Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kunt de T-Shop niet bellen. En juist die hield zich niet aan de regels, want die heeft 'm doorgeschoven....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je kunt de T-Shop niet bellen. En juist die hield zich niet aan de regels, want die heeft 'm doorgeschoven.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik zal dan zeker langs gaan als ik jou was. Als andere winkels in de buurt levering hebben gehad dan zij zeker ook!! |
|
|||
|
|||
Zit op m'n werk tot 17:00 en voordat ik in Eindhoven ben is het wel 18:00 geweest helaas.
|
|
|||
|
|||
stinkers zijn het ik moet ook een belletje krijgen van t-mobile eindhoven rechtenstraat
|
|
|||
|
|||
Hmm, wanneer iemand een belletje heeft gehad van t-mob rechtenstraat. Kunnen jullie dan vragen hoeveel er binnen zijn gekomen? =P (dat is in mijn geval wel cruciaal, of ik vandaag/morgen een iPhone heb, sta namelijk ong 20e)
|
|
|||
|
|||
Iemand een iPhone 4 32GB uit de USA kopen?
Heb er hier één voor m'n neus liggen.. PM graag! |
|
|||
|
|||
wat een horken bij de phonehouse zeist zeg.....
daar wordt glashard beweerd dat zij uberhaupt nog geen iphone4 hebben binnen gehad en dat de levertijd minimaal 10 weken is |
|
|||
|
|||
Zo deden ze bij TPH in Woerden ook. Geen iPhone leverbaar. Pas vanaf oktober ongeveer.... zeiden ze. Pfffft
|
|
|||
|
|||
Iemand al wat gehoord van de T-Shop op de lijnbaan in Rotterdam? Als het goed is zit ik ook bij de tweede ronde.
|
|
|||
|
|||
Helaas nog niks gehoord van de T-shop in Haarlem.
Sta eerste op de lijst voor 32gb zwart. De eerste lichting kreeg ik om 16.50 een sms dat ik niet bij de 1ste lichting zat. Heb nog stille hoop! |
|
|||
|
|||
Nog niets gehoord van T-Shop Eindhoven. Vorige week werd ik om 17:10 gebeld dus het zou nog kunnen..
|
|
|||
|
|||
Dat is uiteraard vervelend maar wel netjes dat ze je daarover informeren!! Ik zal ze uit Arnhem daar eens op cursus sturen
|
|
|||
|
|||
Ze hebben gebeld! Hij ligt klaar!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mooi zo. Nu Arnhem nog...
|
|
|||
|
|||
16GB Zwart! M"n schoonmoeder gaat 'm zometeen afhalen!
|
|
|||
|
|||
Begin het vermoeden te krijgen dat er (veel) minder 32 Gb beschikbaar zijn.....en laat ik die nou net willen hebben!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
web winkels | mixthead | Koopinformatie Nederland | 4 | 04-04-11 15:29 |
'Winkels' | Awater | iPhone Apps | 0 | 05-02-10 17:27 |
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-06-09 13:38 |
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle | MrRichz | iPhone algemeen | 53 | 30-01-08 16:29 |
|
|