Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Het helpt ook nog wel eens om wat winkels langs te gaan en te vragen of ze een Iphone4 op voorraad hebben. Je heb namelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het helpt ook nog wel eens om wat winkels langs te gaan en te vragen of ze een Iphone4 op voorraad hebben. Je heb namelijk altijd mensen die hem niet willen en dan blijft de iphone in eerste instantie ff liggen. Ik had namelijk niks gereserveerd en bij de derde winkel, The Phonehouse, hadden ze nog een 32Gig over. Dus nu blij met een iphone4 32gig.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Opgehaald
Werd rond 12 uur gebeld door T-mobile Maastricht, toestel is nu aan het sync'en
Heb niet kunnen achterhalen of het een levering van vandaag betrof, of een verlate uitlevering van gisteren. |
|
|||
|
|||
Dus Maastricht heeft ook nieuwe levering gehad! Mooi!
Thanks voor het melden. Welk model heb je en heoveelste stond je op de lijst? |
|
|||
|
|||
De Phonehouse blijft helaas achter met leveren. Misschien gewoon even een weekje loslaten.
|
|
|||
|
|||
Ben eens benieuwd wanneer de 2e levering in heerlen komt heb geen zin meer om te wachten
|
|
|||
|
|||
Ik was een van degenen die het telefoontje vorige week donderdag gemist hadden, voorinschrijving 9-7 16 GB zwart
|
|
|||
|
|||
Welke vestiging?
/edit: Maastricht dus. Hadden hun je iPhone ook al vergeven aan de volgende? Zoals ze bij mij hadden gedaan in Eindhoven? Je hebt er nu weer één uit de nieuwe levering? Laatst gewijzigd door Rivanov; 04-08-10 om 17:36. |
|
|||
|
|||
Yes, ik heb moeten wachten op de volgende levering.
|
|
|||
|
|||
Net zoals ik dus. Hopelijk morgen. Kan echt niet meer wachten!
|
|
|||
|
|||
Hoop het ook morgen. Mijn 3G valt bijna uit elkaar.
|
|
|||
|
|||
Net contact gehad met HTR in Arnhem (Apple speciaalzaak waar ik al mijn andere Apple spulletjes koop (Ipad is net binnen !) en die hebben nog helemaal niets gehoord over leveringen van de iPhone 4 (8 reserveringen).
|
|
|||
|
|||
Nou ik kan jullie vertellen dan ik (pre-order op 21ste rond een uurtje of 2) vandaag een sms van tm shop in Hengelo bericht kreeg dat ik hem op kon halen, het activeren lukte me hier nog niet op mijn windows kreeg een fout maar op een apple laptop ging het wel ik zoek het nog wel een keertje uit. voor de mensen die hem nog niet hebben het is het wachten waard!
|
|
|||
|
|||
T-Shop Tilburg heeft ook weer levering gehad. Op de FP bij de reacties wordt dit gemeld.
|
|
|||
|
|||
Hoeveel toestellen hebben deze shops dan geleverd gekregen!!??
|
|
|||
|
|||
Vandaag maar weer even naar de Media Markt geweest. Sta daar, zoals ik eerder al vertelde, inmiddels op nummer 1 op de lijst.
Ze hadden deze week nog niets nieuws binnengekregen, en wisten ook niet wanneer ze nieuwe toestellen zouden krijgen. Ik hoop zo dat ik deze week nog iets hoor. Heb de iPhone 4 vandaag al wel even kunnen bewonderen in de Media Markt (was showmodel), en wat is ie moooooi! |
|
|||
|
|||
T-Mobile zo menselijk. Ik kreeg deze week een sms van TM en ik dacht het zal toch niet waar zijn maar het bleek een enquete te zijn. Z e wilde weten wat ik van hun diensten vond. Ik was niet enthousiast over hun service maar heb per sms gemeld dat ze het goed konden maken door mij voor mijn verjaardag het apparaat alsnog af te verzenden. Het kan natuurlijk toeval zijn maar mijn Iphone 4G komt morgen 5 aug. Mijn sales no. begon met 2477
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een idee wanneer apple stores de tweede levering krijgt?
Ik heb m'n 32 gig besteld bij ljs in Den Haag. Maandag langs geweest hadden ze er maar 3 binnengekregen |
|
|||
|
|||
Ik heb net voor zessen m'n iPhone 32GB bij de T-Mobile shop in Lisse kunnen ophalen. Ze hadden er vandaag twee binnen gekregen één 16 en één 32GB.
Had op 9 juli gereserveerd en was derde op de lijst voor een 32GB. |
|
|||
|
|||
Net gesproken met Tmobile klantenservice, de medewerker mocht het eigenlijk niet zeggen maar het komt erop neer dat " tmobile deze en volgende week bijna iedereen wil voorzien van een iphone, de eerste lichting was zeer mager in vergelijking met de 2e en 3e lichting".
|
|
|||
|
|||
Dat noem ik nou heel erg fijn nieuws!
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
web winkels | mixthead | Koopinformatie Nederland | 4 | 04-04-11 15:29 |
'Winkels' | Awater | iPhone Apps | 0 | 05-02-10 17:27 |
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-06-09 13:38 |
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle | MrRichz | iPhone algemeen | 53 | 30-01-08 16:29 |
|
|