//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door xynta Sinds welke datum kon je een afspraak maken ? Sinds vanmiddag....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1061  
Oud 02-08-10, 13:45
Koelkastlampje's schermafbeelding
Koelkastlampje Koelkastlampje is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Sinds welke datum kon je een afspraak maken ?
Sinds vanmiddag.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1062  
Oud 02-08-10, 13:49
Rockafello Rockafello is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonster Bekijk bericht
wat ik vreemd vind is dat ik bijvoorbeeld geen bericht heb gekregen mbt mijn verlenging, via mail, post of sms en een ander wel. Ik wel beschik over order en sale nummer. bij navraag bij TM Verteld men mij dat dat "waarschijnlijk" nog komt en wellicht pas bij levering van de iphone zelf. Het lijkt er op dat bij TM niemand een duidelijke lijn heeft over de procedure (als die er al is) Gezien de aantal berichten hier en elders zitten er heeeel veel mensen te wachten en is het maar gissen hoe en wanneer......
Ik heb hetzelfde net ook naar de klantservice gemaild. De de informatie voorziening van T-mobile zorgt voor frustratie ipv hype.....Zorg dat de informatie voorziening gewoon duidelijk is en laat zien dat je als bedrijf de zaak goed op orde hebt. Dit komt amateuristisch over en geeft weinig vertrouwen... zeker voor mensen die al een aantal jaren klant zijn.

ontopic. net ook maar salesnummer opgevraagd
  #1063  
Oud 02-08-10, 13:50
Eindbaws Eindbaws is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 56
Standaard

Met die early renewal ben ik ook genaaid eigenlijk. Nu is het maar 1 klein maandje eerder dan het normaal had gekund, maar ze hadden mij verteld dat het kosteloos zou zijn in dit geval (waarom kon ie niet zeggen, maar ik vond het prima). Kreeg ik uiteindelijk die brief met felicitatie met je nieuwe abonnement, en toen stond er wel in dat ik die 70 euro mag betalen. Maar dat is eigenlijk wel zonde, want de kans is groot dat ik mijn toestel pas krijg zodra ik hem wel kosteloos mag verlengen. Achja..ik ken T-Mobile en ik heb niet eens zin om er moeilijk om te gaan doen.
  #1064  
Oud 02-08-10, 13:51
Mach2k Mach2k is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Breda
Berichten: 64
Standaard

Een vraagje:

Ik heb wel mijn contractverlenging ontvangen van de week, maar met een ordernr van 27XXXX (die ook nog niet is te raadplegen) verwacht ik rekening te moeten houden met een lange levertijd.

Ik zit eraan te denken de contractverlenging te cancellen. Heeft iemand daar ervaring mee ?
  #1065  
Oud 02-08-10, 13:52
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Je moet je salesnummer hebben niet je ordernummer om je status te checken. Dat is al heel vaak genoemd in dit topic!
  #1066  
Oud 02-08-10, 13:54
Eindbaws Eindbaws is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mach2k Bekijk bericht
Een vraagje:

Ik heb wel mijn contractverlenging ontvangen van de week, maar met een ordernr van 27XXXX (die ook nog niet is te raadplegen) verwacht ik rekening te moeten houden met een lange levertijd.

Ik zit eraan te denken de contractverlenging te cancellen. Heeft iemand daar ervaring mee ?
Ik had dat eerder ook gevraagd aan ze, en ze kunnen dat gewoon doen als je ze belt. En anders kan je gewoon wachten tot je gebeld wordt om die iPhone te leveren, en dan weiger je de bestelling. Dat is ook een optie volgens de ks.
  #1067  
Oud 02-08-10, 13:54
calanor calanor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Somewhere
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Je moet je salesnummer hebben niet je ordernummer om je status te checken. Dat is al heel vaak genoemd in dit topic!
Volgens T-Mobile twitter is je ordernummer precies hetzelfde als je salesnummer, als je geen status te zien krijgt probeer je cache/cookies te wissen dan werkt het perfect.
  #1068  
Oud 02-08-10, 13:55
Appletheway2go Appletheway2go is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koelkastlampje Bekijk bericht
Sinds vanmiddag.
Gefeliciteerd! Jij bent echt een geval apart inderdaad! Haha nu hopen dat ik ook zo aan de beurt ben want qua orderID komen we aardig overeen!
  #1069  
Oud 02-08-10, 13:55
nicolai nicolai is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard voorinschrijving iPhone 4

Mijn eerste post hier. Was al van plan eerder mijn situatie te posten, nu dan eindelijk:

Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: ca. 15:00, 16:30 teruggebeld
Methode: telefonisch
Type: 16GB zwart
Abonnement: early renewal i-150
Ordernummer: 2637**
Salesnummer: 2466**
Orderstatus: Status 2
Orderbevestiging: Ja
Micro-sim: Ja

Bij activeren vanochtend van mijn micro-sim nogmaals gevraagd naar de levertijd, maar de juffrouw hield stug vol dat dit 8-10 weken is, terwijl de FAQ op de iPhone4-minisite zegt dat wie 20 juli heeft vooringeschreven een levertijd heeft van max. 4-6 weken!
  #1070  
Oud 02-08-10, 13:55
Eindbaws Eindbaws is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Je moet je salesnummer hebben niet je ordernummer om je status te checken. Dat is al heel vaak genoemd in dit topic!
Maar toch hadden ze mij via hun forum mijn "ordernummer" verstuurd. Zo werd het genoemd in ieder geval. En daarmee kon ik wel zien dat ik status 2 heb.
  #1071  
Oud 02-08-10, 14:02
Ninho010 Ninho010 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koelkastlampje
Sinds vanmiddag.


