//

Tweede leveringsronde bij winkels.

Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus ook de mensen die hem besteld hebben vanuit hun luie stoel achter de computer?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 04-08-10, 21:30
Juan-Paolo's schermafbeelding
Juan-Paolo Juan-Paolo is offline
• iOS 13.0
• 12.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 94
Standaard

Dus ook de mensen die hem besteld hebben vanuit hun luie stoel achter de computer?
__________________
Sunshine, almost always.......
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 04-08-10, 21:30
Jag4all Jag4all is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Bijzonder fijn nieuws!!!!! ik ziet momenteel met een kapotte ipod en een oud lijk qua mobiel
  #183  
Oud 04-08-10, 21:32
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Ben erg benieuwd!!
  #184  
Oud 04-08-10, 21:41
Reverbje Reverbje is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Inderdaad! Nu hopen of dit voor alle t-mobile shops geldt...
  #185  
Oud 04-08-10, 21:49
Ferrox Ferrox is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik ben ook gebeld, ga morgen mijn iPhone 4 halen in Tilburg. Ik was 14e op de lijst. Valt me nog mee!
  #186  
Oud 04-08-10, 21:52
Kure1980 Kure1980 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 20
Standaard

het gaat idd steeds sneller!
  #187  
Oud 04-08-10, 21:57
Jurf's schermafbeelding
Jurf Jurf is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Almere
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kure1980 Bekijk bericht
Net gesproken met Tmobile klantenservice, de medewerker mocht het eigenlijk niet zeggen maar het komt erop neer dat " tmobile deze en volgende week bijna iedereen wil voorzien van een iphone, de eerste lichting was zeer mager in vergelijking met de 2e en 3e lichting".
+1 Voor jou
Hopelijk gaat het ook zo gebeuren
  #188  
Oud 04-08-10, 22:00
Jag4all Jag4all is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Maar gaat dit ook gelden voor de apple shops?
  #189  
Oud 04-08-10, 22:02
Mellly Mellly is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: vlissingen
Berichten: 8
Standaard

Ik ben vandaag maar eens de shop binnen gewandeld want las hier al dat shops de tweede ronde binnen kregen. Nu was ik na het switchen van een witte naar een zwarte op dezelfde plek gebleven en sta ik derde voor de 32GB zwart. De leveringen gaan per regio. Nu ik helemaal in het zuid westen zit is dat meestal rond vrijdag of zaterdag. Dus hoop dat ik er bij zit. Hier werd gelukkig niet vaag gedaan over mijn plek en er werd ook eerlijk verteld wanneer ongeveer de levering er weer is. Als ze dat nou allemaal zouden doen in de T-shop zou het een stuk geruststellender zijn. Neemt niet weg dat het belachelijk is dat je een voorinschrijving doet en misschien nog wel later een i-phone heb dan een ander die gister bij bv. Ritel heeft besteld en zeker weet hem vrijdag al binnen te hebben.. Beetje stom en zal de volgende keer al in januari een inschrijving doen voor de misschien aankomende i-phone 5?? Misschien dat ik er dan wel de 1e ronde in zit en niet misschien 6 á 8 weken moet wachten..........
  #190  
Oud 04-08-10, 22:05
Mellly Mellly is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: vlissingen
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacMarray Bekijk bericht
Ik heb net voor zessen m'n iPhone 32GB bij de T-Mobile shop in Lisse kunnen ophalen. Ze hadden er vandaag twee binnen gekregen één 16 en één 32GB.
Had op 9 juli gereserveerd en was derde op de lijst voor een 32GB.
Dat is toch te erg voor woorden......... 2 i-phones binnen krijgen.....zo gaat 't wel lang duren ja........
  #191  
Oud 04-08-10, 22:12
MacMarray MacMarray is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mellly Bekijk bericht
Dat is toch te erg voor woorden......... 2 i-phones binnen krijgen.....zo gaat 't wel lang duren ja........
Het blijft weinig, maar het is wel een "kleine" shop. Aan de bonnen in de map te zien hebben ze daar max. 20 a 30 reserveringen nog open staan.
  #192  
Oud 04-08-10, 23:32
Maks Maks is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik had een vraagje, is het zo dat bestellingen via de shop, gewoon in de buurt, sneller gaan dan die via het internet?
Bij de bestelling op het internet heb ik te zien gekregen dat het 8-10 weken gaat duren voordat k hem binnen heb, maar mensen praten hier over een wachttijd van veel korter. Is het zo dat als je hem in de winkel koopt dat je hem dan na een week al in handen hebt of zal ik mijn order laten staan op het internet die vandaag is ingegaan?

