Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Brie89 Ik hoop dat je gelijk hebt, maar toen ik er gisteren was konden ze me helemaal niks vertellen over verwachte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kun je gewoon je bestelling/reservering bij T-Mobile annuleren als je in een winkel een iPhone treft? Ik heb een bevestiging van T-mobile via de mail gekregen maar die roepen nog steeds dat er een wachttijd is van 8-10 weken. Ik heb ook een bestelling lopen bij de BelCompany op de hoek. De BC heeft er geen probleem mee als ik annuleer, maar ik ben benieuwd wat T-Mobile doet. Iemand ervaring?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
5 euro annuleringskosten hebben ze mij verteld, maar hoe zit het met de aanbetaling van 50 euro, krijg je die dan terug?
|
|
|||
|
|||
Kun je bij T-Mobile gewoon je reservering/bestelling annuleren als je ergens anders een iPhone kunt vinden?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ben bij telefoonkopen in Hilversum geweest ze hadden ze dus gewoon op voorraad!!!!!!!! (16g)
Volgende week een nieuwe lichting. Ik heb mijn order bij T-mobile gecancelled |
|
|||
|
|||
Weet iemand of je een early renewal alleen via de T-Shop kan doen, of is dit ook mogelijk om via Belcompany te doen?
|
|
|||
|
|||
Kom net terug van de t-shop. Ik sta op plek 20. Ze hadden deze week een zeer kleine levering van 3 iphones (16 gb) binnen gekregen en verwachten volgende week meer. Ook nu t-mobile via twitter heeft laten weten dat het voor mij nog max. 5 weken gaat duren denk ik dat ik toch gewoon even wacht.
|
|
|||
|
|||
MM Zoetermeer .. had er 4 binnen gekregen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
niet meer beschikbaar
|
|
||||
|
||||
Zodra er hier wordt gemeldt dat er ergens nog een paar over zijn, zijn ze in no-time weg haha!
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag een ip4 opgehaald bij de phonehouse Ede na een tip van mede forum lezer TomTom. Ze hadden er gelukkig nog 1 op vooraad. Top apparaat.
|
|
|||
|
|||
ik had bij de ivizi in heerlen gereserveerd 2de op de lijst met 16gb nog steeds nix gezien en gehoord vandaag gaan vragen sond ik 13de meteen afbesteld en na MM in heerlen geweest daar sta ik nu eerste op de lijst (een heleverse) en ze krijgen elke week nieuwe binnen dus volgende week heb ik hem dan ook eindelijk
|
|
|||
|
|||
Sjongejonge...besteld bij belcompany, phoneshop.nl en t-mobile al heel vroeg en wacht nog steeds! Hoeveel geluk sommigen hebben! En pech anderen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je nergens getekend hebt of akkoord bent gegaan met evt. annuleringskosten, mogen zij die ook niet in rekening brengen. Dus gewoon je 50 euri's terug. Vandaag zelf geannuleerd, vandaar !! |
|
|||
|
|||
Gisteren bij t-mobile in Rijswijk geweest. 56 Mensen op de wachtlijst en ze krijgen er 2 (!) per week binnen omdat ze een kleinere shop zijn. Volgens verkoper krijgen de grotere shops wel meer toestellen (maar daar zijn wachtlijsten waarschijnlijk langer, dus wat is wijsheid...)
|
|
||||
|
||||
Gisteren door T-Mobile gebeld geworden over mijn bestelling van een witte iPhone 4. Die komt dus naar verwachting eind Q4 in de USA en Q1-2011 in EU. Heb dus bestelling maar om gezet in een zwarte. Duurt nog 3 weken en dan is hij er.
|
||||
|
||||
weet niet of ik hier mag adverteren. Ik heb daar zelf niet besteld, ik wacht op een smsje van de T-mob shop.
Maar blijkbaar kan hebben ze bij Belnu.nl - Mobiele telefoon en SIM Only aanbiedingen de Iphone op voorraad... Dus voor de mensen die er nu graag eentje willen |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
web winkels | mixthead | Koopinformatie Nederland | 4 | 04-04-11 15:29 |
'Winkels' | Awater | iPhone Apps | 0 | 05-02-10 17:27 |
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-06-09 13:38 |
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle | MrRichz | iPhone algemeen | 53 | 30-01-08 16:29 |
|
|