//

Tweede leveringsronde bij winkels.

Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Brie89 Kleine update over t-shop Vlissingen ... was er vandaag even en ze verwachten voorlopig nog steeds geen 2e levering. Die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #501  
Oud 16-08-10, 10:49
Mellly Mellly is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: vlissingen
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brie89 Bekijk bericht
Kleine update over t-shop Vlissingen ... was er vandaag even en ze verwachten voorlopig nog steeds geen 2e levering. Die man zei zelfs dat ik uit moest gaan van 6 weken maar dat weiger ik te geloven ...
Zooooo dat meen je niet! Dat duurt wel lang in Vlissingen... Ik had mazzel natuurlijk in de eerste ronde vooral met mijn 32GB. Want die lijken wel helemaal schaars. Maar kan je hem niet ergens anders halen? Ik geloof ook niet in 6 weken wachten eigenlijk.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 16-08-10, 12:07
Brie89 Brie89 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

Nee, ik kan hem nergens anders halen. Moet early renewal doen en dat kan alleen bij T-mobile

Tja, had verwacht dat ik m nu wel zou hebben, maar helaas. Ik zie wel wanneer die komt ...
  #503  
Oud 16-08-10, 17:05
meidan meidan is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 44
Stuur een bericht via MSN naar meidan
Standaard

je weet wel dat je met een early renewal vast zit aan je huidige contract en daarna nog eens 2 jaar voor de vernieuwing die je doet. tevens is het maar mogelijk om maar 1 keer een early renewal te doen per de gehele tijd dat je klant van t mobile bent. Je zit dus nog wel een hele lange tijd aan die iphone 4 vast.
  #504  
Oud 16-08-10, 18:39
rbkman rbkman is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Yess Yess Yess!! Mijn status is zojuist naar 4 gegaan! "Order op transport
De koerier (AMP Logistics) zal spoedig contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak." Ik heb nog geen mail / sms of belletje ontvangen maar ga er vanuit dit snel te ontvangen.

Ik heb de bestelling telefonisch gedaan rond 11u op 30 jul. Er zit dus schot in de zaak voor telefonische bestellers!
  #505  
Oud 16-08-10, 18:42
rbkman rbkman is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meidan Bekijk bericht
je weet wel dat je met een early renewal vast zit aan je huidige contract en daarna nog eens 2 jaar voor de vernieuwing die je doet. tevens is het maar mogelijk om maar 1 keer een early renewal te doen per de gehele tijd dat je klant van t mobile bent. Je zit dus nog wel een hele lange tijd aan die iphone 4 vast.
1 keer per contractsperiode. Nadat je contract is afgelopen kan je dus wel weer een early-renewal doen...
  #506  
Oud 16-08-10, 21:02
Brie89 Brie89 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meidan Bekijk bericht
je weet wel dat je met een early renewal vast zit aan je huidige contract en daarna nog eens 2 jaar voor de vernieuwing die je doet. tevens is het maar mogelijk om maar 1 keer een early renewal te doen per de gehele tijd dat je klant van t mobile bent. Je zit dus nog wel een hele lange tijd aan die iphone 4 vast.
Klopt, ik weet er alles van
Maar anders moet ik tot eind maart wachten en mijn samsung doet inmiddels niet meer aan smsjes ontvangen en halverwege gesprekken valt hij vaak uit. Dusssss ....

(En anders kan ik die iphone altijd nog wel ruilen tegen een htc of iets dergelijks)
  #507  
Oud 16-08-10, 21:33
Justintj Justintj is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rbkman Bekijk bericht
Yess Yess Yess!! Mijn status is zojuist naar 4 gegaan! "Order op transport
De koerier (AMP Logistics) zal spoedig contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak." Ik heb nog geen mail / sms of belletje ontvangen maar ga er vanuit dit snel te ontvangen.

Ik heb de bestelling telefonisch gedaan rond 11u op 30 jul. Er zit dus schot in de zaak voor telefonische bestellers!

Dat is zeer goed nieuws om te horen, aangezien ik mijn bestellingen ook op 30 juli telefonisch heb gedaan, wel is waar rond 5 uur smiddags...
En ik sta helaas ook nog op status 2
Keep my head upp!
  #508  
Oud 16-08-10, 21:40
rbkman rbkman is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Justintj Bekijk bericht
Dat is zeer goed nieuws om te horen, aangezien ik mijn bestellingen ook op 30 juli telefonisch heb gedaan, wel is waar rond 5 uur smiddags...
En ik sta helaas ook nog op status 2
Keep my head upp!
Komt wel... Ik heb mn e-mail + sms vanavond ook gehad. Afspraak gemaakt voor vrijdag. Donderdag kon ook, maar kan ik zelf niet... GL!!..
  #509  
Oud 16-08-10, 22:12
meidan meidan is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 44
Stuur een bericht via MSN naar meidan
Standaard

Citaat:
1 keer per contractsperiode. Nadat je contract is afgelopen kan je dus wel weer een early-renewal doen...
nee een keer per klant zijnde, dus dat kan dus ook 10 jaar zijn, dat staat als het goed is ook in de voorwaarde vermeld.
  #510  
Oud 16-08-10, 22:22
Brie89 Brie89 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meidan Bekijk bericht
nee een keer per klant zijnde, dus dat kan dus ook 10 jaar zijn, dat staat als het goed is ook in de voorwaarde vermeld.
In de voorwaarden staat dat het één keer per contractsperiode is:

"Let op!Wanneer je gebruik hebt gemaakt van Early Renewal, kan dat binnen de vastgelegde contractperiode niet nogmaals. Als je toestel binnen deze periode dus gestolen wordt, kwijtraakt of kapot gaat (buiten garantievoorwaarden), kun je weer vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de contractperiode. Het contract dien je dan nog wel uit te dienen."

