iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DarthMaul zo , weer een weekje f5 en , want je weet het niet , nieuwe ronden nieuwe prijzen maar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
tis toch bizar eigenlijk 3682 berichten hier, mensen die hele dagen zitten te F5-en, ik die nu elke twee minuten me mail check of ik al iets van AMP heb, we zijn allemaal knettergek geworden en dat allemaal door een telefoon!!!!!!! hahahahaha
|
|
|||
|
|||
Nou, even een update.
Nieuwe klant. 30 juli besteld tot nu toe status 2. 32 G zwart. Intussen the Phone House 16 g zwart besteld en al geleverd. Dan wil je de vorige order annuleren. Gaat niet. Ze hebben geen T Mobile tel.nr. dus kunnen ze geen verificatie check doen. Dus einde van het liedje: Je moet gewoon wachten tot AMP belt, en dan de order bij hun annuleren. Het moet niet gekker worden. Had graag nu geannuleerd, zodat één van jullie de 32 G sneller zou hebben, maar helaas. Beetje vreemd hoor. Suc6 voor alle wachtenden. |
|
|||
|
|||
besteld 30-7
bevestiging T-Mobile 12.23u 32G zwart ordernr 267xxx nog steeds status 2 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
je hebt helemaal gelijk .
het is gewoon belachelijk whaaaaaa. |
|
|||
|
|||
en toen was het stil..
|
|
|||
|
|||
pomtiedomtiedom
|
|
|||
|
|||
Nogsteeds op 2... Niemand omhoog gesprongen nog?
Heb 32 gb
|
|||
|
|||
Yes.... Ik ben ook over naar status 3 !
30 juli besteld om 8:43 ... Ordernummer 2681.... 16GB black! |
|
|||
|
|||
Denken jullie ook niet dat er de 30e veel minder mensen een iphone4 hebben gekocht?
Aangezien dat vooral mensen zijn die nog geen iphone in bezit hadden en dus nog niet wisten wat het voordeel van een iphone is. |
|
|||
|
|||
Volgens mij duft niemand meer te reageren .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er uberhaupt al iemand die een nieuwe klant is bij tmobile en al iets heeft gehoord???? ik vind het eignelijk best schandalig dat je als nieuwe klant ook achterlijk lang moet wachten en in de tussentijd helemaal geen updates krijgt.
Maargoed mijn info: Nieuwe klant Mail met order gehad op 30-07 besteld: 16gb tijdstip bestelling: 08:00 exact ordernr 265xxx Sim: nee nog niks... nog steeds status 2 en we gaan week 3 in........... Is het handig een apart topic voor nieuwe klanten? Laatst gewijzigd door breda82; 16-08-10 om 16:19. |
|
|||
|
|||
Er is gewoon geen peil op te trekken mensen, gaat nergens over, vraag me af waarom ik wel van status verander en bijvoorbeeld PortoNL niet, en waarom mensen die de 20ste bestelden ook nog niets hebben ontvangen. Ook als je op status 4 staat weet je eigenlijk ook nog niet veel ik heb even terug gekeken en het kan na status 4 ook nog eens een paar dagen duren voordat je wat hoort van AMP. Dat wachten blijft waardeloos......
|
|
|||
|
|||
@Gonster: Ben je al F5 aan het afkicken?
|
|
|||
|
|||
pff nog altijd status 2..
265xxx 30e online besteld rond 9 uur. van mij mag er toch wat vordering in komen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@mkrgoede
Apart dat jij een hoger ordernummer hebt terwijl je eerder hebt besteld dan ik denk ik. Ik weet niet meer precies wanneer ik had besteld maar zal wel rond 10 00 uur geweest zijn. Hopelijk mag ik deze week ook een afleverafspraak maken |
|
|||
|
|||
Nee ik F5 hier lekker verder, en ook op aflevertijd.nl, ook daar kan je status veranderen, zo staat er nu: VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken. oftewel nog ernstig verslaafd aan de F5 |
Er zijn 64 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 64 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|