iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door juhe opgeschoven?????? Ja, dat was letterlijk de woordkeuze. Begin er een beetje schraal van te worden. Had gewoon de winkel in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook mijn info! Overigens heb ik het idee dat het niets uit maakt, want ik zie sommige personen die eerder hebben gebeld en een hoger salesnr. hebben..... kortom er is geen touw aan vast te knopen, toch? In ieder geval heb ik zo'n spijt dat ik het nummer aan heb gevraagd, omdat ik nu dagelijks een aantal keer die stomme website van T-Mobile bekijk! Ik heb gewoon geen geduld haha
Datum van bestelling: 20 Juli 2010 Tijd van bestelling: 09:45 Methode: telefonisch Type: 32GB zwart Abonnement: verlenging, 2 jaar Salesnummer: 2443** Ordernummer: 2614** Orderstatus: 2 Aflevertijd.nl: Niet bekend SMS 8/10 weken: Ja Orderbevestiging: Ja Micro-sim: ja Betaalmethode: rembours |
|
|||
|
|||
Citaat:
echt spijt heb ik niet, maar potverdorie, LEVEREN DAT DING |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben verder wel enorm teleurgesteld in de communicatie (of het gebrek daaraan) van T-Mobile. Je moet de informatie over je bestelde telefoon echt uit T-Mobile trekken. Zeer slechte zaak! Verder zou ik nu willen zeggen: geef eens wat cijfermatige onderbouwing van de verkeerde inschatting. Dan weten we in ieder geval of we een week of 2 maanden moeten wachten. |
|
|||
|
|||
Goedemorgen iedereen, op naar de volgende 10-20x kijken op orderstatus.
Wuahahaha Laatst gewijzigd door PortoNL; 03-08-10 om 09:43. |
|
|||
|
|||
site is een beetje veranderd, nu mijn orderstatus nog
|
|
|||
|
|||
Ook mijn status blijft staan op 2
Ik heb gisteren AMP Logistics even gebeld. Kijken wat ik daar aan informatie vandaan kon halen, hij vertelde mij dat er elke week een nieuwe zending iphone's binnenkomt. Gisteren avond of deze ochtend zouden er weer een aantal binnen moeten komen bij AMP Logistics. Beter nog hij dacht dat er vrijdag zelfs een aantal binnen zouden komen! Let's HOPE! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier nog maar een berichtje van mij.
Ook mijn status staat nog steeds op 2 ondanks dat ik de 20e om 09:30 eindelijk iemand van de klantenservice aan de telefoon had. Gisteren nog iemand van Tmobile gesproken en die bleef maar zeggen dat het echt 8 weken gaat duren.. Word een beetje moe van al die tegenstrijdige berichten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelf ga ik gewoon uit van 8-10 weken, houd in eind sept- begin okt :S |
|
|||
|
|||
er staat MAX 8-10 weken en voor degene die een voorinschrijving hebben gedaan is het MAX 4-6 weken (is bevestigd op het tmobile forum) dus je hebt hem dan zowiezo binnen 6 weken. dus voor 10 september
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb hem op de 30ste besteld. Maar klopt idd dat voor de mensen die op de 20ste besteld hebben voor 10 september hun toestel binnen hebben. Ik denk dat ze vroeger bij iedereen zullen leveren, naar met 6-8 en 8-10 weken dekken ze hun zelf in en houden ze de Sales lijn rustiger met status vragen. |
|
||||
|
||||
Haha, dat klinkt zo lang als je het zo zegt . Ik heb op zich geen haast met het ontvangen van de iPhone 4, maar het is frustrerend dat je niet goed weet waar je aan toe bent. Het is blijven gissen en uiteindelijk je telefoon goed in de gaten houden op het SMSje van de logistiek afdeling.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En zo is het en hellaas niet anders |
|
||||
|
||||
Ik duim voor jullie allemaal jongens! (en meisjes) dat jullie hem snel mogen krijgen.
Ik was één van de gelukkigen, maar als ik het allemaal zo lees denk ik echt: T-mobile, je maakt je niet heel erg populair op deze manier... Succes allemaal!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ach, het heeft geen haast, mijn 3gs doet het opzich nog prima. Maar als ik zo de verhalen van de iphone4 mensen lees, dan word ik gewoon heel nieuwsgierig Ben 31 oktober jarig, heb ik hem in ieder geval nog voor mijn verjaardag |
Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 19 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|