Gefeliciteerd! Jij bent echt een geval apart inderdaad! Haha nu hopen dat ik ook zo aan de beurt ben want qua orderID komen we aardig overeen!
Hij stond wel al een tijdje op stap 4 (afgekeken op de spreadsheet). Het is een keine groep die deze status al heeft, lijkt me logisch dat deze mensen als eerst de telefoon krijgen geleverd. (wat je nog logisch kan noemen in deze gebrekkige levering).
Hoop nog op een lading aan het eind van de week. Ookal zou ik daar niet bij zitten, zou ik er wel blij mee zijn want dan weten we zeker dat ze elke week leveren, plus de schatting die we dan weer kunnen maken hoevéél ze ongeveer leveren.
  #1072  
Oud 02-08-10, 14:05
nicolai nicolai is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eindbaws Bekijk bericht
Maar toch hadden ze mij via hun forum mijn "ordernummer" verstuurd. Zo werd het genoemd in ieder geval. En daarmee kon ik wel zien dat ik status 2 heb.
Ik heb eerst via email mijn order- en salesID aangevraagd, maar daarna ook via Twitter. Via Twitter kreeg ik een OrderID door, maar dit blijkt het SalesID te zijn. Via email kreeg ik ook nog een ander nummer door, het daadwerkelijke OrderID.
In ieder geval werkt het SalesID om mijn status te checken.
  #1073  
Oud 02-08-10, 14:09
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door calanor Bekijk bericht
Volgens T-Mobile twitter is je ordernummer precies hetzelfde als je salesnummer, als je geen status te zien krijgt probeer je cache/cookies te wissen dan werkt het perfect.
Het ordernummer verschilt wel degelijk van het salesnummer, maar het wordt gewoon door de medewerkers en hier op het forum door elkaar heen gebruikt.
  #1074  
Oud 02-08-10, 14:18
MNG MNG is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 38
Standaard

Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: rond 10.30
Methode: telefonisch
Type: 32GB zwart
Abonnement: verlenging relax 60
Ordernummer: 2460**
Orderstatus: 2
Orderbevestiging: Ja
Micro-sim: Ja

Net even gebeld met T-mobile. Ze kunnen mij ook niets vertellen. Levertijd kan oplopen tot 10 weken....
  #1075  
Oud 02-08-10, 14:22
Eindbaws Eindbaws is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MNG Bekijk bericht
Net even gebeld met T-mobile. Ze kunnen mij ook niets vertellen. Levertijd kan oplopen tot 10 weken....
Toch vind ik dat ze dan die website moeten aanpassen. Want er staat wel doodleuk dat als je op 20 juli besteld heb, dat de levertijd dan max 4 tot 6 weken is. En straks krijgen we ze alsnog pas half september.
  #1076  
Oud 02-08-10, 14:22
Mach2k Mach2k is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Breda
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eindbaws Bekijk bericht
Ik had dat eerder ook gevraagd aan ze, en ze kunnen dat gewoon doen als je ze belt. En anders kan je gewoon wachten tot je gebeld wordt om die iPhone te leveren, en dan weiger je de bestelling. Dat is ook een optie volgens de ks.
Stel dat ik dat doe, dan loopt mijn huide abo gewoon door.....ik heb dan vervolgens het idee dat als ik een niet al te gunstig liggende APR bezoek, ik wellicht het geluk heb dat zij nog een iphone4 op voorraad hebben liggen....ik heb het gevoel dat dat sneller kan gaan dan wachten op t-mobile.....
  #1077  
Oud 02-08-10, 14:22
zepperd zepperd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

Even nog een aanvulling voor de lijst.
Heb SMS ontvangen op vrijdag 30 juli, dat levering dat levering 8 tot 10 weken duurt. Op zaterdag 31 juli sim ontvangen.
Status nog steeds 2.
  #1078  
Oud 02-08-10, 14:28
MNG MNG is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eindbaws Bekijk bericht
Toch vind ik dat ze dan die website moeten aanpassen. Want er staat wel doodleuk dat als je op 20 juli besteld heb, dat de levertijd dan max 4 tot 6 weken is. En straks krijgen we ze alsnog pas half september.
Ja precies... Snap er niks van.

Ik ben ook A klasse klant... Maar dat helpt ook niet
  #1079  
Oud 02-08-10, 14:28
zepperd zepperd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

Zie dat er nog mee gegevens in de tabel staan.
Voor de statistiek:
32 GB Zwart
Verlenging/ 2 jaar
Flex 25
toestel zal onder rembours worden geleverd.
  #1080  
Oud 02-08-10, 14:28
Rad Rad is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: Geen idee
Methode: telefonisch
Type: 16GB zwart
Abonnement: verlenging i-150
Ordernummer (update*): 2444**
SalesID:
Orderstatus: 2
Orderbevestiging: Ja
Micro-sim: Ja

Helaas werd bij Tmobile mij verteld dat ik toch echt rekening moet houden met een wachttijd van 8 weken. Ik vroeg ook of de levering willekeurig is aangezien ik toch echt lees dat mensen hem eerder hebben en later hebben besteld. Hij gaf aan dat het echt op volgorde gebeurde....
Hmmm
Discussie gesloten



Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.