telefoonkopen.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom kan een winkel als telefoonkopen.nl gewoon voorraad hebben terwijl er een ongelooflijke wachtlijst bij de T-Mobile winkel om de hoek is. Ze deden nogal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom kan een winkel als telefoonkopen.nl gewoon voorraad hebben terwijl er een ongelooflijke wachtlijst bij de T-Mobile winkel om de hoek is. Ze deden nogal geheimzinnig toen ik het vroeg in de winkel..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
weinig reserveringen misschien? en omdat de winkel niet zo bekend is als de phonehouse of belcompany, denk ik?
|
|
|||
|
|||
Ik denk idd dat het dat is. En volgens mij zijn er bij TPH en BC ook flinke wachtrijen. Niet zo lang als bij t-mobile heb ik het idee, maar toch...
|
|
|||
|
|||
In Den Haag hebben ze niks op voorraad. Volgende week verwachten ze weer een levering...Maar je moet wel snel zijn!
|
|
|||
|
|||
Ja hoor, heb ik net telefoonkopen.nl in arnhem gebeld. Is de laatste net vanochtend weg gegaan :S.
Ze verwachten eind van de week weer een levering |
|
|||
|
|||
eindhoven heeft ze op dit moment ook niet meer... Maar verwachten eind deze week/ begin volgende week weer een nieuwe bestelling binnen te krijgen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net de iphone4 opgehaald in Vlaardingen. Ze hebben er nu nog vier
|
|
|||
|
|||
Net de shop in Hilversum gebeld, en de geen die de telefoon op nam die moest al lachen toen ik om de iPhone 4 vroeg.. Die krijgen dus zo te merken deze vraag vaker
|
|||
|
|||
Ik heb 'em
Half uurtje geleden naar telefoonkopen.nl Nijmegen gebeld.
Hadden nog één 16Gb liggen en die is nu van mij |
|
|||
|
|||
Hahahah geweldig bij t-mobile mijn bestelling geanuleerd!!
en de laatste iphone 4 gehaald in hoofddorp bij telefoonkopen.nl Lang leve deze shop !!!!!!! YES YES YES dus geen 6 weken wachten voor mij heerlijk!!! |
|
|||
|
|||
hahah, jahh blijkt dat telefoonkopen.nl hier een goede aktie mee neer zet, denk dat je geen betere reclame kan maken
en het gaat zo slecht met de nederlandse economie |
|
|||
|
|||
Bestelling bij t-mobile geannuleeerd, en vanochtend om 12 uur gebeld naar telefoonkopen.nl in delft die hadden de iphone niet meer, maar in leiden wel. Nu net terug met een iphone 4 16gb uit leiden vandaan!
Top winkel!! |
|
|||
|
|||
Ik ga mn iphone (en het wordt gewoon ook mijn allereerste!!) ook zo ophalen bij een vestiging... heb de rest gewoon geannuleerd
|
|
|||
|
|||
Delft en Leiden zijn leeg
Nog maar even doorbellen vrees ik. Nergens meer een 32GB te vinden in Nederland volgens mij. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan bijv. naar delft bellen, hun zetten je op een soort reserveringslijstje, en ze krijgen als het goed is eind deze week of volgende week weer nieuwe iphones. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel plezier ermee. Oh, en ik sta in Delft en Leiden inmiddels op de reserveringslijst. Evenals in Groningen bij 3 winkels De 32Gb is gewoon lastig op dit moment blijkbaar. EDIT: Den Haag en Vlaardingen zijn ook volledig uitverkocht op iPhone4 gebied. Ik staak mijn pogingen voor vandaag Laatst gewijzigd door Snowgasm; 10-08-10 om 16:40. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had trouwens een 16 gb en geen 32!! |
|
|||
|
|||
Roosendaal had er nog 3 beschikbaar. 1 is al opgehaald door mij
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|