telefoonkopen.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, geweldige aflevering van FUTURAMA (er kan mogelijk nog 1 over zijn) Maar misschien had de verkoper het over de 32 gig verzie, ofzo......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja, geweldige aflevering van FUTURAMA (er kan mogelijk nog 1 over zijn)
Maar misschien had de verkoper het over de 32 gig verzie, ofzo... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Mijn vraag is waarom telefoonkopen.nl er zo belachelijk veel krijgt in verhouding tot T-Shops, BelCompany en The PhoneHouse... Is het dat daar aanvankelijk minder mensen besteld hebben of dat het minder bekend is/was, of hebben ze een backdoor bij Apple?
|
|
|||
|
|||
Leiden heeft ook niets meer
|
|
|||
|
|||
De t-shops hebben natuulijk ook meer reserveringen, want zo dacht ik ook.... hier heb je de meeste kans op een iphone. Dat stellen zij zelf overigens ook. Ik braaf op de wachtlijst, maar ik heb mijn 16g gister toch via Telefoonkopen.nl Vlaardingen opgehaald. Was toen de laatste maar ze verwachten vlg week een nieuwe levering. Afgelopen week daar 7 stuks dus, terwijl de t-shop aan de overkant claimde er maar 3 te hebben ontvangen. Zij reageren ook verbaasd over de berichten van Telefoonkopen.nl. Ook een enorm goede service daar trouwens
Zeker in vergelijking met de t-shop daar. |
|
|||
|
|||
Haha
geweldig vooral vanaf het stuk @seconde 34. "We just have one left" |
|
|||
|
|||
weet iemand trouwens nog waarom sommige aanbieders enkel met een iphone abbo verkopen en niet met een relex?
|
|
|||
|
|||
telefoonkopen had er denk ik nog zo veel over omdat ze er nergens mee adverteren in de winkels, alleen op de website (en niet met een super-banner)
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag mijn 2e iphone4 opgehaald in Zaandam. Ze hadden er nog 1 op vooraad.
|
|
|||
|
|||
Telefoonkopen.nl in Hilversum verwacht volgende week woensdag een nieuwe lading.
|
|
|||
|
|||
ik kreeg te horen dat ze misschien donderdag (vandaag) dus een lading binnen krijgen (in veenendaal)
oftewel, vandaag m'n oude mobiel maar goed bij me houden, zodat ik geen oproep ga missen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ze hadden het er in veenendaal over, dat ze vorige week 10 hadden gekregen, en als ze deze week een nieuwe levering krijgen dat donderdag, anders vrijdag zal zijn.
maar aangezien ze vorige week er 10 hebben gehad, kan het ook zijn dat ze er deze week geen krijgen, en volgende week weer wel een stuk of 10. Oftewel, afwachten maar |
|
|||
|
|||
Citaat:
Welliswaar voor de verkeerde iPhone, 16 ipv 32... |
|
|||
|
|||
telefoonkopen.nl in arnhem heeft nog geen levering gehad vandaag.
ze verwachten het morgen |
|
|||
|
|||
Gisteren TelefoonKopen.nl in Roosendaal gebeld. Daar hadden ze nog 1 32gb op voorraad gewoon. Die heb ik zojuist opgehaald
Ga dus nooit meer 's ochtends bellen naar T-Mobile als er iets nieuws uit komt. |
|
|||
|
|||
en allemaal met een iphone abbo genomen? bij telefoonkopen.nl??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
inmiddels al ergens een nieuwe levering??
Laatst gewijzigd door sven-erik; 13-08-10 om 10:57. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Arnhem zou vandaag ook weer levering krijgen, maar heb ze gebeld en nu zeggen ze dat er vandaag niks komt en volgende week wss weer
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|