telefoonkopen.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Black Bullet Weet je ook toevallig op welke plek je op de wachtlijst werd gezet toen je hem daar reserveerde? En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
ben er erg blij mee. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De laatste weken met veel plezier het forum van iphoneclub gevolgd.
Nu eindelijk I4 16GB opgehaald bij telefoonkopen.nl in Delft. Een week eerder op een lijstje laten zetten. Vanmiddag belden ze op dat er binnen waren gekomen. Vanavond ga ik hem uitpakken en uitproberen. Ben benieuwd. |
|
|||
|
|||
Hier zelfde verhaal, gister op de lijst laten zetten(filiaal in Leeuwarden) dag later krijg ik al telefoontje.
Kan hem alleen helaas vandaag niet ophalen omdat ik de stad uit ben vanwege werk. Morgenochtend meteen ophalen..binnen no-time dus een iphone 4 dankzij telefoonkopen.nl Laatst gewijzigd door Martijnlwd; 18-08-10 om 15:55. |
|
|||
|
|||
ja ik volg de vele verhalen hier ook met verbazing.! Ik heb binnen 3dagen een Iphone 4 32gb gekregen. Tip voor andere, zoek naar wat kleinere erkende webshops.
|
|
|||
|
|||
Gister op 't lijstje laten zetten in Den Haag,
vanochtend werd ik gebeld dat er eentje voor mij klaar lag (16gb) uiteraard gelijk op wezen halen en nu maar even facetimen Laatst gewijzigd door Nightchild_2k3; 18-08-10 om 16:47. |
|
|||
|
|||
Liep zomaar even telefoonkopen.nl binnen, lag er een iphone4 op de balie met een klant ernaast, ik denk, ik wacht even, ze zullen ze toch niet op voorraad hebben... TOCH WEL, tralalala nu weet ik weer hoe blij een klein kind kan zijn, ik heb 'm !!
|
|
|||
|
|||
In welke filiaal was dat ?
|
|
|||
|
|||
Alkmaar
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iphone
volgens mij is het gewoon eeen spelletje van tmobile, want andere winkels hebben hem wel gekregen
vanochtend bij telefoonkopen in delft geweest en daar hadden zo ook nog een paar 32gbs liggen.... |
|
|||
|
|||
Net ook filiaal Delft gebeld ze hebben daar 32Gb's op voorraad dus sla je kans !!
ik heb helaas 16 Gb nodig heb al een 32 Gb |
|
|||
|
|||
thanks net gebeld 32 gb lig klaar voor me morgen
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag gebeld in Eindhoven met de vraag of ze hem hadden, reactie welke wilt u de 16 of 32 gb. Ik zeg doe maar de 16 gb, een uur later opgehaald
|
|
|||
|
|||
Ik heb er sinds donderdag 12 augustus een gereserveerd staan in Leiden (16GB), was toen nummer 6 op de lijst. Ik zal morgen maar even zelf bellen...
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje, als je een abbo afsluit bij een vestiging van telefoonkopen.nl, kan je dan ook een ''relax'' abbo afsluiten, of werken zij alleen met i-150, i-30 etc etc abbonementen.. ?
|
|
|||
|
|||
Nee, ze werken alleen maar met de Iphone abbonementen.
Want heb mij afgelopen maandag daar op de lijst gezet nadat ik de onduidelijkheid bij BELSIMPEL zat was waar ik dus wel een relax abbo had, maar bij telefoonkopen in de zaak met tmobile gebeld en de iphone 4 mag alleen met I abbo's volgens hun. Nu maar wachten wanneer ik hem krijg |
|
|||
|
|||
Oke dan weet ik dat, en weet dan ok toevallig iemand of je er nog een apart sms bundel bij kunt nemen? bijv van 1000 smsjes..
|
|
|||
|
|||
nope niet mogelijk, iphone abbo's zijn verder geen bundel aan toe te voegen.
|
|
|||
|
|||
Nee, helaas het is of bellen of smsen ligt eraan hoeveel je belt maar de
I-300 is de algemene abbo die vele mensen afsluiten. Succes |
|
|||
|
|||
zelfde verhaal, heb mijn iphone vandaag opgehaald bij telefoonkopen.nl te Hengelo. zie: https://forum.iculture.nl/f18/i...ouden-tip.html
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|