iPhone 4 gratis bumper al verzonden! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan vind die bumpers eigenlijk allemaal maar nix.. maar heb er maar 1 besteld... wie weet ga ik hem gebruiken... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb een paar uur geleden de iPhone 4 binnen gekregen.
Nadat ik de app installeer op de iPhone 4 en inlog krijg ik even kort het scherm om een hoesje te bestellen te zien & krijg dan direct een blanco scherm. Erg vreemd allemaal, dus voor mij werkt deze oplossing niet. Iemand suggesties? |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb nieuwe Iphone4 en wil graag bumper bestellen. Ik heb app voor bumper op Iphone staan. En kan hem openen maar dan stopt ie ermee. Wat kan ik hier aan doen? Gr Bert Jan |
|
|||
|
|||
Citaat:
Erg vreemd hoor |
|
|||
|
|||
Probeerde net weer. Staat nu dat ze met update bezig zijn.
Straks maar weer proberen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Okee hij doet het alweer..
|
|
|||
|
|||
ja klopt. heb ook al 1 besteld
|
|
|||
|
|||
yep, bumper besteld
|
|
||||
|
||||
Heeft er niemand een paar goede foto's
Ben eigenlijk we benieuwd hoe dit staat Heb er ook 1 besteld, geen idee wanneer het komt Weet ook niet of ik hem ga gebruiken |
|
|||
|
|||
Duurt wel ff zie ik in de orderbevestiging...
Uw bestelling wordt naar verwachting op 06 Sep, 2010 verzonden. Uw bestelling zal waarschijnlijk uiterlijk 08 Sep, 2010 per post op het opgegeven adres worden afgeleverd. |
|
|||
|
|||
Ik heb op 30 juli een speck fitted besteld en de levertijd zou 10-14 september zijn! Is me dat even lang wachten. Daartegen staan er al honderden krassen op moest ik geen invisible shield hebben.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En zo zijn er op het web wel meer te vinden... |
|
|||
|
|||
Net een mail gekregen dat ik hem binnen 5 dagen zal ontvangen.
Zijn er al mensen die de iPhone4 in NL via t-mobile hebben besteld een case hebben ontvangen? |
|
|||
|
|||
Jul 30, 2010 om 06:57 PM GMT - Bestelnummer WR00XXXXXXXXX
Bekijk bestelinformatie Nog niet verzonden Verwachte verzenddatum: 06 Sep, 2010 Verwachte leverdatum: 08 Sep, 2010 Product Aantal IPHONE 4 BUMPERS BLACK-ZML duurt best lang nog |
|
|||
|
|||
Lekker is dat, wil ik hem alvast bestellen, werkt het alleen onder ios4, dat gaat niet op een 3G of als een slak, direkt eraf gegooit dat 4.
Nou ja, volgende week verwacht ik de 4 32gb vanuit .fr, danmaar bestellen helaas. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je hebt behalve iOS 4 ook een iPhone 4 nodig, dat zien ze toch bij Apple aan het serienummer etc.
|
|||
|
|||
waarom niet, ik heb toch een ordernummer en zelfs al betaald!
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg de volgende mail:
Het doet ons genoegen u te kunnen meedelen dat uw bestelling bij de Apple Store met nummer WR00194xxxx per post is verzonden en binnenkort op het door u opgegeven adres zal worden afgeleverd. Uw bestelling zal naar verwachting binnen 5 werkdagen bij u worden afgeleverd. Dit is slechts een geschatte levertijd, die kan variëren. Aangezien uw bestelling per post wordt verstuurd, kunt u de zending helaas niet volgen. Als ik bij bestelstatus kijk dan staat daar: Verzonden op: Aug 10, 2010 Verwachte leverdatum: 06 Sep, 2010 Even afwachten dus. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mooie case, simpel en alleen te gebruiken voor risicovolle ondernemingen als festivals, uitgaan of andere zaken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
Wat moet je nu juist doen om een gratis bumper voor de iPhone te verkrijgen? | saaiko | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 10-09-10 19:06 |
Poll: Moet Apple de klant tegemoet komen met een gratis bumper? | firestarter | Chat en geruchten | 13 | 07-07-10 15:32 |
Geen mail van iPhone in Sent (Verzonden) | J0sT | iPhone algemeen | 0 | 11-08-09 18:20 |
|
|