iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door paula_vg edit: oh, dat ging om een 32 gig... Nou ja, fingers crossed kan zoiezo geen kwaad natuurlijk . lol, Jij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
deepncity, bedankt voor up2date houden van de lijst.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Morgen komt de mijne!
Zit nu te F5-en op mijn e-mail voor de tijd!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Haha, dat wil je niet weten...
20 juli. Kon hem drie weken geleden al hebben, maar financieel-technisch lukte dat niet. Nu ben ik er helemaal klaar voor! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Anyways, wil naar bed toe en kan zo niks voor morgen plannen als ze uberhaupt iets van zich laten horen..... |
|
|||
|
|||
Mag ik ook op dat excel lijstje? ik word er inmiddels ook gek van. jullie worden bedankt jongens
1 Order Ontvangen 2 Order Verwerkt Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden. 3 Order verzonden naar magazijn 4 Order op transport 5 Afgeleverd Laatst gewijzigd door iBellertje; 29-09-10 om 23:32. Reden: update |
|
|||
|
|||
Ook nog geen tijdsvak... gelukkig ben ik morgen de hele dag beschikbaar op werk... Maar niet echt geruststellend dit...
|
|
||||
|
||||
RamonHof, wij hebben exact hetzelfde soort avond!
|
|
|||
|
|||
Tijd bekend bij mij op de site van AMP-> Tijdvak: tussen 10:15 en 13:15 uur.
Kunnen we nog effe uitslapen ook Checken dus !! Wie volgt ?? Laatst gewijzigd door RamonHof; 29-09-10 om 23:54. |
|
|||
|
|||
Ik heb een tijdvak... niet via mail, wel op de website... 08.00 -> dus iets eerder naar kantoor!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kreeg net ook een helder moment, en heb op de site gekeken. Tusssen 08:45 en 11:45. Kan ik lekker de hele dag spelen; ben morgen vrij!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zijn we toch goed op weg met ze allen. Ben benieuwd morgen. Ik laat het nog wel weten en slaap lekker allen. |
|
||||
|
||||
Goed, vanmorgen even mail gekeken. Om 23:35 was het mailtje er "al". Wel vreemd voor ,wat volgens mij, een geautomatiseerd proces is.
SMS helemaal niet gekregen. Nu maar wachten...... Ik heb al 106 apps gedownload. Het waren er meer, maar op een of andere manier zijn er 40 verdwenen. Mijn zoon had dat ook. Heel vreemd. |
|
||||
|
||||
Om 08:19 was het sms-je er.
Mijn conclusie uit deze hele gang van zake is het volgende: kijk op de site www.mijnorderstatus.nl. Dat is accurater. Of laat je verassen, en wacht de hele dag op je nieuwe gadget |
|
|||
|
|||
Aangezien iedereen die 'm 30-08 heeft besteld zijn Iphone vandaag of morgen krijgt zou ik toch ook aan de beurt moeten zijn.. Of zouden de winkels achterlopen? Ik heb 'm via de winkel besteld, dus ook geen ordernummer
Iphone 4 16GB - 28-08 besteld - T-shop Uden |
|
|||
|
|||
Mensen, voor iedereen die op status 3 of 4 staat is er een trucje voor een levering op de volgende dag!!!
Op de site www.mijnorderstatus.nl kun je middels de 'kalender-functie' een afspraak maken voor de levering van je iPhone 4. Voor deze levering kan (bijna) nooit de volgende dag gekozen worden... (dus als het 30 september is kan er niet worden gekozen voor 1 oktober..) Nu komt het, veranderd rechtsonder bij je windows je EIGEN datum naar 1 WEEK EERDER!!! De 'kalender-functie' van de site www.mijnorderstatus.nl maakt gebruik van deze kalender... Als de datum bij Windows is veranderd naar 1 week eerder kun je uiteindelijk wél de (echte) volgende dag kiezen... Een voorbeeld ter verduidelijking: Het is vandaag 30 september, levering voor 1 oktober is NIET mogelijk. -> Verander je datum in Windows naar 23 september. -> Ga nogmaals naar www.mijnorderstatus.nl en kies nu leveringsdatum 1 oktober (deze is nu wél mogelijk) -> Wacht af en 's avonds krijg je een email met tijdsvak voor de volgende dag... |
Er zijn 40 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 40 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|