Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Ja hoor je kunt gewoon annuleren, en je krijgt gewoon je 50 euro terug. Als je nergens getekend hebt of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Niet geheel waar, beter gezegd, helemaal niet waar. Van de week bij T-shop Maastricht gereserveerd, € 50,- betaald en dan krijg je een brief met aangeniette kassabon, waarop duidelijk is vermeld dat bij annulering € 4,95 administratiekosten betaald moet worden. De brief is geschreven door iemand van T-mobile Nederland, dus geen local policy. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wel bonnetje, geen brief en bij navraag werd daar ook niets over gezegd!
|
|
|||
|
|||
Donderdagavond naar de Mediamarkt in Breda gegaan om een CD'tje te kopen.
Vroeg toch maar even op de telecom afdeling (tegen beter weten in) wanneer ze een nieuwe levering zouden krijgen. - Nou, morgen meneer. Huh morgen? Ze zijn zeker al allemaal gereserveerd? - Nee hoor, U kunt er nu een reserveren dan bellen we U morgen. Ik was helemaal verbaasd, zeker omdat ik al een bestelling had staan bij de phonehouse en ik had de hoop al opgegeven. Gisteren werd ik inderdaad gebeld, en nu heb ik eindelijk mijn iPhone 4! Wat een geweldig toestel zeg! Had mijn 3GS de deur uitgedaan en gebruikte mijn 2G weer. Dit is echt een verschil tussen dag en nacht. Ik weet niet of ze nog wat over hebben, maar volgens mij krijgen ze zo nu en dan geleverd. |
|
|||
|
|||
Heey, als je bij de mediamarkt een iphone 4 koopt, meot je daar dan een abbonoment afsluiten??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zojuist MM Breda gebeld. Aardige vrouw aan de telefoon gehad die mij graag wilde helpen. Ze hebben nog 16GB toestellen op voorraad, hoeveel niet gevraagd, ik wil een 32 GB. Voor de 32 GB zou volgens de telefoniste een levertijd van 8 weken gelden.
|
|
|||
|
|||
Okee bedankt,
En hoe zou ik dan eventueel mijn reservering kunnen annuleren bij t-mobile die ik telefonisch heb gedaan?? |
|
|||
|
|||
Media Markt Utrecht vertelde me nog helemaal niks binnen te hebben gekregen, liep binnen bij telefoonkopen.nl en ja hoor kheb er nu een!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nee sorry, kwas zo blij en verbaasd dat ze er nog hadden dat k dat straal vergeten ben
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of je een telefonische bestelling kunt annuleren??
Moet dit dringend weten.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en een internet-bestelling.??
|
|
|||
|
|||
Die mag je ook annuleren. Zelf ook gedaan, ff met ks bellen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
kan dit ook bij een internetbestelling van belcompany?
|
|
|||
|
|||
Zonet maar eens polshoogte genomen bij de shop waar ik hem besteld heb (t-mobile).
Deze meneer kon en wou er maar weinig over vertellen. Ook kon hij me niet precies vertellen op welke reserverings plaats ik stond. Ben nog niet eens klant, en word al een beetje kriebelig van hoe ze met mensen om gaan. Daarna maar eens richting de BC gegaan, daar waren ze tenminste relaxt. En konden ze precies vertellen van hoe en wat. |
|
|||
|
|||
heb hem nu bij phonehouse in bestelling staan, en wacht nog op een reactie vanaf donderdag.
nu staat er op belnu.nl dat ie leverbaar is. moet ik dus zo kunnen annuleren? bij belnu krijg je gelijk een contract toegemailt.?? dat durfde ik dus nog niet retour te sturen.... want dan onderteken je iets. en was bij phonehouse niet het geval. of kan ik gerust beide bestellen en dan wie eerst komt nemen? |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
web winkels | mixthead | Koopinformatie Nederland | 4 | 04-04-11 15:29 |
'Winkels' | Awater | iPhone Apps | 0 | 05-02-10 17:27 |
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-06-09 13:38 |
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle | MrRichz | iPhone algemeen | 53 | 30-01-08 16:29 |
|
|