telefoonkopen.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) jammer, was eigenlijk nog van plan er vanmiddag eentje te scoren.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jammer, was eigenlijk nog van plan er vanmiddag eentje te scoren..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja ik ook, ik had echt verwacht dat ze vandaag weer zouden binnenkomen. Zal over een tijdje ook even wat andere filialen of filialen van the phone house bellen of die vandaag wel binnen hebben gekregen
Laatst gewijzigd door Fr3eZer; 13-08-10 om 11:39. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik zo telefoonkopen.nl in Den Haag even binnenloop, is toch om de hoek. Mochten ze er nog hebben laat ik het weten.
|
|
|||
|
|||
The phonehouse zevenaar krijgt vanmiddag tussen 12 en 1 weer een levering maar wisten niet of de iphone 4 ertussen zat
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit te denken om bij Telefoonkopen.nl te gaan kopen, alleen ik heb een paar vraagjes.
1: Ik wil graag mijn telefoonabonnement zo laat mogelijk laten activeren. Dat is, als ik het goed heb, 4 maanden na aankoop van telefoon en afsluiting abonnement. En 2: Als je hier besteld, kan je dan wel gewoon met garantie naar een T-Mobile winkel? |
|
|||
|
|||
Telefoonkopen.nl Den Haag heeft iig geen iphones en ook geen idee wanneer ze weer binnenkomen. Jammer maar helaas
|
|
|||
|
|||
Net gebeld met telefoonkopen.nl Breda. Hun hebben op dit moment er geen, Hij vertelde er ook gelijk bij dat er heel veel gereserveerd zijn. Nu roosendaal etc proberen is het wel waard denk haha
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik sta daar op #4.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
no problem, het jokt en liegt er toch maar op los....woensdag wist ie gegarandeerd zeker dat er deze week nog een levering zou komen...tis nu vrijdag....heb er een hard hoofd in
|
|
|||
|
|||
vanmiddag gebeld door The Phone House zevenaar dat er weer iphones zijn binnengekomen! natuurlijk meteen opgehaald
Ikke ook weer blij xD |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lucky Bastard ik ben vandaag Media Markt Breda,telefoonkopen Breda en Roosendaal langs geweest geen een hadden voor mij een Iphone 4 ligen.. Was Zevenaar maar hier dichtbij dan was ik er zo naar toe gereden pfff iemand nog met tips waar ik het beste kan kijken omgv Breda mag een uurtje rijden zijn |
|
|||
|
|||
Zal phone house hier in breda op het winkelcentrumpje is binnen lopen
|
|
|||
|
|||
Oh daar ben ik al binnen gelopen . Aardige vrouw die mij uitleg gaf en erbij zei dat ze geen voorraad meer hebben . En heb de Iphone in handen gehad want een medewerker daar had de Iphone 4 al.
|
|
|||
|
|||
Welk winkelcentrum ben je geweest?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedoelde hier in Hoge vucht. Hier zit er ook een
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|