar je moet wel aan kunnen tonen dat je de telefoon voor 30 sept gekocht hebt. (in geval van t-mobile betekent dit geleverd, omdat je leveringsbon je factuur is) dus na 30 sept je iPhone ontvangen betekend jammer maar helaas..
Maar ik heb de factuur al weken in huis. En daarin staat duidelijk verkoop datum dat ik besteld heb.
  #7971  
Oud 21-09-10, 20:27
karel apple karel apple is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Sleeuwijk
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarcWebNl Bekijk bericht
Maar ik heb de factuur al weken in huis. En daarin staat duidelijk verkoop datum dat ik besteld heb.
Juist, ik heb de factuur ook al met een factuurdatum van 15 september.
  #7972  
Oud 21-09-10, 20:29
eiskoud eiskoud is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zonnige zuiden
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarcWebNl Bekijk bericht
Maar ik heb de factuur al weken in huis. En daarin staat duidelijk verkoop datum dat ik besteld heb.
De garantie gaat toch ook pas in op de dag van levering... dus dan is ook de verkoopdatum. Bij de levering krijg je ook de originele factuur (waarom ook het imei nummer van het toestel vermeld staat enz.)

je hebt nu alleen een bestelbevestiging dat geld niet als factuur..

Ik heb bij mijn telefonische bestelling nadrukkelijk gevraagd of er dan ook geleverd werd voor 30 sept ivm het case programma.. "tuurlijk.." maar begin het nu steeds somberder in te zien..
  #7973  
Oud 21-09-10, 20:34
MarcWebNl MarcWebNl is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eiskoud Bekijk bericht
De garantie gaat toch ook pas in op de dag van levering... dus dan is ook de verkoopdatum. Bij de levering krijg je ook de originele factuur (waarom ook het imei nummer van het toestel vermeld staat enz.)

je hebt nu alleen een bestelbevestiging dat geld niet als factuur..

Ik heb bij mijn telefonische bestelling nadrukkelijk gevraagd of er dan ook geleverd werd voor 30 sept ivm het case programma.. "tuurlijk.." maar begin het nu steeds somberder in te zien..
Op de factuur staat niet dat het een kopi is. Dus is het een orgineel factuur. Als het geen orgineel factuur is moeten ze het erbij zetten.

Het ligt aan apple dat ik hem morgen pas krijg en niet een maand geleden.
  #7974  
Oud 21-09-10, 20:34
eiskoud eiskoud is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zonnige zuiden
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apple Case Program
Apple zal voor de identificatie van de iPhone 4 en het vaststellen van een rechtsgeldige deelname aan het Programma persoonlijke gegevens verzamelen, onder meer een telefoonnummer, het model, het serienummer en het IMEI-nummer. Apple zal deze persoonlijke gegevens in combinatie met de persoonlijke gegevens die reeds bij Apple bekend zijn via uw iTunes account of Apple ID (zoals een afleveradres) gebruiken voor de uitvoering van het Programma.
de voorwaarden: http://images.apple.com/nl/iphone/ca...Program_NL.pdf
  #7975  
Oud 21-09-10, 20:36
eiskoud eiskoud is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zonnige zuiden
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarcWebNl Bekijk bericht
Op de factuur staat niet dat het een kopi is. Dus is het een orgineel factuur. Als het geen orgineel factuur is moeten ze het erbij zetten.

Het ligt aan apple dat ik hem morgen pas krijg en niet een maand geleden.
Aan de hand van die factuur kun jij niet aantonen welke (imei) iphone je hebt.. kan dus voor elke iphone4 gelden.. en dus kunnen ze nooit controleren of je niet al een hoesje hebt besteld.. dus dat zal nooit gelden als factuur.

en als je 'm morgen krijgt is dat natuurlijk nog voor 30 september en heb je geen problemen met bestellen..
  #7976  
Oud 21-09-10, 20:47
karel apple karel apple is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Sleeuwijk
Berichten: 54
Standaard

mm, in de voorwaarden staat: "Klanten die vóór of op 30 september 2010 een iPhone 4 kopen..." Ik heb hem inmiddels gekocht, dus val ik binnen het programma. Hij moet alleen nog geleverd worden. De voorwaarden gaan uitsluitend over aanvraag via de App, deze zal waarschijnlijk de nodige info zoals IMEI doorsluizen, wat ze telefonisch van plan zijn is nog niets over bekend.
  #7977  
Oud 21-09-10, 20:53
eiskoud eiskoud is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zonnige zuiden
Berichten: 37
Standaard

ik hoop dat je gelijk hebt.. dat zou leuk zijn voor de wachtende..
  #7978  
Oud 21-09-10, 21:04
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calicchio Bekijk bericht
Net gebeld met KS van Tmobile. De mevrouw vertelde me dat het dan vervalt en je niet via TM een gratis hoesje krijgt. Geen goede service zei ik maar, daar kon ze niets aan doen. Vaag.

Dan weet ik niet wie je aan de telefoon hebt gehad maar bij KS van t-mobile zakelijk geven ze aan dat t-mobile zakelijk ze dan voor hun klanten mee gaat leveren
  #7979  
Oud 21-09-10, 21:09
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karel apple Bekijk bericht
mm, in de voorwaarden staat: "Klanten die vóór of op 30 september 2010 een iPhone 4 kopen..." Ik heb hem inmiddels gekocht, dus val ik binnen het programma. Hij moet alleen nog geleverd worden. De voorwaarden gaan uitsluitend over aanvraag via de App, deze zal waarschijnlijk de nodige info zoals IMEI doorsluizen, wat ze telefonisch van plan zijn is nog niets over bekend.
Klopt en wij hebben hemzelf al betaald met onze credit card dus dat is onze aankoopbewijs

Maar maak je niet druk na 30 september worden ze ook gewoon nog geleverd alleen moet je het dan via t-mobile regelen of via apple nederland maar krijgen doe je hem zo wie zo maar schijnbaar leest niemand hier nooit goed op de site

Pas geleden heeft over dit onderwerp nog een heel artikel gestaan dat ze gewoon blijven leveren.
  #7980  
Oud 21-09-10, 21:13
Assenaar Assenaar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eiskoud Bekijk bericht
Aan de hand van die factuur kun jij niet aantonen welke (imei) iphone je hebt.. kan dus voor elke iphone4 gelden.. en dus kunnen ze nooit controleren of je niet al een hoesje hebt besteld.. dus dat zal nooit gelden als factuur.

en als je 'm morgen krijgt is dat natuurlijk nog voor 30 september en heb je geen problemen met bestellen..
waarom is het belangrijk dat op de factuur een imei nummer is genoteerd? Op elk imei nummer kan maar een hoesje worden besteld, en ze weten precies welke klant voor de datum een iphone 4 heeft besteld en dus welke imei nummer daaraan is gekoppeld.
Discussie gesloten



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.