Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door martinvb Ergens op dit forum heb ik ook gelezen dat de T-shops niet mogen uitleveren aan mensen die ook online gereserveerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volgens mij is dit juist. Was vorige week in de T-shop en er werd een klant gemeld dat als er dus twee reserveringen lopen hij geen iphone mee zal krijgen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Laat ik hopen dat de T-mobile winkel hier in Schalkwijk vandaag gaat bellen,
alhoewel ik betwijfel of hun volgorde heilig is. Kan me best voorstellen dat ze een maatje ff voor laten gaan ofzo. |
|
|||
|
|||
Ik hoop ook zo op een telefoontje van de Media Markt.
|
|
|||
|
|||
Media Markt Roermond had niets op voorraad.....
|
|
|||
|
|||
had ergens in juni al gereserveerd bij tshop in Eindhoven rechtenstraat , 9 juli willen aanbetalen maar dat ging ineens niet meer , toen 20 juli aanbetaald als eerste van de dag en zit nu nog steeds te wachten willen niets zeggen of even kijken hoeveelste je bent op de lijst , alleen 1 dame wil dat voor je doen maar die is op vakantie is ook gelijk de meest aardige in de shop , we wachten maar weer even verder.....
|
|||
|
|||
Voor diegene die in Langemunt besteld hebben , heb zonet gebeld en ze hebben nog geen levering gekregen. Blijven hopen dus
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Vorige week werd ik donderdag rond 18:30 gebeld door de Media Markt dat ik dus net buiten de boot viel. Kans bestaat natuurlijk dat 'mijn' MM vandaag (ook weer een donderdag) de levering opnieuw pas eind v/d middag of begin van de avond binnenkrijgt.
Ja, of helemaal niet natuurlijk. Met dat scenario moet ik ook duidelijk rekening blijven houden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben er zondag nog geweest. Netjes alvast micro-sim meegekregen en zit vooraan in de map (wat logisch is, aangezien ik 'm eigenlijk al had moeten hebben!)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog niet inderdaad. Vorige week donderdag belden ze ook pas rond 17:00
|
|
|||
|
|||
ze zeiden dinsdag dat ze er woensdag 15 binnen zouden krijgen, niks gehoord verder en als Rivanov de eerst volgende vorige week zou zijn dan zullen ze wel niks binnen hebben gekregen we wachten maar weer af ........
|
|
|||
|
|||
Blijf hopen op vandaag..
|
|
|||
|
|||
same here rivanov .... same here .... zucht
|
|
|||
|
|||
Welke heb je gereserveerd. 32GB of 16GB?
|
|
|||
|
|||
32 Gb zwart , maar afgelopen dinsdag ook vrijblijvend bij de belcompany in de hurk (bij nettorama en halfords) zouden erongeveer 2 per dag krijgen en 32 gb was het minst besteld dus met een beetje geluk had ik m snel, net gebeld ze hebben er nog geen binnen gekregen deze week misschien vandaag of morgen.
we zullen zien wie er het eerst gaat bellen , want volgens dat aardige vrouwtje van de tshop zou ik ook niet zo lang hoeven te wachten omdat ik vrij ver boven aan stond. we zullen weer zien haha |
|
|||
|
|||
Phonehouse Haarlem had er 15 binnengekregen, ik heb een i4 16 GB mee kunnen nemen! Nu lekker aan het syncen.
|
|
|||
|
|||
Vandaag binnengekregen?
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
web winkels | mixthead | Koopinformatie Nederland | 4 | 04-04-11 15:29 |
'Winkels' | Awater | iPhone Apps | 0 | 05-02-10 17:27 |
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-06-09 13:38 |
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle | MrRichz | iPhone algemeen | 53 | 30-01-08 16:29 |
|
|