iPhone 4 vrijdag -> Hasselt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Jullie zijn enkel voorzien van de eerste reservatie mail? En een nl mobiel nummer? Hoe snel gaat het? Is nu reeds 15 min geopend......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jullie zijn enkel voorzien van de eerste reservatie mail? En een nl mobiel nummer?
Hoe snel gaat het? Is nu reeds 15 min geopend... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Eens je de winkel binnen bent, gaat het vrij vlot. Wel kl*te dat ze de verpakking al open doen en de plastiekjes al verwijderen
|
|
|||
|
|||
Ligt aan de verkoper, bij mij lieten ze het plastic om de telefoon zitten.
|
|
|||
|
|||
pfff, hij is nu eindelijk gesynchroniseerd en ga er wat mee spelen. Ondertussen snel het filmpje gemaakt en is aan het uploaden op Youtube.
|
|
|||
|
|||
Filmpje van de Mobistar winkel van Hasselt.
YouTube - iPhone 4 Launch day Belgium |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
net ff mijn iphone4 opgehaald wat een mooi ding ben er egt blij mee
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb hem ook
Was er 06:20, 07:40 liep ik de winkel uit |
|
|||
|
|||
Mijne ook afgehaald in Hasselt, ging vrij vlot. Kdenk dat ze ongeveer 65 reserveringen hadden en als deze op waren, schoten er nog een 10 over dacht de manager (afgeluisterd terwijl ze er over bezig waren achter mij ) Stonden al 8 mensen te wachten zonder reservering.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mobistar Hasselt was goed georganiseerd vond ik, aparte rij voor mensen met of zonder reservatie, het ging vlot vooruit, toegekomen rond 6u45, had nr 28 en rond 8u weer buiten. Oh ja, de croissants waren ook lekker
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand welke filmploeg er aanwezig was? Waar dat het filmke op komt te staan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eumh en die kerel met zijn micro en zijn vriend die een camera vasthad dan? Deed interviewkes etc, ging zelfs binnen zelf een iPhone halen, en demonstreerde ff hoe stevig de nieuwe iPhone was door er flink met op de toonbank te slaan. Dacht zelfs da ze van Clint waren maar vind er niks van op de website...
|
|
|||
|
|||
Er was weldegelijk een filmploeg daar. Een cameraman, en een interviewer die met sommigen interviews deed. Weet alleen dat het een Antwerpenaar was, en dat hoorde en zag je eraan.
Heb hem daarna nog gezien in de winkel toen ik de mijne afhaalde, en hij was zeer laat aangekomen, had een nummertje gekregen, maar kreeg zijn iPhone gewoon zonder in de rij te moeten staan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@ Grimm, nu je het zegt, hij had 2 reservaties op 1 naam, maar ook hij kreeg er maar 1 mee, en toen zei hij, ok, dan nemen we der 1, tis toch voor weg te gooien.
Ik dacht dat het misschien gewoon zever was wat hij aan het zeggen was, maar waarschijnlijk zal hij wel van iets als Clint geweest zijn, en kopen ze een iPhone om hem te vernielen, en dan websitebezoekers te krijgen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobistar Hasselt | kenneth12345 | Orange | 0 | 02-12-10 17:18 |
Mediamarkt Hasselt | Sjord | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-09-10 15:27 |
MC kon albertlaan Hasselt | Deorum | Koopinformatie Nederland | 0 | 25-08-10 17:13 |
reservaties Demerstraat Hasselt | Pega | Koopinformatie Nederland | 5 | 13-08-10 14:12 |
Dekking omgeving Hasselt (OV) bij Zwolle | MikeyMike | Odido (T-Mobile) | 4 | 03-08-09 17:48 |
|
|