//

Tweede leveringsronde bij winkels.

Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was zojuist bij de Mediamarkt in breda en daar hadden ze ze nog! Dus ook ik ben nu de trotse bezitter van een iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #381  
Oud 07-08-10, 18:51
rl88 rl88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 40
Standaard

Ik was zojuist bij de Mediamarkt in breda en daar hadden ze ze nog! Dus ook ik ben nu de trotse bezitter van een iPhone 4. Ze hadden alleen nog maar de 16 GB Zwart. Er zijn er nu nog 2, dus misschien voor de liefhebbers in de buurt van breda...

Verkoper vertelde me dat ze er pas 18 hadden gehad, waarvan slechts 1 32GB.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 07-08-10, 19:02
Mellly Mellly is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: vlissingen
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brie89 Bekijk bericht
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar toen ik er gisteren was konden ze me helemaal niks vertellen over verwachte leveringen
Al wat gehoord van t-shop Vlissingen?? Ik heb hem al van de 1e ronde maar ben wel benieuwd voor mensen die ik ken die erop zitten te wachten.....
  #383  
Oud 07-08-10, 19:31
Brie89 Brie89 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mellly Bekijk bericht
Al wat gehoord van t-shop Vlissingen?? Ik heb hem al van de 1e ronde maar ben wel benieuwd voor mensen die ik ken die erop zitten te wachten.....
Nee, nog steeds niks gehoord. Ik sta 2e op de lijst voor een 16GB dus bij de 2e ronde zou ik aan de beurt moeten zijn en dan laat ik het direct weten. Wel jammer dat je overal hoort dat er winkels bevoorraad worden maar in Vlissingen gebeurt helemaal niks

Ik hoop begin volgende week Maar zei jij nou dat ze alleen op vrijdag en zaterdag leveringen krijgen? Want tegen mij zei een van de verkopers dat er zomaar op elk moment een levering iphones binnen zou kunnen komen ...
  #384  
Oud 07-08-10, 20:56
crazyd crazyd is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik sta 4e op de lijst voor een 32 gig en ook nog niks gehoord, dus vanmiddag op een tip afgegaan van iemand die hier had gepost over de winkel van telefoonkopen.nl . Nu kan ik maandag een 32 gig ophalen bij de telefoonkopen.nl winkel in Roosendaal en ze hadden nog meerdere 16 gig en 32 gig in voorraad.

Helaas doen ze daar niet aan zakelijk verlengen dit omdat ze schijnbaar niet in het systeem kunnen bij de zakelijke abonnees tot er weer meer rust is op het netwerk (vage reden) maar super vriendelijk te woord gestaan en nu ga ik de 32 gig ophalen voor mijn vrouw haar abonnement en blijf ik wachten voor mijn zakelijke bij de t-shop in vlissingen en hopen dat die deze week geleverd wordt.

Dus voor degene die nog op zoek zijn ! bij telefoonkopen in Roosendaal hebben ze er nog op voorraad
  #385  
Oud 07-08-10, 21:29
Brie89 Brie89 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

Hmm, tja, zelf moet ik de early renewal regeling van t-mob gebruiken en volgens mij kan dat niet bij andere winkels. Jammer, want anders had ik mn iphone al lang
  #386  
Oud 07-08-10, 22:21
Erwin. Erwin. is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Iemand die in de T-Mobile shop van Zwolle heeft besteld en al iets heeft ontvangen?
  #387  
Oud 07-08-10, 22:53
jeltef jeltef is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 15
Standaard

Iemand in Sneek al iets gehoord van de t-mobile store?
  #388  
Oud 08-08-10, 01:02
Mellly Mellly is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: vlissingen
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brie89 Bekijk bericht
Nee, nog steeds niks gehoord. Ik sta 2e op de lijst voor een 16GB dus bij de 2e ronde zou ik aan de beurt moeten zijn en dan laat ik het direct weten. Wel jammer dat je overal hoort dat er winkels bevoorraad worden maar in Vlissingen gebeurt helemaal niks

Ik hoop begin volgende week Maar zei jij nou dat ze alleen op vrijdag en zaterdag leveringen krijgen? Want tegen mij zei een van de verkopers dat er zomaar op elk moment een levering iphones binnen zou kunnen komen ...
ja klopt, dat zeiden ze toen tegen mij, maar misschien was dat een gedachte. Het ging per regio volgens één van hun. Jammer dat Vlissingen zo achterloopt als je hier leest dat andere T-shop alweer leveren. Het is dat ik hem heb, maar volgende keer kijk ik wel uit met voor reservering dat ik niet te laat ben. of anders reserveer ik hem elders in het land. Met ooit de i-phone 5 of 6.
  #389  
Oud 08-08-10, 08:29
Brie89 Brie89 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

