iPhone 4 vrijdag -> Hasselt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) In de albertstraat geweest, tegenover de Presshop? Namen ze daar reservaties vanaf nu?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In de albertstraat geweest, tegenover de Presshop? Namen ze daar reservaties vanaf nu?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Filmpje staat op de Clint website
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ze hadden wel iets originelers mogen bedenken imo.. Ze gebruiken dan nog de Blendtec blender die de echte "Will it blend" filmpjes gebruiken. Na-apers...
|
|
|||
|
|||
Ik vind het echt een belachelijk filmke.. kreeg het ook al op mijn zenuwen van die presentator toen ze aan 't filmen waren, die dacht echt dat em het was. Die heeft de rij toch zeker een half uur opgehouden met zijn belachelijk gedoe.
|
|
|||
|
|||
Ja, op zich valt het nog mee. Maar dit moet toch een doorn in het oog zijn voor diegene die net niet hebben kunnen bestellen...
|
|
|||
|
|||
Duurt het echt 2 maanden voordag er in Hasselt weer iphones te koop zijn?
de apple reseller inport van europa stelde vast dat in midden tot eind augustus een massa transport naar europa komt. waarvan ditmaal niet frankrijk en UK volledig worden bevooraad, maar vooral Benelux. Dit kreeg ik te horen van me neef, die bij het Apple cel service centre werkt in A´dam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobistar Hasselt | kenneth12345 | Orange | 0 | 02-12-10 17:18 |
Mediamarkt Hasselt | Sjord | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-09-10 15:27 |
MC kon albertlaan Hasselt | Deorum | Koopinformatie Nederland | 0 | 25-08-10 17:13 |
reservaties Demerstraat Hasselt | Pega | Koopinformatie Nederland | 5 | 13-08-10 14:12 |
Dekking omgeving Hasselt (OV) bij Zwolle | MikeyMike | Odido (T-Mobile) | 4 | 03-08-09 17:48 |
|
|