Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren gaf de T-shop om de hoek aan morgen weer toestellen te ontvangen. Er blijkt wel een grote lichting 16gb te zijn geleverd, dus normaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gisteren gaf de T-shop om de hoek aan morgen weer toestellen te ontvangen. Er blijkt wel een grote lichting 16gb te zijn geleverd, dus normaal gesproken zou je nu in ieder geval 32gb toestellen mogen verwachten.
Maar helaas enige logica ontbreekt bij T-mobile! De T-shop (Haarlem - Cronje) staat me altijd vriendelijk te woord en hebben ook voor de eerste lichting netjes een sms gestuurd dat ik niet bij de eerste lichting zou zitten. Hulde! Laatst gewijzigd door RalfdeBoer; 06-08-10 om 16:35. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Jammer dat de shop in Arnhem dat niet doet.
|
|
|||
|
|||
Iemand nieuws over mobistar centers in Gent? Geraak niet binnen op de telefoon ...
|
|
|||
|
|||
Ben deze morgen achter men iPhone 4 mogen gaan, Mobistar 'center' had er 3 binnengekregen... Ook al stond ik 5 of 6de op de lijst, ze hadden mij opgebeld
Prachtig toestel! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
2e levering of niet.. ze hebben bij ritel.nl weer een lading binnen gekregen.
Gisteren besteld.. maandag staat de afspraak al voor afleveren (iPhone 4 16GB) En dat terwijl ik al 3 weken voor release datum een pre-order had geplaatst bij de PhoneHouse.. waar ik nog niets van heb gehoord |
|
||||
|
||||
Citaat:
T-Mobile ontvangt geen 32GB, jij dus ook niet. Dat is pas logica. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mobistar center Ninove, momenteel al +85 mensen op de wachtlijst
|
|
|||
|
|||
Er worden nu wel dagelijks 32gb geleverd aan mensen die rechstreeks bij T-mobile hebben besteld geleverd. Niet grote aantallen, maar in de winkels komen alleen 16gb's terecht. Is toch vreemd!
Sommige staan op een wachtlijst sinds 20 juli en dan zie je een bericht voorbij komen dat iemand morgen zijn nieuwe iphone krijgt, maar besteldatum eergisteren. Het gaat mij om de volgorde van levering en de grote verschillen tussen de aantallen 16gb en 32gb. Maar ik wacht (on)geduldig af!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb ook vandaag de 16gb gereserveerd en sta op de 69e plaats!!!
maar ik heb gehoord dat elke week een nieuwe lichting komt met 5 tot 10 toestellen en dat er maar een of twee 32 gb komt. maar sommigen mensen zeggen af dus ik zie het wel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk heb je de jouwe ook 'snel' ;p |
|
|||
|
|||
Citaat:
'k Vrees ervoor , ik sta 6e en heb hem nog altijd niet. |
|
||||
|
||||
Same for me, ik sta vierde op een lijst van BelCompany sinds de 20ste van juli, maar nog niets vernomen. Ze wisten wel te melden dat de BelComany deze week schaarste in leveringen had van de iPhone 4. Misschien volgende week beter?
Laatst gewijzigd door jforce; 06-08-10 om 18:24. |
|
||||
|
||||
Twee uur geleden ook nog op twitter (T-Mobile iPhone (tmobile_iphone) on Twitter):
Citaat:
Laatst gewijzigd door jforce; 06-08-10 om 18:32. |
|
|||
|
|||
HEP UM!!!
Yes, ik heb gisteren mijn IP4 mogen ophalen bij BC.
stond 7e op de lijst en ze hadden bij de 2e levering voldoende gekregen. Voor degenen die nog even moeten wachten: het is het wachten meer dan waard!! Wat een ongelooflijk vette phone. Gezien het feit dat m'n nieuwe contract pas over 3 maand ingaat heb ik mijn IP meteen gejailbreakt en de tmobile lock eraf gehaald, dit werkt overigens super binnen 10 minuten was alles gefixt!! |
|
|||
|
|||
Dinsdag besteld bij pdashop.nl (16gb, zwart), werd vandaag gebeld en wordt morgen geleverd. Zie dat de "verwachte leverdatum", die dus stond op 07-08-2010, nu van de site is gehaald. Maar wellicht toch iets om in de gaten te houden..
|
|
||||
|
||||
Sommige mensen hebben ook zoveel geluk he...
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
web winkels | mixthead | Koopinformatie Nederland | 4 | 04-04-11 15:29 |
'Winkels' | Awater | iPhone Apps | 0 | 05-02-10 17:27 |
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-06-09 13:38 |
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle | MrRichz | iPhone algemeen | 53 | 30-01-08 16:29 |
|
|