Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WybWyb De tshop in haarlem had alleen 16gb's binnen gekregen. Ik ben 3e op de lijst voor een 32gb en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Voor de mensen die in Hengelo(ov) een iphone zoeken.
Bespaar je de moeite. Heb gebeld met, Phone house, Bel company, Media Markt, Telefoon kopen, T-shop. Nergens ligt er nog eentje ofzo. Ik heb zelf de 32gb gereserveerd bij de T-shop in Hengelo, ik hoop op deze week.. |
|
|||
|
|||
In roosendaal ik kan daar zo komen om daar 1 te halen maar jammer dat ze niet simlock vrij zijn en **%^#%#% T-mobile hebben.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Was vorige week donderdag even heen geweest en toen zeiden ze dat tegen me. Ze hadden de 32gb nog niet geleverd gekregen en ze zouden die zeker deze week binnen krijgen. Nog steeds geen belletje gehad dus ben bang dat ik hem vandaag niet krijg. Wel jammer want vertrek vannacht uit het land.
|
|||
|
|||
Ik was de 31e in de ochtend gelijk naar de t-shop gegaan in Vlaardingen. Hier sta ik dus op de reserveringslijst met de boodschap dat het wel 6 weken zou gaan duren. Gezien de dikte van de map waarin mijn reservering werd gestopt verwacht ik dit ook. Door de berichten hier ga ik wel gewoon een rondje winkels doen in de omgeving in de hoop dat...
|
|
|||
|
|||
t-mobile winkel in veenendaal kon mij niet vertellen hoeveelste ik op hun lijst sta, ja vast..
stelletje luie mensen daarzo, bij telefoonkopen.nl winkel werd mij alles verteld, ik sta daar nu 1e op de lijst, vorige week kregen ze er daar 10 binnen, en donderdag of vrijdag krijgen ze een nieuwe levering |
|
|||
|
|||
Ik wens je veel succes!
|
|
|||
|
|||
Voor een iphone 4g 16gb kun je een winkel binnenlopen, maar de 32gb is lastig te krijgen. Je maakt dan alleen maar kans met een reservering.
|
|
|||
|
|||
Jammer dat het zo lang moet duren... Dit moeten ze de volgende keer anders doen. Wat een puinhoop met die leveringen.
|
|
|||
|
|||
Vandaag komt er als het goed is een nieuwe levering 16 & 32gb.
Is er al iemand gebeld door de T-shop?? |
|
|||
|
|||
shops gaan toch pas om 10 uur open ???
althans....die hier in de buurt ;-) zouden ze dan gisterenavond zijn bevoorraad ????? of zo ????? weet niet hoe dat zal gaan, dat bellen...... |
|
|||
|
|||
Nou ik ben (haast) blij... Telefoonkopen.nl legt er eentje apart, dus dalijk vanuit het werk ==> vroom :-D
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn 32GB ligt ook apart....hééél apart.....kunnen ze zelfs niet vinden bij T-Mobile, zó apart
|
|
|||
|
|||
iemand al gebeld door een tshop?
ik heb hem besteld in adam nieuwendijk, is er iemand die daar een 32gb heeft besteld en al wat heeft gehoord? |
|
|||
|
|||
16 dat wel, want die 32 is erg "zeldzaam" geloof ik...
Vlaardingen btw.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij een andere onderwerp zag ik staan dat iemand bij een T-shop in Amsterdam was geweest en daar door kreeg van of vorige week of deze week komt er weer een nieuwe levering. Het is maar afwachten of de 32gb er ook daadwerkelijk bij zit.
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
web winkels | mixthead | Koopinformatie Nederland | 4 | 04-04-11 15:29 |
'Winkels' | Awater | iPhone Apps | 0 | 05-02-10 17:27 |
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-06-09 13:38 |
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle | MrRichz | iPhone algemeen | 53 | 30-01-08 16:29 |
|
|