Dus dat valt nog wel mee.
  #511  
Oud 16-08-10, 23:18
Devinco Devinco is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Early Renewal is inderdaad per contract periode en niet 1x per klant.

Het is dat ik ook een Early Renewal moet aanvragen anders had ik hem ondertussen ook wel ergens anders besteld.
  #512  
Oud 18-08-10, 16:53
Justintj Justintj is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 18
Standaard

Hallo mensen,, mijn status is zojuist op 3 gegaan =D
Ik kan nu een afspraak maken, alleen had ik een vraag:
Ik been 17 jaar en hij staat dus op de naam van mijn moeder, moet zij thuis zijn om de iphone in ontvangst te nemen of kan ik hem met de legitimatie van mijn moeder in ontvangst nemen? Alvast bedankt

Edit: Kheb mn afspraak gemaakt, en idd moet mijn moeder haar handtekening zetten..

Laatst gewijzigd door Justintj; 18-08-10 om 17:18.
  #513  
Oud 18-08-10, 16:58
icall icall is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brie89 Bekijk bericht
Nee, ik kan hem nergens anders halen. Moet early renewal doen en dat kan alleen bij T-mobile

Tja, had verwacht dat ik m nu wel zou hebben, maar helaas. Ik zie wel wanneer die komt ...
ik heb de mijne in de shop afbesteld (den haag) en vandaag een early renewal via de klantenservice gedaan.Levertijd telefoon is voor mij nu max 4 weken... Ik zou wel eerst ff bij je shop informeren, t_mobile ordermanagement meldt op hun forum dat er deze week een grote levering aan de shops plaatsvindt en dat allen inschrijvers van 20 juli aan de beurt gaan komen.
  #514  
Oud 20-08-10, 13:14
robnelemans robnelemans is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Zojuist bericht gehad dat me iphone 4 32 gb binnen is! vnvd ophalen! heb 30 juli om 09.30 besteld
  #515  
Oud 20-08-10, 16:21
rbkman rbkman is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Yess Yess Yess!! Mijn status is zojuist naar 4 gegaan! "Order op transport
De koerier (AMP Logistics) zal spoedig contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak." Ik heb nog geen mail / sms of belletje ontvangen maar ga er vanuit dit snel te ontvangen.

Ik heb de bestelling telefonisch gedaan rond 11u op 30 jul. Er zit dus schot in de zaak voor telefonische bestellers!
En hij is netjes op tijd afgeleverd! Mooi dingetje hoor.. pff
  #516  
Oud 20-08-10, 16:23
Justintj Justintj is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 18
Standaard

Ik kon niet eerder
dus ik krijg mijn iphone volgende week vrijdag eindelijk
  #517  
Oud 20-08-10, 17:39
robnelemans robnelemans is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Vind dat tmobile het netjes afhandeld, heb op 30 juli in de winkel om half 10 besteld, en vanavond kan ik hem al ophalen! Dat is maar 3 weken levertijd in plaats van de 8 tot 10 weken!
  #518  
Oud 21-08-10, 17:39
renegerritsen renegerritsen is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

Nou, ik vind dat T-Mobile het helemáál niet netjes afhandelt; ik heb mijn iPhone op 20 juli besteld, ze zijn mijn bestelling kwijtgeraakt, heb na 20 telefoontjes eindelijk een nieuwe bestelling 'mogen' doen, en nu heb ik nog niet eens een ordernummer, maar alleen een vernieuwingscontract per mail opgestuurd gekregen. Ik had twee weken later een bestelling gedaan bij Belcompany, en die belden me gisteren dat mijn telefoon binnen was. Maar nu bleek dat mijn t-mobile verlenging al was ingegaan en ik mijn telefoon niet ergens anders mocht halen, maar op de telefoon van T-Mobile zelf moet wachten. Hoe lang? Konden ze niet zeggen, want dat wisten ze pas als ik een ordernummer had...ik heb het zóóó gehad met T-Mobile. Mijn vrouw mocht ook verlengen maar is direct naar een andere provider (HI-KPN) gestapt. ze bestelde daar een telefoon, en had hem diezelfde week binnen. Telefonische support is geweldig en je wordt direct geholpen. T-Mobile, eat your heart out.

Ach, ik wacht nog maar een paar weken, maar dat T-Mobile haar klanten netjes behandelt, nou, ik dacht het niet...

BTW: Ik heb mijn contract zakelijk afgesloten....

Laatst gewijzigd door renegerritsen; 21-08-10 om 17:41.
  #519  
Oud 21-08-10, 19:21
Sathumax Sathumax is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Gelukkig ben je niet de enige met T-Mobile.
Telefonisch besteld 30 juli, kreeg me contract binnen voor verlenging met een Iphone 3GS 8gb dus ik bellen, ja meneer er is iets fout gegaan.
U dient de iphone terug te sturen, ding terug gestuurd nu de 21aug mag ik opnieuw mijn contract invullen,ga ik zeker doen maar niet via t-mobile sukkels.
Dus maandag maar naar de phone house gaan dit schiet niet op.
  #520  
Oud 21-08-10, 23:02
IMaus IMaus is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Hier ook 40 juli besteld, vanochtend werd ik door de T-Mobile shop gebeld dat ik hem kon ophalen.
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
web winkels mixthead Koopinformatie Nederland 4 04-04-11 15:29
'Winkels' Awater iPhone Apps 0 05-02-10 17:27
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 2 05-06-09 13:38
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle MrRichz iPhone algemeen 53 30-01-08 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20.