Max.
  #193  
Oud 04-08-10, 23:58
martinvb martinvb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Velsen
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maks Bekijk bericht
Ik had een vraagje, is het zo dat bestellingen via de shop, gewoon in de buurt, sneller gaan dan die via het internet?
Bij de bestelling op het internet heb ik te zien gekregen dat het 8-10 weken gaat duren voordat k hem binnen heb, maar mensen praten hier over een wachttijd van veel korter. Is het zo dat als je hem in de winkel koopt dat je hem dan na een week al in handen hebt of zal ik mijn order laten staan op het internet die vandaag is ingegaan?

Max.
Ik merk deze trend niet zo zeer op. Als je het hebt over de T-mobile webwinkel, dan is wel te zien dat mensen die na de 20e bestelden nog geen telefoon in handen hebben. Sommige mensen die bij andere webwinkels op de 30e besteld hebben, kregen al hun telefoons geleverd. Bij winkels zijn de wachtrijen ook behoorlijk afwisselend. Soms moet je twee weken wachten, maar ik heb ook al 10 weken en langer gezien. T-shops leveren het snelste de toestellen uit, maar daar zijn de wachtrijen (in absolute aantallen) ook het langste. Het hangt er dus echt vanaf waar je besteld hebt.
  #194  
Oud 05-08-10, 00:20
Maks Maks is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik heb hem online besteld, maar in mijn stad zit ook een T-Mobile winkel. Ik ga morgen bij deze winkel vragen hoe lang hun wachttijd is als ik hem meteen zou bestellen. Wat ik wel raar vind is dat een online bestelling langzamer gaat dan een bestelling in de winkel
  #195  
Oud 05-08-10, 00:59
just1n just1n is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maks Bekijk bericht
Ik heb hem online besteld, maar in mijn stad zit ook een T-Mobile winkel. Ik ga morgen bij deze winkel vragen hoe lang hun wachttijd is als ik hem meteen zou bestellen. Wat ik wel raar vind is dat een online bestelling langzamer gaat dan een bestelling in de winkel
Ik denk dat ze gewoon gaan zeggen als standaard antwoord: 8-10 weken
Dat zeiden ze bij mij ook toen ik hem maandag bestelde. (al geloof ik dit niet)
Maar goed, proberen kan geen kwaad
Veel succes met je speurtocht voor de iPhone4
  #196  
Oud 05-08-10, 01:22
jeffie112 jeffie112 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 16
Standaard

Als ik het goed begrepen heb is de 2e ronde uitgedeeldt, kan iemand mij vertellen wanneer dan ongeveer de 3e partij binnenkomt?
  #197  
Oud 05-08-10, 03:03
WybWyb WybWyb is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Beverwijk
Berichten: 35
Stuur een bericht via MSN naar WybWyb
Standaard

Ik heb de witte 32gb besteld in de t-mob shop in haarlem. Echter nu kan het nog wel een tijdje duren voordat die beschikbaar is. Nu wil ik dus liever de zwarte. Ik heb overal gezocht naar een telefoonnummer van de tmob shop, maar kan die nergens vinden.
Wordt mijn witte gewoon omgezet in een zwarte of moet ik echt langs gaan om dit aan hun te melden?
__________________
Heb een iPod Touch
  #198  
Oud 05-08-10, 04:00
estanislao estanislao is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WybWyb Bekijk bericht
Ik heb de witte 32gb besteld in de t-mob shop in haarlem. Echter nu kan het nog wel een tijdje duren voordat die beschikbaar is. Nu wil ik dus liever de zwarte. Ik heb overal gezocht naar een telefoonnummer van de tmob shop, maar kan die nergens vinden.
Wordt mijn witte gewoon omgezet in een zwarte of moet ik echt langs gaan om dit aan hun te melden?
Geen reactie van de klant betekent dat je op de witte iPhone 4 wacht. Als ik jou was zou ik dus even langs gaan.

Groeten
  #199  
Oud 05-08-10, 08:26
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeffie112 Bekijk bericht
Als ik het goed begrepen heb is de 2e ronde uitgedeeldt, kan iemand mij vertellen wanneer dan ongeveer de 3e partij binnenkomt?
Tweede ronde is nog helemaal niet helemaal uitgedeeld. Vandaag worden de T-Shops weer bevoorraad.
  #200  
Oud 05-08-10, 08:54
martinvb martinvb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Velsen
Berichten: 30
Standaard

Ergens op dit forum heb ik ook gelezen dat de T-shops niet mogen uitleveren aan mensen die ook online gereserveerd hebben. Of dat overal zo is, of slechts een incidentje, kan ik je niet zeggen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
web winkels mixthead Koopinformatie Nederland 4 04-04-11 15:29
'Winkels' Awater iPhone Apps 0 05-02-10 17:27
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 2 05-06-09 13:38
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle MrRichz iPhone algemeen 53 30-01-08 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.