//

Tweede leveringsronde bij winkels.

Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Het is niet de iPhone 4G maar de iPhone 4 ;-) Dit was met de iPhone 3G en de 3GS ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 31-07-10, 13:02
Wegottaknow Wegottaknow is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Het is niet de iPhone 4G maar de iPhone 4 ;-)

Dit was met de iPhone 3G en de 3GS het zelfde. Mensen die in de shops besteld hadden zaten al thuis met hun iPhone 4 en de mensen die online of via de telefoon besteld hadden zaten nog te wachten. Daarom ga ik hier altijd naar de shop toe en zorg dat ik een van de eerste ben.

Ook deze keer klopte mijn vermoeden weer. Ik kon hem gewoon ophalen omdat ik op plaats 3 stond in de shop. En zo te lezen doet T-Mobile weer het zelfde als met de 3G en de 3GS. Mooie praatjes, sommige een beetje korting en veel beloftes. Uiteindelijk word er weinig tot niets van waargemaakt en moeten de mensen als nog weken wachten op hun iPhone 4.
Klopt niet. Tussen 8 en 9 telefonisch verlengd op 20 juli en gisteren gewoon de iPhone 4 binnen gekregen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 31-07-10, 13:05
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wegottaknow Bekijk bericht
Klopt niet. Tussen 8 en 9 telefonisch verlengd op 20 juli en gisteren gewoon de iPhone 4 binnen gekregen.
Klopt dus wel, lees alles maar terug!!
Ik beweer ook niet dat het bij iedereen zo gaat. Ik heb het over mensen, niet over iedereen. Tuurlijk zijn er mensen die hun iPhone wel hebben gekregen, maar ook heeeeel veel nog niet.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #23  
Oud 31-07-10, 13:06
Wegottaknow Wegottaknow is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Klopt dus wel, lees alles maar terug!!
Ik beweer ook niet dat het bij iedereen zo gaat. Tuurlijk zijn er mensen die hun iPhone wel hebben gekregen, maar ook heeeeel veel nog niet.
Ik snap je punt wel, maar dan moet je het echt anders stellen in je tekst
  #24  
Oud 31-07-10, 13:09
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wegottaknow Bekijk bericht
Ik snap je punt wel, maar dan moet je het echt anders stellen in je tekst
Valt best mee hoor, is maar net hoe je het wil lezen. Mensen is niet iedereen.

Maar goed, je punt is duidelijk
  #25  
Oud 31-07-10, 14:23
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Vreemd en vervelend dat de online bestellingen bij zowel T-Mob als the Phone House voorrang krijgen.

Ik heb begin juli ingeschreven bij een lokale Phone House shop, gisteren als tweede mijn bestelling officieel gemaakt, dat wil zeggen, abonnement afgesloten, telefoonnummer gekozen etc. kreeg te horen dat de levertijd in worst case 8 tot 10 weken was.

Als ik dan hier lees dat mensen die gisteren online een abonnement hebben afgesloten via de Phone House, al een afspraak voor uitlevering hebben staan op dinsdag. Bekruipt mij het gevoel dat ik het beter anders had kunnen doen.
  #26  
Oud 31-07-10, 15:42
RalfdeBoer RalfdeBoer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

@john1979: bedankt voor je uitleg!
Ik moet dus gewoon even deze week afwachten en dan zal ik waarschijnlijk wel de iphone in ontvangst kunnen nemen. Wacht erg ongeduldig op het smsje!
  #27  
Oud 31-07-10, 16:49
Joy90 Joy90 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 21
Standaard

Ik heb mijn MicroSim net ontvangen!! Betekend dat dat ik in de 2e ronde zit?? Hoop van wel!!
  #28  
Oud 31-07-10, 17:39
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joy90 Bekijk bericht
Ik heb mijn MicroSim net ontvangen!! Betekend dat dat ik in de 2e ronde zit?? Hoop van wel!!
Hoeft niet. Ik had mijn micro sim al voordat de eerste lichting verspreid werd, maar zat daar ook niet bij.

