Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog steeds 2e? Je had toch als eerste gereserveerd?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nog steeds 2e? Je had toch als eerste gereserveerd?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar nog 1tje van 9 juli over.....
|
|
|||
|
|||
Vandaag niets meer gehoord van de Mediamarkt. Morgen weer een dag. Ik hoop het zoooooo
|
|
|||
|
|||
Vanavond toch eventjes gevraagd bij de phonehouse of ze een iphone hadden en die hadden ze. Ik heb niet gereserveerd en mocht hem toch zo meenemen. Ze hadden er een stuk of 7 extra binnen gekregen. Waarvan er in ieder geval al 3 weg zijn. Maar mocht je nog geluk hebben dan hebben ze er nog een paar. Dus eventjes naar de phonehouse in enschede zou ik zeggen
|
|
|||
|
|||
heeft iemand al een iphone via gsmwijzer ontvangen?? Ik heb daar afgelopen vrijdag ochtend mijn iphone besteld, maar nog niks gehoord...
Laatst gewijzigd door dk18; 05-08-10 om 23:42. |
|
|||
|
|||
Hey mensen,
Ik had een vraagje, Ik heb mijn iphone afgelopen vrijdag besteld via de telefoon bij t-mobile. Nu vroeg ik mij af of er al mensen waren die dit ook hebben gedaan, en of er al mensen zijn die via deze manier een iphone 4 hebben binnengekregen? En ik lees dat mensen allemaal iphones meekrijgen in diverse shops? Hoe lang duurt het dan voordat ik mijn Iphone 4 ongeveer heb? Toch die 8-10 weken?? Grtz |
|
|||
|
|||
Je kunt overigens heel makkelijk mensen machtigen. Gewoon zorgen dat ze kopie van je paspoort hebben. Gisteren heeft m'n schoonmoeder m'n iPhone 4 opgehaald incl. contract verlenging en ze kreeg alles netjes mee.
|
|||
|
|||
Kreeg gister rond 15:00 mail dat ik een afspraak kon maken, meteen gedaan voor maandag
|
|
|||
|
|||
Vandaag lijkt mij een prima dag voor t-mobile om mij te bellen mailen faxen toeteren.
Maar dat zal wel niet gebeuren vrees ik, ik heb geen idee welk nummertje ik ben op die machtige lijst van ze. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand eigenlijk een idee wat de leveringsdagen zijn voor de T-shops?
Eerst kreeg ik door dinsdag en donderdag, maar bij de shop in Haarlem kregen ze zaterdag ook een levering. |
|
|||
|
|||
Ik zit nu te denken: ik heb mijn iPhone 4 16GB pas op 31 juli bij een T-shop gereserveerd (met €50,- aanbetaling) en heb er daarna nog niks van terug gehoord. Ik heb op internet wel een webshop gezien waar je de iPhone 4 kan bestellen met een verwachte leverdatum van 7 augustus (morgen). Denken jullie dat het de moeite waard is om die 4,95 annuleringskosten van t-mobile te betalen en de iPhone 4 bij de webshop te bestellen?
Laatst gewijzigd door bjonnie; 06-08-10 om 11:26. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je ziet genoeg mensen op het forum die door problemen in een keer onderaan de lijst komen te staan. Beter is het om beiden te doen en achteraf te cancellen. |
|
|||
|
|||
Hangt er vanaf hoe graag je 'm wilt. Hoe betrouwbaar acht je de webshop? Zelf zou ik eerder voor zekerheid kiezen en bij de T-shop blijven hangen.
|
|
|||
|
|||
Ik dacht gisteren anders bij Belcompany of the phonehouse binnen te lopen. Maar ik zat bij T-shop op de eerste plaats voor 32gb zwart. Dus als hij zo slecht wordt geleverd, dan zal dat wel voor meerdere winkels het geval zijn.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is de webshop aardig betrouwbaar als ik naar reviews kijk. Zelf zeiden ze over de voorraad:
Op het moment dat je inderdaad tussen de klanten staat, op de lijst, die een pre order hebben geplaatst, dan zal je de iPhone ontvangen zodra deze op voorraad is. Een klein voorbeeld: Als je nummer 99998 op de lijst bent en er komen 99997 iPhones binnen, op 7 augustus, dan ontvang je de iPhone dus niet en zal je pas het toestel ontvangen met de volgende levering. Het probleem is alleen dat ik niet weet hoeveel mensen me al voor zijn gegaan. Maar of ik nou bij T-Mobile zelf zo hoog op de lijst sta...? Ik weet niet precies op welke plek maar ik heb hem pas op 31 juli gereserveerd. |
|
|||
|
|||
Enige oplossing, even langslopen bij de T-shop.
Dan weet je op welke plek je staat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ziekkk hoe dan iemand hierboven heeft me bericht gewijzigd, dit hierboven heb ik niet geschreven? Hoedan? Laatst gewijzigd door Justintj; 07-08-10 om 02:08. |
|
|||
|
|||
welke webshop mag dat zijn dan??
of is dat secret? |
|
||||
|
||||
Je wordt dan gebeld om een afspraak te maken om alles te regelen, ze zeggen 8-10 weken om teleurstellingen en boze klanten te voorkomen, je moet gewoon wachten. Ik heb mijn iPhone gister ook besteld, ik moet ook wachten, net als iedereen.
|
|
|||
|
|||
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen
Ik zag net een berichtje in bovenstaand topic, dat iemand gisteren gebeld is voor de aflevering van zijn iphone 4g 32gb zwart. Dus ze zijn er wel maar de levering zorgt voor wat vraagtekens. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
web winkels | mixthead | Koopinformatie Nederland | 4 | 04-04-11 15:29 |
'Winkels' | Awater | iPhone Apps | 0 | 05-02-10 17:27 |
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-06-09 13:38 |
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle | MrRichz | iPhone algemeen | 53 | 30-01-08 16:29 |
|
|