iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door xynta Sinds welke datum kon je een afspraak maken ? Sinds vanmiddag....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ontopic. net ook maar salesnummer opgevraagd |
|
|||
|
|||
Met die early renewal ben ik ook genaaid eigenlijk. Nu is het maar 1 klein maandje eerder dan het normaal had gekund, maar ze hadden mij verteld dat het kosteloos zou zijn in dit geval (waarom kon ie niet zeggen, maar ik vond het prima). Kreeg ik uiteindelijk die brief met felicitatie met je nieuwe abonnement, en toen stond er wel in dat ik die 70 euro mag betalen. Maar dat is eigenlijk wel zonde, want de kans is groot dat ik mijn toestel pas krijg zodra ik hem wel kosteloos mag verlengen. Achja..ik ken T-Mobile en ik heb niet eens zin om er moeilijk om te gaan doen.
|
|
|||
|
|||
Een vraagje:
Ik heb wel mijn contractverlenging ontvangen van de week, maar met een ordernr van 27XXXX (die ook nog niet is te raadplegen) verwacht ik rekening te moeten houden met een lange levertijd. Ik zit eraan te denken de contractverlenging te cancellen. Heeft iemand daar ervaring mee ? |
|
|||
|
|||
Je moet je salesnummer hebben niet je ordernummer om je status te checken. Dat is al heel vaak genoemd in dit topic!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Volgens T-Mobile twitter is je ordernummer precies hetzelfde als je salesnummer, als je geen status te zien krijgt probeer je cache/cookies te wissen dan werkt het perfect.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
voorinschrijving iPhone 4
Mijn eerste post hier. Was al van plan eerder mijn situatie te posten, nu dan eindelijk:
Datum van bestelling: 20 Juli 2010 Tijd van bestelling: ca. 15:00, 16:30 teruggebeld Methode: telefonisch Type: 16GB zwart Abonnement: early renewal i-150 Ordernummer: 2637** Salesnummer: 2466** Orderstatus: Status 2 Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja Bij activeren vanochtend van mijn micro-sim nogmaals gevraagd naar de levertijd, maar de juffrouw hield stug vol dat dit 8-10 weken is, terwijl de FAQ op de iPhone4-minisite zegt dat wie 20 juli heeft vooringeschreven een levertijd heeft van max. 4-6 weken! |
|
|||
|
|||
Maar toch hadden ze mij via hun forum mijn "ordernummer" verstuurd. Zo werd het genoemd in ieder geval. En daarmee kon ik wel zien dat ik status 2 heb.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoop nog op een lading aan het eind van de week. Ookal zou ik daar niet bij zitten, zou ik er wel blij mee zijn want dan weten we zeker dat ze elke week leveren, plus de schatting die we dan weer kunnen maken hoevéél ze ongeveer leveren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
In ieder geval werkt het SalesID om mijn status te checken. |
|
|||
|
|||
Het ordernummer verschilt wel degelijk van het salesnummer, maar het wordt gewoon door de medewerkers en hier op het forum door elkaar heen gebruikt.
|
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: rond 10.30 Methode: telefonisch Type: 32GB zwart Abonnement: verlenging relax 60 Ordernummer: 2460** Orderstatus: 2 Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja Net even gebeld met T-mobile. Ze kunnen mij ook niets vertellen. Levertijd kan oplopen tot 10 weken.... |
|
|||
|
|||
Toch vind ik dat ze dan die website moeten aanpassen. Want er staat wel doodleuk dat als je op 20 juli besteld heb, dat de levertijd dan max 4 tot 6 weken is. En straks krijgen we ze alsnog pas half september.
|
|
|||
|
|||
Stel dat ik dat doe, dan loopt mijn huide abo gewoon door.....ik heb dan vervolgens het idee dat als ik een niet al te gunstig liggende APR bezoek, ik wellicht het geluk heb dat zij nog een iphone4 op voorraad hebben liggen....ik heb het gevoel dat dat sneller kan gaan dan wachten op t-mobile.....
|
|
|||
|
|||
Even nog een aanvulling voor de lijst.
Heb SMS ontvangen op vrijdag 30 juli, dat levering dat levering 8 tot 10 weken duurt. Op zaterdag 31 juli sim ontvangen. Status nog steeds 2. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben ook A klasse klant... Maar dat helpt ook niet |
|
|||
|
|||
Zie dat er nog mee gegevens in de tabel staan.
Voor de statistiek: 32 GB Zwart Verlenging/ 2 jaar Flex 25 toestel zal onder rembours worden geleverd. |
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: Geen idee Methode: telefonisch Type: 16GB zwart Abonnement: verlenging i-150 Ordernummer (update*): 2444** SalesID: Orderstatus: 2 Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja Helaas werd bij Tmobile mij verteld dat ik toch echt rekening moet houden met een wachttijd van 8 weken. Ik vroeg ook of de levering willekeurig is aangezien ik toch echt lees dat mensen hem eerder hebben en later hebben besteld. Hij gaf aan dat het echt op volgorde gebeurde.... Hmmm |
Er zijn 40 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 40 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|