3de levering iphone's discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Juist gebeld naar mobistar te Heist-op-den-Berg, ze wisten niet zeker wanneer de 3de levering kwam, maar volgens de verkoper kon dit vandaag of volgende week....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Juist gebeld naar mobistar te Heist-op-den-Berg, ze wisten niet zeker wanneer de 3de levering kwam, maar volgens de verkoper kon dit vandaag of volgende week.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn Mobistar Center zei me vorige week bij de release dat ik deze week vrijdag wel aan de beurt zou zijn. Wist hij nu van 2 leveringen per week of kwam de tweede levering vroeger (dinsdag geleverd) en verwacht hij pas volgende week terug leveringen? Wachten is de boodschap, vrees ik |
|
|||
|
|||
Iemand info over Mobistar Leuven? Gehoord dat ze in 1 van de 2 winkels niet aan reserveringen doen. Als daar dinsdag een levering komt zit ik daar voor de deur voor openingstijd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
in de diestsestraat ( de kleinere mobistar winkel) neemt geen reservering daar is het een FIFO. |
|
|||
|
|||
Gaan we nu voor elke levering een topic openen ? (is het niet overzichtelijker dat in een generaliserend topic te doen?)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben geen Mobistar klant dus het lijkt me logischer als iemand dat doet die daar wel klant is . Als ik een derde levering topic van T-Mobile ergens zie opduiken dan maak ik daar wel een generaliserend topic over.
|
|
|||
|
|||
Enige info over een leverdatum? Is dat weer dinsdag?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goed om te weten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In mediamarkt te brussel (Nieuwstraat) verzekerden ze me dat er elke dag 15 toestellen binnen kwamen. Heb er gisteren eentje gereserveerd, en binnen maximum 10 dagen zou ik de mijne moeten hebben. Ook voorschot van 50% betalen.. Dit wist de verantwoordelijke voor de reserveringen van de iphones mij te vertellen..
|
|
|||
|
|||
Nee, ga voor de deur zitten als ze open gaan in de Diestsestraat.
|
|
|||
|
|||
iemand al telefoon gekregen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hoeveelste sta je op de lijst? Ik zie het al in een andere post (16de), meer hoop voor jou dan voor mij (stond op 5 juli op de 100ste plaats )
Laatst gewijzigd door BfromB; 10-08-10 om 12:41. |
|
|||
|
|||
Had vrijdag nog een mailtje gestuurd om te vragen of mijn reservatie nog wel degelijk in orde was, en toen kreeg ik te horen dat er nog maar drie wachtenden voor me waren. Ik verwacht er dus bij te zijn bij de volgende levering, en anders zal het sowieso wel de levering daarop zijn want twee toestellen per levering zullen ze sowieso wel krijgen he.
|
|
|||
|
|||
Heb ook al gehoord ze vrijdag een levering krijgen, maar geen 32gb
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Levering nieuw IPhone 4 | nhl2003 | Odido (T-Mobile) | 1 | 11-02-11 08:50 |
2de Levering iPhone's | saaiko | Orange | 264 | 25-08-10 11:21 |
kan iPhone niet ontgrendelen 1/3de touchscreen kapot? | proXify | iPhone algemeen | 24 | 06-12-09 22:07 |
levering iphone | leagallow | Archief | 2 | 04-08-08 18:57 |
NIEUWE LEVERING (2de levering) | supernaturol | Archief | 2 | 15-07-08 13:10 |
|
|