iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Je moet je salesnummer invoeren....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je moet je salesnummer invoeren.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Update bijgewerkt tot 1200 vandaag. Ik heb alle mensen die afgelopen donderdag en vrijdag een afspraak hebben gemaakt en op status 4 stonden en die het niet in dit topic of in het levertijdentopic van tweakers hebben gemeldt dat ze het toestel hebben ontvangen ook groen gemaakt ervanuitgaande dat ze het toestel inmiddels wel hebben ontvangen.
orderoverzicht Ipc 29072010 1213 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Even een update over het mijne: Datum van bestelling: 20 Juli 2010 Tijd van bestelling: 10.34 Methode: telefonisch Type: 32GB zwart Abonnement: verlenging i-150 Ordernummer: 2619** Orderstatus: onbekend (Er is geen bestelling bekend met de door jouw ingevoerde gegevens.) Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja |
|
|||
|
|||
Update iphone 4 levering
Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 8:35 Methode: telefonisch Type: 32GB zwart Abonnement: verlenging i-150 Ordernummer: 2619** Salesnummer: 2449** Orderstatus: Status 2 Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja |
|
|||
|
|||
Ik denk dat we uit deze lijst kunnen opmaken dat
alle 24(2,3)xxx geleverd zijn en de 24(4,5) nu gaan komen en daar hoor ik ook bij |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb 2416xx
nog niets geleverd gekregen wel een micro sim afgelopen zaterdag sms 8 tot 10 weken ja(staat in overzicht op nee) microsim geactiveerd ja nog steeds stand 2 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Uw order is niet gevonden |
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 8:15 Methode: telefonisch Type: 16gb wit en 26-07 gewijzigd naar 16gb zwart Abonnement: verlenging i-150 (2jaar) Ordernummer: 2615xx Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Nee Status: 2 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Onthou tevens ook dat rjthebrouwer's formulier een overzicht is van mensen die hier op het forum registreren en de moeite nemen om hun gegevens te posten. Omdat het echte aantal registranten groot is verwacht ik dat er nog een flinke groep 24(2) en (3) ordernummers zijn die niet in het sheet zijn opgenomen. Ik verwacht dat deze week wel de (2) en (3) nummers allemaal aan de beurt komen, maarja de laatste onzekere factor is de hoeveelheid telefoons die T-Mobile nog (heeft?) gaat krijgen. |
|
|||
|
|||
Wat ook helaas opvalt is dat niet iedereen een simkaart heeft ontvangen afgelopen zaterdag van de mensen die op de 20e hebben besteld. Er zijn vreemd genoeg nog steeds mensen die 20 juli vroeg hebben besteld, zoals bangnl en geen sim hebben, al kan het bij hem of haar liggen aan zijn verandering van wit naar zwart
|
|
|||
|
|||
Nog even gebeld met de klantenservice en beschik nu over een salesnummer
Datum van bestelling: 30 Juli 2010 Tijd van bestelling: 17;00 Methode: telefonisch Type: 16GB zwart Abonnement: verlenging Ordernummer: 26** Salesnummer: 28** Orderstatus: geen idee Orderbevestiging: nee Micro-sim: nee Gezien de hoogte van mijn order id ben ik hier als laatste aan de beurt! T-mobile heeft zich volgens mij vreselijk vergist in het aantal aanvragen mbt de iphone 4. Bizar eigenlijk dat we ons op een forum bezig houden met ordernummers van een telefoon. Maar doe gewoon lekker mee en zal posten wanneer er verandering komt in mijn bestelstatus! |
|
|||
|
|||
waarom blijven mensen maar slechts de 1e 2 nummers geven??? volgens mij is het inmiddels wel duidelijk dat er elke keer om tenminste het 3e nummer gevraagd wordt om behulpzaam te zijn. volgens mij kan je ook makkelijk het hele nummer geven, zonder postcode kan je er toch weinig mee..
|
|
||||
|
||||
Nog steeds:
Datum van bestelling: 20 Juli 2010 Tijd van bestelling: 11.30 Methode: telefonisch Type: 32GB zwart Abonnement: verlenging i-300 Ordernummer: 245*** Status: 2 Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja SMS: Ja |
|
|||
|
|||
BESTELD: 20 Juni telefonisch verleging i300MODEL:Zwart 16gb
ORDERNUMMER: 2486xx SALESNUMMER: heb ik niet STATUS: 2 BEVESTIGINGSBRIEF: ja SMS 8-10wk WACHTEN: ja MICROSIM ontvangen: nee |
|
|||
|
|||
Citaat:
283 (order) zo goed? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb afgelopen zaterdag weer contact gehad met KS. Na een beklag van mijn kant kreeg ik de volgende mededeling; "ik zou best een uitzondering voor u willen maken maar dat is helemaal niet nodig, wat ik hier zie is dat u echt heel snel uw telefoon gaat krijgen". Wat 'snel' verder betekent is mij onduidelijk...ben benieuwd. (Mijn gegevens staan ook in de spreadsheet maar voor het gemak meld ik het hier nog even; 20e 10:00 telefonisch besteld, 23e aanpassing van wit naar zwart, status 2, geen sim, sales 256xxx)
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|