Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) elke dinsdag is er een levering, nog niemand gebeld dus tot nu toe?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
elke dinsdag is er een levering, nog niemand gebeld dus tot nu toe?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nee, er is zeker niet elke dinsdag een levering. Alleen bij de grotere winkels en aangezien ook de internet bestellingen nog maar mondjesmaat worden uitgeleverd is het maar zeer de vraag of er ook echt vandaag geleverd (iPhones dan) wordt!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
deze 5000 iphones worden verdeeld onder telefonische bestellingen, online bestellingen en het minste gaat naar de tshops. sommige tshops (in kleine dorpen) krijgen misschien maar 1 iphone of niet eens een iphone op een dinsdag. |
|
|||
|
|||
Ik heb toch sterk de indruk dat het deze week heel wat minder hard gaat dan vorige week, maar laten we hopen dat ik geen gelijk heb!
|
|
|||
|
|||
Ik sta als eerste op de lijst voor 32gb in een kleine shop in Haarlem.
Als ik een sms krijg, dan zal ik het gelijk even posten. |
|
|||
|
|||
klopt inderdaad, deze week gaat het minder hard als vorige week omdat deze week meer leveringen via online bestellingen en telefonische bestellingen worden doorgevoerd.
ze verdelen alles een beetje. laten we wachten wanneer RalfdeBoer een 32gb krijgt. ik ken zelf iemand die op 23juli een bestelling heeft gedaan in de tshop in adam (buikslotermeerplein). een persoon die nog geen contract had bij tmobile. die persoon kreeg op 30juli een telefoon dat de iphone 32gb black klaar ligt in de shop. was nr3. |
|
|||
|
|||
Hmm, leveringen komen toch tot nu toe altijd rond donderdag?
|
|
|||
|
|||
zwarte Bumper is binnen iig nu nog de telefoon xD
|
|
|||
|
|||
Is het trouwens iemand gelukt om bij mediamarkt een iphone 4 in combinatie te krijgen met een relax abbo?
of uberhaupt bij een echte winkel, op internet staan ze er wel, maar daar hebben ze leveringsproblemen. ;( |
|
|||
|
|||
Ik vind t wel vreemd dat ik nog steeds niks van de MacHouse gehoord heb... Ik ben de 3e op de lijst, en ik wordt sowieso gebeld als er iets binnenkomt.. Ze hebben daar nog helemaal geen iPhones ontvangen...
|
|||
|
|||
die van mij was binnen (16g) , ik natuurlijk helemaal blij..
Konden ze er geen relax 175 bij leveren :S bij de belcompany, jezus.. dat is echt een teleurstelling Nu heb ik hem bij de winkel er naast besteld (t-mobile) en nu de 32g, die kreeg ik nog gratis ook, en bij de belcompany niet, dat scheelt. Alleen nog even 2-3 weekjes wachten denk ik, ze zeggen wel 10 weken, maar ik hoop dat er snel geleverd word |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Daarom ben ik (eerst) maar vast naar een 16Gb iPhone 4 overgestapt , dan is het wachten op de 32Gb minder erg......
|
|
|||
|
|||
nja, maar mijn 16g was er ook na 5 dagen al en stond als 21e op de lijst dus ik heb er wel vertrouwen in
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik verwacht vandaag geen sms meer te ontvangen van de T-shop.
Misschien a.s. donderdag meer geluk! |
|
|||
|
|||
Die (de 32Gb) ga ik gebruiken en mijn vrouw de 16Gb. Ik ga wel degelijk een dubbel contract afsluiten (eigen bedrijf met meerdere medewerkers) en waarschijnlijk i.c.m. (of als losse abbo) de iPhone 3G van mijn vrouw doorverkopen.
|
|
|||
|
|||
niemand is gebeld of gesmst dus?
|
|
|||
|
|||
Nope, was d'r al bang voor.....
|
|
|||
|
|||
ik ben eerder blij het zou niet leuk zijn als andere gebeld worden en ik weer wordt overgeslagen.
ik wacht nog even geduldig af. Ik denk dat ze donderdag weer gaan leveren. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
web winkels | mixthead | Koopinformatie Nederland | 4 | 04-04-11 15:29 |
'Winkels' | Awater | iPhone Apps | 0 | 05-02-10 17:27 |
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-06-09 13:38 |
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle | MrRichz | iPhone algemeen | 53 | 30-01-08 16:29 |
|
|