Wanneer besteld, wanneer binnen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat zijn de totale kosten die je kwijt bent?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat zijn de totale kosten die je kwijt bent?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nog niet bekend. Zal de totale kosten in de start-topic opnemen als ze bekend zijn.
|
|
|||
|
|||
iPhone is eindelijk bij MyUS gearriveerd.
Op naar fase 2 |
|
||||
|
||||
Een vriend van mij heeft zaterdag een 16gb besteld via de Apple Store en de leveringstermijn die normaal D+1 is werd onmiddellijk op 26-28 februari gezet ; er is blijkbaar vertraging in de levering van de 16 gb toestellen of misschien heeft het iets te maken met de nakende firmware update/SDK aankondiging ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie mijn tijdtabel. |
|
|||
|
|||
Apple producten worden ook vaak vanuit Chine (waar Apple producten geproduceerd worden) direct na de consument verzonden.
Maar ben benieuwd naar jullie totaal kosten? Heb net een iPhone besteld ben benieuwd. |
|
|||
|
|||
Zoals het er nu uit ziet gaat de iPhone en de daarbij ingepakte Agent18 ecoshield vandaag aankomen (vanavond 18u volgens de tracking site).
Totale kosten zal ik vandaag (na inname pakje en betalen belasting) posten. |
|
|||
|
|||
Postbode is te vroeg langs geweest vandaag. Online stond 18u, helaas was de overijverige knakker om 12u al langs geweest.
Voor niets een halve dag vrij genomen. Morgen nog een dag vrij nemen, zal je net zien dat hij dan om 18u komt. Grrrr Morgen ook de update over de kosten. |
|
|||
|
|||
De de 20ste is het pakketje verzonden. Ik heb vandaag de TNT gebeld en het pakketje hebben ze ontvangen. De medewerker kon mij vertellen dat het pakketje volgende week zal worden verzonden, best vervelend.
Detailed Results: Arrived Abroad, February 25, 2008, 12:27 pm, NETHERLANDS Into Foreign Customs, February 25, 2008, 12:26 pm, NETHERLANDS International Dispatch, February 22, 2008, 4:46 am, MIAMI Processed, February 22, 2008, 12:01 am, MIAMI, FL 33112 Processed, February 21, 2008, 2:04 pm, MIAMI, FL 33152 Processed, February 20, 2008, 8:37 pm, GAINESVILLE, FL 32608 Electronic Shipping Info Received, February 20, 2008 Laatst gewijzigd door Kevin86; 27-02-08 om 23:33. |
|
||||
|
||||
Mag ik vragen waarom niet? Het duurt gewoon wat langer ja, maar daar betaal je dan ook voor.. Mijn pakketje via USPS is gewoon goed aangekomen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mn eerste post hier :
Dit is 't traject die mn Iphone tot dusverre heeft afgelegd: Into Foreign Customs, February 26, 2008, 7:59 am, NETHERLANDS Arrived Abroad, February 26, 2008, 7:59 am, NETHERLANDS International Dispatch, February 23, 2008, 11:14 am, NJI Electronic Shipping Info Received, February 22, 2008 Hopelijk is ie weer snel weg bij de douane, alhoewel ik er niet op reken |
|
|||
|
|||
Citaat:
TNT vertelde mij dat hij volgende week wordt verzonden, het track en trace nummer werkt helaas (nog) niet. |
|
|||
|
|||
Laten we beide hopen dat ze volgende week worden afgeleverd
|
|
|||
|
|||
iPhone is in de pocket.
8 (kalender)dagen en een beetje is de uitkomst. |
|
|||
|
|||
Hou je ons op de hoogte over die belasting? Anders kan het nog wel eens flink gaan oplopen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik verwacht hierover wel een brief, FedEx is ook niet gek ;-) |
|
|||
|
|||
Nou, alle pakjes binnen en......... Alles belastingvrij!!
DHL op het werk gehad, blijkt dat het pakje door de douane is geslipt en ik 0,- euro aan belasting moet betalen Daar komt bij dat ik na bijna een week nog niets van FedEx over belasting heb gehoord, dus al met al was het een hele hele hele goedkope ervaring Overigens heb ik wel op alle pakjes netjes een factuurbedrag vermeld: Iphone + Ecoshield: Declared value 299,-$ Vmoda + charger: Declared Value 59,-$ Totale belasting? Vermoed dat ik een kleine 60 euro bespaard heb. Laatst gewijzigd door Snowgasm; 03-03-08 om 15:30. |
|
|||
|
|||
Mijn zending is sinds gister: zending niet aangetroffen:manco
Bij andere mensen duurd dez status zo'n 4 a 5 dagen voordat de staus veranderde. Terwijl ze beloofd hadden dat ik mijn pakketje uiterlijk maandag of dinsdag zou ontvangen Nu maar hopen op eind van de week... |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wanneer krijg je herinnering factuur binnen? | laura87 | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-11-08 18:40 |
Wanneer gejailbreakt? | RHCPeter | iPhone algemeen | 4 | 10-06-08 17:54 |
Wanneer binnen! | Tim070 | Koopinformatie Nederland | 2 | 20-03-08 22:28 |
Wanneer Wi-Fi, wanneer GRPS | forum.bericht | Wi-Fi | 2 | 18-02-08 22:59 |
|
|