iPhone 4 gereserveerd in Mol - Geel - Herentals. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Uw bestelling dd 27/07 is nog steeds lopende. Echter zijn we nu aan de bestellingen van 14 juni. Ik verwacht dus nog dat u ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste,
Uw bestelling dd 27/07 is nog steeds lopende. Echter zijn we nu aan de bestellingen van 14 juni. Ik verwacht dus nog dat u +/- 1.5 maand dient te wachten... Met vriendelijke groet, Mobistar Center Mol - Geel - Herentals |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Naar welke van de drie winkels heb je juist gemaild, en voor welk model? Want mijn 32GB was reeds op 10 juni besteld in Mol.
|
|
|||
|
|||
zo toch maar eens andere wegen gaan zoeken....
|
|
|||
|
|||
Ik heb daar gereserveerd op 16/06.. (32gb) Dus dan zou ik bijna telefoon/sms/mail moeten krijgen dat hij er is. Maar ik heb de mijne al gehaald op de releasedag.
|
|
|||
|
|||
32gig, besteld in Geel
|
|
|||
|
|||
Ondertussen al bijna drie weken op een vierde plaats voor de 32GB. Sindsdien trouwens nergens meer gelezen dat iemand zijn toestel is mogen gaan halen in Mol, zouden er dan echt geen leveringen meer geweest zijn daar? Anyway, nieuwe week, nieuwe hoop? Vertrek donderdag voor twee dagen naar Portugal, het zou echt wel nice zijn als ik hem dan ni het bezit zou hebben
|
|
|||
|
|||
Afgelopen zaterdag kreeg ik onderstaande mailtje van Mobistar Mol:
Citaat:
Heb trouwens op 3 augustus de 16GB gereserveerd. |
|
||||
|
||||
Wie heeft er ondertussen al een 32 GB ontvangen?
Op welke datum gereserveerd? |
|
|||
|
|||
Heb daarnet toevalllig nog een mailtje gestuurd. Gereserveerd op 10 juni voor 32GB, toen op een 16e plaats. Drie weken geleden vertelden ze me dat er nog maar drie wachtenden voor me waren. Heb dus eens gevraagd of ze toch enig idee hebben wanneer er nog eens 32GB geleverd wordt, want drie weken op een vierde plaats is best wel lang. Zal het hier wel laten weten als ik meer info krijg.
Op welke plaats sta jij, of op welke datum gereserveerd? |
|
||||
|
||||
Mail gestuurd eind juni, reservatie telt vanaf 5 juli, op 17 juli op de 100ste plaats ...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Toch nog maar eens een mailtje naar hun gestuurd, alhoewel ze hebben laten weten hieromtrent geen mails meer te beantwoorden. Ondertussen ook bij The Phonehouse besteld en doe ik af en toe een poging om via de Mobistar web site te bestellen. |
|
|||
|
|||
Heb mijn 16 GB versie 5 Aug. besteld, maar aangezien ik nog niemand heb gehoord die een iphone uit Mol op heeft kunnen halen ga ik misschien maar eens op zoek naar andere wegen om er een te kunnen bemachtigen...
|
|
||||
|
||||
Uitzonderlijk toch nog een antwoord ontvangen, ik sta momenteel op de 30ste plaats. Half juli was dit nog de 100ste plaats, dus ongeveer 10 plaatsen winst / week ...
|
|
|||
|
|||
Welk mail adres heb je naartoe gemailt? Toch ook maar eens proberen..
|
|
|||
|
|||
Ik had mijn Iphone 16gig op 26 juli besteld bij mobistar Geel, net telefoon gekregen dat hij op mij ligt te wachten!
|
|
||||
|
||||
16 GB gaat veel vlotter dan 32 GB ...
|
|
|||
|
|||
Mijn 16GB is besteld op 30juli en heb juist telefoon gehad dat hij binnen is
|
|
||||
|
||||
Als ze eerst voor de 16 GB bellen en dan pas voor de 32 GB is er nog hoop
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs geel scherm | niels39 | iPhone algemeen | 8 | 14-06-12 17:04 |
Mobistar shops: alles is gereserveerd | Teksta | Koopinformatie België | 3 | 29-07-10 17:31 |
gereserveerd op 20 juli, zonder toestemming abonnemnt verlengd | isaac020 | Koopinformatie Nederland | 11 | 25-07-10 01:20 |
|
|