Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tomtom Tot op dit moment in elk geval nog geen enkel bericht van de T-mobile shop in Arnhem..... ! Dat wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Misschien krijgen die ook wel alleen op donderdag geleverd.
|
|
|||
|
|||
Wellicht, maar 2 jaar geleden (3G) was dat in elk geval (ook) op dinsdag...wellicht was toen de leverings situatie anders....
|
|
|||
|
|||
Nog mensen die vandaag via de PhoneHouse gebeld zijn? Vooral mensen die instore besteld hebben?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan me iphone nu ophalen bij de gsm shop den haag hehe finaally!!!@!@!@!
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee op welke dagen de Media Markt haar leveringen binnenkrijgt?
|
|
|||
|
|||
@ Rivanov; ik was de 20e de eerste in de T-mobile shop (verder willen ze niets vertellen) dus ik ga ervan uit dat ik (zeer) hoog op de lijst voor een 32Gb sta.....
|
|
|||
|
|||
Ze zijn tot 18:00 geopend dus het kan nog!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik sta iig 1e op de 32gig lijst, dus ik houd m'n vingers gekruisd |
|
|||
|
|||
BelCompany twitterde:
BC_WebCare @x Verwachting is volgende week weer, maar als het goed is nog minder aantallen beschikbaar dan de 1e levering )-: Sorry |
|
|||
|
|||
Tuurlijk zeggen ze dat. Jij gaat nu uit van 8 weken. Je krijgt 'm donderdag en je vind T-Mobile helemaal geweldig omdat hij er zo snel is..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Geen telefoontjes missen nee! (al kon ik hier niets aan doen..)
Daardoor zit ik nu nog steeds met m'n 3G te koekeloeren.. Al gaat iedere T-Shop hier anders mee om. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ik hoop toch nog maar op donderdag (A) Daarna ben ik ook eerst twee weken weg.... |
|
|||
|
|||
Ze kunnen toch een VM inspreken !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ik houd m'n vingers nog steeds gekruist voor donderdag (A). Daarna ben ik ook twee weken weg... |
|
|||
|
|||
Net om 16:52 op dinsdag 3 aug, een mailtje gehad van AMP, zat niet bij de eerste leverronde, maar dus wel bij de tweede!! Direct een afspraak gemaakt om morgen te leveren. Hoop dat er meer gelukkigen zijn!!
MVG Lex Oja, had 20 juli om 11:35 telefonisch besteld via de klantenservice als bestaande klant. ordernummer begon met 2619.. MVG Lex P.s. P.s. tweede iphone met ordernummer 2628.. is nog geen mailtje voor binnen. Laatst gewijzigd door iScorpio; 03-08-10 om 20:35. |
|
|||
|
|||
Dat geeft hoop. Ik heb na de 20e besteld omdat ze moesten terugbellen en ik niet kon opnemen. Ik heb ordernr: 2624**. Die zit dus precies tussen jouw nummers in.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
web winkels | mixthead | Koopinformatie Nederland | 4 | 04-04-11 15:29 |
'Winkels' | Awater | iPhone Apps | 0 | 05-02-10 17:27 |
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-06-09 13:38 |
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle | MrRichz | iPhone algemeen | 53 | 30-01-08 16:29 |
|
|