iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beters: Afspraak gemaakt De onderstaande gegevens worden ter bevestiging verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Afleverdatum:Vrijdag, 30 Juli 2010...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Beters:
Afspraak gemaakt De onderstaande gegevens worden ter bevestiging verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Afleverdatum:Vrijdag, 30 Juli 2010 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
sms en mail ontvangen, de iPhone wordt morgen bezorgd.
|
|
||||
|
||||
mijnorderstatus.nl zit helemaal vast.
als ik op bevestig klik, gebeurd dr helemaal niks! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dinsdag 20 juli ca. 10.00 uur 16GB wit telefonisch besteld, vrijdag 23 juli 16GB wit omgezet naar 16GB zwart. Ordernummer 27xxxx, sales 25xxxx. Heb toch sterk het vermoeden dat ik door de wijziging 'verplaatst' ben ondanks de mededeling van TM dat dit niet zou gebeuren. Status is 2. Ben benieuwd wie ook 27xxxx heeft en wanneer de reservering dan is gedaan.
|
|
|||
|
|||
Zojuist mijn afspraak gemaakt voor morgen, YES
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jullie hebben allemaal telefonisch besteld, toch? En niet via een voorinschrijving in een T-shop?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus grijpen wij er net naast hierdoor.....wordt dus inderdaad wachten. |
|
|||
|
|||
Ik heb er zojuist een klacht over ingediend, wellicht dat jullie dit ook kunnen doen? Anders leren ze het nooit daar.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de 20e om 8:15 een witte 16gb besteld maar eergisteren gewijzigd naar zwart (omdat het te lang duurt) maar het ziet er naar dat ik toch weer achter aan de rij moest aansluiten. Sms gehad dat ik een week of 8 moet wachten :-(
|
|
|||
|
|||
Ik moet er eigenlijk niks over zeggen maar je beseft wel dat dat niks uithaalt? Er is vanaf het begin gezegd dat er een wachttijd van 6 tot 10 (of iets in die richting) weken is. Daarmee hebben ze zich volledig ingedekt lijkt me.
|
|
|||
|
|||
Middagpauze bij AMP..
|
|
|||
|
|||
net even contact gehad met AMP over mijn ordernummer en code. Ze zouden het hebben verstuurd naar mijn mailadres, maar heb niets ontvangen... nu even afwachten of ze het naar een ander adres willen sturen. Kan ik hem morgen ontvangen, gaat de mail bokkig lopen doen!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit ook in de 11:11 (vooraangemeld) ''groep'' , ik had rond 09:00 uur ingeschreven via voorinschrijving Online op de toen speciale website pagina van T-Mobile. |
|
||||
|
||||
Ik had al een sim ontvangen en krijg overigens morgen ook de iPhone thuis bezorgd
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most." © Ozzy Osbourne Laatst gewijzigd door FridgeNL; 29-07-10 om 15:13. |
|
|||
|
|||
Okeej vrijdag met bezorgen lijkt vol te zijn! Heb nu een afspraak gemaakt voor Zaterdag!
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuis mijn email ontvangen van amp voor een leveringsafspraak. Hij kan op zijn vroegst 31 juli afgeleverd worden in mijn geval. Maar ik ben alsnog wel blij hoor
|
Er zijn 43 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 43 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|