iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) vanmiddag tussen half1 en 6 komt mijn iphone binnen! Kan niet meer wachten!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vanmiddag tussen half1 en 6 komt mijn iphone binnen!
Kan niet meer wachten! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Anyways, ik ga op vakantie, spreek jullie zaterdag weer. Ben benieuwd naar de veranderingen op Danny's lijst! Houdoe! |
|
|||
|
|||
Ik ben ook afgelopen dagen (of vanmorgen, keek vrijdagochtend voor het laatst) naar status 3 gegaan.
32gb, zwart, besteld op 1 augustus, verlenging. Nu maar hopen op een snel sms'je. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
WHa wat een gekken daar zeg...
Ben net tm en geven me daar aan dat min toestel op deliver staat maarr dat het dan nog tot 2 weken kan duren voor AMP contact met me opneemt. Verder zou het nog tot 1 oktober kunnen duren. Wat een klaplopers... |
|
|||
|
|||
Heeft iemand de link voor mij waar ik mijn orderstatus kan opvragen?
Top forum, maakt het wachten iets dragelijker wacht (pas) twee weken |
|
|||
|
|||
Je moet het me even verschuldigd blijven. Ik heb hem niet meer bij de hand hier
Laatst gewijzigd door Vincent6882; 30-08-10 om 11:09. |
|
|||
|
|||
duurt het allemaal lang zeg.... lijkt er ook op dat de 16 gb eerder geleverd worden dan de 32'ers...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Order Verwerkt (status2) Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden. 3 aug besteld...... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Erg rustig hier vandaag. Vorige week maandag was dat ook al zo. iemand van de status 3 mensen die al bericht heeft gehad?
|
|
|||
|
|||
Nee, geen bericht, maar vanochtend was mijn order niet bekend bij AMP ( aflevertijd.nl ), maar zojuist weer even gekeken en nu istie wel bekend, maar "nog niet fysiek aanwezig", dus u kunt geen afspraak maken.... in elk geval iets
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Grapje natuurlijk
|
|||
|
|||
hahahah blijf erg lache om dit stukje bij je bestelstatus
Bestelstatus "Bekijk de status van je bestelling T-Mobile streeft ernaar je bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van je aanvraag af te leveren."
|
|||
|
|||
En wat gebeurde er toen je erop klikte
|
|
|||
|
|||
Ik keek daar vanochtend ook al naar, was het maar zo. :-D
|
|
|||
|
|||
Levertijd
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 59 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 59 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|