Maar laten we hopen van wel.
  #29  
Oud 31-07-10, 18:55
Joy90 Joy90 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 21
Standaard

Ja ik ben het wachten wel een beetje zat.. Ik wil hem zoo graag
  #30  
Oud 01-08-10, 14:15
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Rond 21 juli besteld bij de Media Markt. Was volgens die persoon 2e op de lijst, maar ze hadden vrijdag maar 3 toestellen binnengekregen. 2 showmodellen en een toestel voor de nummer 1 op de lijst.

De medewerker hoopt deze week weer enkele toestellen te ontvangen (ze ging er voor vechten, zei hij) en dan sta ik dus nummer 1.

Ik hoop het zoooo!
  #31  
Oud 01-08-10, 14:44
martinvb martinvb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Velsen
Berichten: 30
Standaard

Dan voel je je kudt, konden ze het tijdelijk niet met een showmodelletje minder af?!
  #32  
Oud 01-08-10, 15:05
mouchoir mouchoir is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martinvb Bekijk bericht
Dan voel je je kudt, konden ze het tijdelijk niet met een showmodelletje minder af?!
Ik heb zo het idee dat wat meer hooggeplaatste personen binnen die winkels de showmodellen confisqueren.
Donderdagavond kreeg ik in een APR het showmodel te zien; uit de broekzak van de shopmanager welteverstaan.
  #33  
Oud 01-08-10, 15:10
florijn florijn is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 3
Standaard

Ja zo gaat dat vrees ik.

Had z'on zelfde ervaring.

Als een van de eerste op de voorbestellijst bij T-Mobile shop in Tilburg.
Daarna na bekendmaking van de officiele winkel voorbestelling 9 July meteen in de winkel zelf besteld en aanbetaald (met bon en brief).
De verkoper zei dat ik de eerste was met een 32 gig zwart.
Donderdag voor de lancering, dacht ik nog even checken of alles ok is.
Ik naar de T-mobile in Tilburg, blijkt dat men nu in een keer niet meer kan zien hoeveelste ik op de lijst ben en ze maar 6 stuks 32g phones krijgen.

Ga ik donderdag 's avonds weer naar de T-mobile, nu kan men wel vertellen dat ik nummer 1 ben op hun lijst maar dat er geen geleverd zijn ......

Wat voor gevoel krijg ik hier nu bij......
Heeft T-mobile Tilburg een dynamische reserveringslijst waar vriendjes voor gaan?

Ik heb er in ieder geval een vieze kater aan over gehouden.
T-mobile Tilburg bedankt voor niets!
  #34  
Oud 01-08-10, 16:46
276159 276159 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mouchoir Bekijk bericht
Ik heb zo het idee dat wat meer hooggeplaatste personen binnen die winkels de showmodellen confisqueren.
Donderdagavond kreeg ik in een APR het showmodel te zien; uit de broekzak van de shopmanager welteverstaan.
Toch niet zo heel vreemd lijkt me. Wat doe jij als je in een TM-shop, Phone House of APR werkt en je wilt ook een Iphone 4.

Dit valt gewoon onder je secundaire arbeidsvoorwaarden. Iedereen op dit forum zou daar dus ook gebruik van maken.
  #35  
Oud 01-08-10, 17:02
lxz lxz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik lees hier berichten over simkaarten die ontvangen zijn, maar als ik me niet vergis gaat dit topic over de levering in de winkels. Daar krijg je toch gewoon bij het afhalen de simkaart mee?

Overigens werd mij gemeld dat dinsdag of woensdag een nieuwe levering zou plaatsvinden (Groningen, T-shop). De medewerker was alleen bang dat dat er maar een paar zouden zijn, gezien de gemelde levertijd van Apple.
  #36  
Oud 01-08-10, 17:05
martinvb martinvb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Velsen
Berichten: 30
Standaard

Er staan meer mensen op een eerste plaats dan op een zesde plaats op de wachtrij... Maar laat ze alsjeblieft een beetje opschieten.
  #37  
Oud 01-08-10, 17:06
mouchoir mouchoir is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 276159 Bekijk bericht
Toch niet zo heel vreemd lijkt me. Wat doe jij als je in een TM-shop, Phone House of APR werkt en je wilt ook een Iphone 4.

