Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wow....40 juli???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wow....40 juli???
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
jahh, ga ik maandag even mijn werkgever bellen, heb dan nog 10 dagen vakantie
|
|
||||
|
||||
Wow 40 juli, doe je goed
|
|
|||
|
|||
Ik bedoel 30 juli, foutje moet kunnen
|
|
|||
|
|||
Ach, mijn iPhone komt waarschijnlijk 70 september
|
|
|||
|
|||
Hey mensen ik heb hem eindelijk de Iphone 4 32GB Zwart
was vandaag op gebelt maar hij is er |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb gister mijn iphone 4 16 GB op kunnen halen bij de t-mobile shop in Deventer. Ik weet niet hoeveelste ik op de lijst stond, maar ik had hem 30 juli besteld. Het gaat dus nog best snel!
|
|
||||
|
||||
Ja het gaat inderdaad best snel. Ik ben van 5 augustus, zal niet meer zo lang duren! Hoop ik...
|
|
|||
|
|||
ik heb mij iphone 4 zwart 16 op 28 aug besteld bij de T-Mobile shop in Den Haag onder het hoofdkantoor. Nog steeds niks gehoord......... (Twee weken geleden langsgegaan en ze zeiden dat ik gewoon geduld moest hebben)...
Wel raar dat mensen die later telefonisch hebben besteld hem al binnen hebben (en ik bedoel veel later) |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
web winkels | mixthead | Koopinformatie Nederland | 4 | 04-04-11 15:29 |
'Winkels' | Awater | iPhone Apps | 0 | 05-02-10 17:27 |
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-06-09 13:38 |
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle | MrRichz | iPhone algemeen | 53 | 30-01-08 16:29 |
|
|