Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Via voorinschrijving in de winkel op 20 juli rond 1 uur...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Via voorinschrijving in de winkel op 20 juli rond 1 uur
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zou je willen vragen hoeveel ze er van ieder binnen hebben gekregen met de tweede levering? 16GB en 32GB?
|
|
|||
|
|||
Ik snap echt niet hoe dit nu werkt, ik had 20 juli gebeld en vooringeschreven.
Ik kwam er al snel achter dat dit als geen klant van T-mobile weinig effect heeft gehad. Toen ben ik maar naar een T-mobile winkel gegaan, en daar 50 euro aanbetaald want volgens de t-mobile servicelijn zou dat het snelste gaan. Nu hoor ik niks... geen mail geen niks... Het lijkt wel op totale willekeurigheid! Had de iphone 1 vanaf de lanceringsdag in amerika, jailbreak en vodafone abbo en dacht het deze keer maar eens goed langs de officiele weg te doen Ben ik nu een zeikerd, of zit er gewoon geen logica in deze leveringen? |
|
|||
|
|||
Ik zit ook nog steeds te wachten. Sta als 2e op de lijst voor de 32gb bij de t-mobile shop in Heerlen. Heb hem gereserveerd op 20 juli en bij de eerste levering zaten en geen 32 gb versies bij.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je 32GB of 16GB? 32GB moet je sowieso langer wachten want die krijgen ze minder binnen dan 16GB. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door tomtom; 04-08-10 om 13:44. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus hebben ze nog even om je hierover te informeren, gok ik zo. |
|
|||
|
|||
Bij mij hebben ze het zelfs gepresteerd om (als bestaande klant en aangemeld bij reservering op de 20e) toch het pas op de 30e te laten ingaan..... Gelukkig was ik op de 20e ook naar de shop geweest!! Maar desondanks nog steeds geen iPhone 4
|
|
|||
|
|||
Niet zeuren. Mij hebben ze gebeld en heb alsnog geen iPhone!
|
|
|||
|
|||
oke, oke dat is idd nog zuurder, zeker als je het nog met een 3G moet doen !
|
|
|||
|
|||
Heb @tmobile_iphone via Twitter even aan het werk gezet. Hun gaan bericht sturen naar Eindhoven dat ze het niet netjes vonden dat ze 'm doorschoven i.p.v. terugbellen!
|
|
|||
|
|||
Kunnen ze ook wel even twitteren hoeveel toestellen er naar (w)elke shop gaan !
|
|
|||
|
|||
Ze Twitteren dat ze niet weten wanneer de leveringen zijn!
Maar die berichten neem ik met een korreltje zout! |
|
|||
|
|||
aflever afspraak iphone
gister een bericht ontvangen betreffende mijn eerst bestelde iphone 16gb zwart (telefonisch besteld om 11:35 op 20 juli) en vandaag wederom een mailtje om 13:15 voor het maken van een afspraak voor de tweede iphone, besteld op 20 juli om 18:57. Nu maar wachten op AMP!!!
MVG Lex |
|
|||
|
|||
Het is duidelijk dat de 'verlengers' eerder hun iPhone krijgen dan nieuwe abonnees, wellicht om hun eigen klanten tegemoet te komen, of om ervoor te zorgen dat het gammele 3G netwerk van T-Mobile niet wordt overbelast.
|
|
|||
|
|||
Ik hoor het al, geen willekeur dus maar gewoon vechten om de eerste iphones.
ik dacht dat dit probleem bij iphone nummer 4 wel opgelost zou zijn. Lijkt me een marketing truc als ik iedereen zo hoor, lekker veel vraag creeren en geen aanbod... Toch vaag dat de jailbreakers en phonehouse klanten schijnbaar voorrang hebben. (Wat ik destijds ook had met de iphone 1, dat suurde nog maanden voor ie officieel verkrijgbaar was) Zal nog eens een belletje wagen naar T-mobile dan. |
|
|||
|
|||
Bellen heeft echt geen zin als je 'm in de Shop hebt gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat zal hij wel hier op het forum zien bij de mensen die 'm al hebben.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
web winkels | mixthead | Koopinformatie Nederland | 4 | 04-04-11 15:29 |
'Winkels' | Awater | iPhone Apps | 0 | 05-02-10 17:27 |
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-06-09 13:38 |
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle | MrRichz | iPhone algemeen | 53 | 30-01-08 16:29 |
|
|