Dit valt gewoon onder je secundaire arbeidsvoorwaarden. Iedereen op dit forum zou daar dus ook gebruik van maken.
Helemaal mee eens, maar dan is het nog vervelend voor diegene die 'derde' op de lijst staan en bij een levering van 6 Iphones toch buiten de boot vallen.
  #38  
Oud 01-08-10, 17:29
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mouchoir Bekijk bericht
Helemaal mee eens, maar dan is het nog vervelend voor diegene die 'derde' op de lijst staan en bij een levering van 6 Iphones toch buiten de boot vallen.
Een showmodel in de broekzak van een medewerker? volgens mij hoort een showmodel in de winkel te liggen. Ook zijn dit 9 van de 10 keer dummie modellen maar toch.

De Manager hier uit de shop kwam er gewoon eerlijk voor uit dat hij een 32 GB had en daar niet voor op de lijst stond. Als hij dat nou gewoon gezegd had in plaats van een ''showmodel'' verhaal in je broekzak.

Tuurlijk had ik er ook mooi gebruik van gemaakt als ik in een shop werkte, maar had geen slap verhalen van ''showmodellen'' uit mijn broekzak op gaan hangen. Ik had gewoon eerlijk geweest.

Als je in een shop werkt zijn dat de voordelen die je hebt, daar is niets mis mee. Maar wees wel gewoon eerlijk en hang geen slap verhaal op over ''het showmodel''.

Laatst gewijzigd door john1979; 01-08-10 om 18:42.
  #39  
Oud 01-08-10, 18:38
erickq erickq is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

@john1979: Ik lees al een tijdje je posts. En met veel plezier moet ik zeggen. Ook nu sla je weer de spijker op zijn kop! Ik heb er geen probleem mee als een product dat je graag wil hebben schaars is, maar dan moeten de spelregels van te voren wel duidelijk zijn. Ik had liever gezien dat alle iPhones op 1 locatie waren geleverd en dat je gewoon een paar uur in de rij had moeten staan. Als ik dit van te voren had geweten had ik allang een iPhone uit Frankrijk. Misschien doe ik dat alsnog wel als ik niet binnen 4 weken een telefoon krijg toegewezen door t-mobile. Maarja, ondertussen heb ik maar gewoon te accepteren dat ondanks het feit dat ik op 9 juli tegen een betaling van 50 euro heb gereserveerd, ik nog steeds tegen mijn 3G aan kijk
  #40  
Oud 01-08-10, 18:51
renegerritsen renegerritsen is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard Bestelrelaas

Mijn relaas: Ik heb netjes vooringeschreven op de voorinschrijvingsdag. Kreeg daarna een mailtje dat mijn voorinschrijving binnen was en na 3 dagen een bevestiging zou krijgen. Natuurlijk niets gehoord. Gebeld met de klantenservice; ze hadden geen voorinschrijving binnen, maar ik moest maar een dag of 5 wachten, dan zou ik wel een brief krijgen (Ik ben zakelijke klant, dus geen SMS-jes). Die brief moet ik nóg krijgen en 3 telefoontjes met zakelijke klantenservice en twitters met T-Mobile Webcare verder, heb ik nog steeds geen antwoord. er zal zsm contact met me worden genomen, terwijl ik begrijp dat nieuwe klanten zonder voorinschrijving met hun iPhone 4 lachend de tmo shop uitrennen. Ik gun het hen van harte, maar de willekeur van T-mobile is weer niet van de lucht zeg. Ik ga morgen naar een T-mobile shop en kijken of ik via hen een telefoon kan regelen, misschien is dat de enige manier....ben benieuwd of ik alleen sta met dit probleem..

Laatst gewijzigd door renegerritsen; 01-08-10 om 19:23.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
web winkels mixthead Koopinformatie Nederland 4 04-04-11 14:29
'Winkels' Awater iPhone Apps 0 05-02-10 16:27
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 2 05-06-09 12:38
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle MrRichz iPhone algemeen 53 30-01-08 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:58.