iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) AMP staat om 16.00 uur bij op de stoep. Yeah!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AMP staat om 16.00 uur bij op de stoep. Yeah!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Online-shop of de gewone winkel?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb verlengd bij T-Mobile en tja, daar is een levertijd. Heb ik wel optimale voorpret van . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Niks levertijd, Phonehouse was al door de 'wachtrijen' heen zeiden ze. Plus dat ik hetzelfde betaal als jij, als je een abbonement afsluit bij T-mobile.
|
|||
|
|||
Als je verlengt met een relax-abonnement is de iPhone goedkoper dan als je een nieuw abonnement afsluit... Bovendien heb ik nu 2 jaar gratis web & walk, de actie die afgelopen zaterdag afliep. En omdat ik nog 4 maanden abonnement over had, kon ik alleen nog maar bij T-Mobile verlengen, in andere winkels gaat dat pas 3 maanden voor je abonnement afloopt. Maar die W&W levert me dus 240 euro op... + 80 euro voor de iPhone. Daar heb ik die paar weken wachten wel voor over...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(Jeroentjhuh heeft een PM) Overigens kan ik nog steeds geen status zien op de tmobile site... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zojuist contact gehad met T-mobile klantenservice, levertijd op dit moment 4 weken.
Op 26 augustus besteld dus eind deze week mijn nieuwe Iphone 4. Ordernummer is 3237 dus voor een ieder die daar wat aanheeft. Ik hoop dat het de moeite van het wachten waard is. |
|
|||
|
|||
Kijk daar hebben we wat aan . Ik heb de 28 aug besteld dus voor mij word het dan waarschijnlijk volgende week
|
|
|||
|
|||
Nou???
Citaat:
En toen ik bestelde zeiden ze 3 weken.. Dus volgens mij roepen ze maar wat.. pffff heb ordernr 321...
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door Brumemail; 22-09-10 om 19:17. |
|
|||
|
|||
T-Mobile rekent geen verzendkosten
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vorige week bij bestelling was de levertijd 6 weken, zouden er daar dan nu 3 of 4 van overblijven?
|
|
|||
|
|||
daar lijkt het wel op ja, of de mevrouw aan de T-Mobile klantenservice lijn loopt uit haar nek te zwammen
|
|
|||
|
|||
Cool!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weinig veranderingen vandaag zo te zien. Is er al iemand op status 3 die dichtbij 24 augustus zit?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|