Ha, ja, volgende keer weet ik ook wel beter Overal behalve de T-shop in Vlissingen en het liefst zelfs helemaal niet bij een T-shop ... maar volgend jaar woon ik wss toch in Utrecht
  #390  
Oud 08-08-10, 10:08
Joostg Joostg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brie89 Bekijk bericht
Ha, ja, volgende keer weet ik ook wel beter Overal behalve de T-shop in Vlissingen en het liefst zelfs helemaal niet bij een T-shop ... maar volgend jaar woon ik wss toch in Utrecht
Want in utrecht zijn ze namelijk wel op voorraad? (ik kan ze nergens vinden hoor en woon hier toch echt al 7 jaar )
  #391  
Oud 08-08-10, 11:08
Mellly Mellly is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: vlissingen
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joostg Bekijk bericht
Want in utrecht zijn ze namelijk wel op voorraad? (ik kan ze nergens vinden hoor en woon hier toch echt al 7 jaar )
Dus hoeft ze helemaal niet bij de T-shop van Vlissingen te zijn. Dat bedoelde brie denk ik ....maar hij was wel leuk ...
  #392  
Oud 08-08-10, 12:20
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Jaaaaaaaa, ik heb de iPhone 4. Ik had 'm dus besteld bij de Media Markt in Utrecht. Afgelopen vrijdag heb ik zelf nog maar 's gebeld, en die middag zouden ze waarschijnlijk iets binnen krijgen... Of ik rond 14:00 uur terug wilde bellen. Dus ik belde terug, en ze hadden 1 toestel geleverd gekregen, de 16GB zwart. En die was dus voor mij!!!!

Ben er echt helemaal blij mee!

Nu ga ik heel hard voor degene duimen die nog geen toestel hebben mogen ontvangen!!
  #393  
Oud 08-08-10, 19:55
Brie89 Brie89 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joostg Bekijk bericht
Want in utrecht zijn ze namelijk wel op voorraad? (ik kan ze nergens vinden hoor en woon hier toch echt al 7 jaar )
Nouja, hoorde wel wat tips dat er in Zeist bij telefoonkopen.nl bijvoorbeeld nog een hele stapel voorraad lag de afgelopen dagen (ik kom zelf uit Zeist) Maar ik neem aan dat de meeste T-shops afgelopen week wel minstens 1 levering hebben gehad, en die in Vlissingen dus helemaal niks, nul komma nul ... geen vooruitgang

En zie in die post hierboven, mediamarkt Utrecht Heb de mediamarkt in Middelburg al 4 dagen helemaal platgebeld en die hebben ook al niks

Laatst gewijzigd door Brie89; 08-08-10 om 19:58.
  #394  
Oud 09-08-10, 10:32
RandyJC RandyJC is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: zwolle
Berichten: 80
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC
Standaard

vriend van mij, maar die heeft nog niks gehoord oook.
  #395  
Oud 09-08-10, 12:05
Justintj Justintj is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 18
Standaard

Het duurt me alweer te lang allemaal, doe mij maar een blackberry
  #396  
Oud 09-08-10, 12:13
Erulezz Erulezz is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 90
Standaard

Nou.. Ben benieuwd of Arnhem deze week belt voor een 32GB.
  #397  
Oud 09-08-10, 12:16
burns1375 burns1375 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erulezz Bekijk bericht
Nou.. Ben benieuwd of Arnhem deze week belt voor een 32GB.
Ik wacht met smart met je mee....ook arnhem.....wanneer bellen ze nou ! ? !?!
;-)
  #398  
Oud 09-08-10, 12:39
allroms allroms is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

telefoonkopen.nl heeft alleen nog maar de 16gb, heb er naar 3 gebeld en 2 hadden alleen nog maar de 16gb. die in den haag en die in roosendaal, Vlaardingen ook!
helaas wil ik een 32gb, dus als er mensen zijn die er een willen, pak je kans

Allroms

Laatst gewijzigd door allroms; 09-08-10 om 12:51.
  #399  
Oud 09-08-10, 13:05
WybWyb WybWyb is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Beverwijk
Berichten: 35
Stuur een bericht via MSN naar WybWyb
Standaard

De tshop in haarlem had alleen 16gb's binnen gekregen. Ik ben 3e op de lijst voor een 32gb en de verkoper vertelde mij dat of vorige week nog een levering kwam of begin volgende week. Vorige week is er geen levering geweest dus ik hoop dat ik vandaag een telefoontje krijg. Ga vannacht op vakantie dus zou wel zuur zijn als ik ie morgen of later pas geleverd wordt!
__________________
Heb een iPod Touch
  #400  
Oud 09-08-10, 13:29
basgeboers basgeboers is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Net naar de Media Markt in Breda geweest en de laatste 16GB zwart opgehaald! Bedankt voor de tips hierboven! Ik ben nu zeer gelukkig met mijn Iphone 4!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
web winkels mixthead Koopinformatie Nederland 4 04-04-11 15:29
'Winkels' Awater iPhone Apps 0 05-02-10 17:27
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 2 05-06-09 13:38
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle MrRichz iPhone algemeen 53 30-01-08 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:29.