Wanneer besteld, wanneer binnen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) 6 maart besteld. 13 maart bij mijn tante in amerika 17 maart op de post daar 20 maart in huis. 480 euro inclusief verzenden en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
6 maart besteld.
13 maart bij mijn tante in amerika 17 maart op de post daar 20 maart in huis. 480 euro inclusief verzenden en btw, geen invoerrechten.
|
|
|
|||
|
|||
M'n iphone ligt sinds gisteren bij de douane in België...
Aangegeven waarde = 300 dollar (is een refurbished van 350dollar) Hoelang mag ik ongeveer wachten op m'n iphone? (ik lees hier op het forum 4a5 dagen in Nederland, maar ik leef in Belgie, misschien dat het wat uitmaakt?) |
|
||||
|
||||
16gb iphone
11 maart besteld 21 maart bij mijn tante in amerika afgeleverd 22 maart door mijn tante bij FedEx afgegeven 25 maart bij mij in huis Totale tijd precies 2 weken. Dit had sneller kunnen zijn als ze de iPhone in America op voorraad hadden liggen |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik hoop dat iemand me kan helpen.. Ik heb net gebeld naar foreign customs.. en ze zeggen dat ik een brief thuis heb gekregen dat ik een formulier in moet vullen met de aankoopbon.. die heb ik natuurlijk niet omdat ik via ebay heb gekocht.. is dit weleens iemand overkomen en hoe is dit opgelost? |
|
|||
|
|||
Na een ruime tijd dit forum te hebben gevolgd, heb ik ook een iphone via ebay besteld de 20e, heb hem gelijk betaald en de gozer bij wie ik hem heb besteld heeft hem de 21e op de post gedaan.
Ik heb nog niks binnen, maar dat is bijna normaal omdat ik hem via usps heb laten verzenden. Heb een mail naar de verkoper gestuurd voor een track en trace nummer maar hij zegt deze niet te hebben? :S jullie ervaringen met geen track en trace nummer? |
|
|||
|
|||
Het hangt er een beetje vanaf hoe die verzonden is. Met priority krijg je dus wel een tracking nummer. Als ie op een goedkopere manier is verzonden, is 't helaas zonder tracking nummer.
|
|
|||
|
|||
net besteld
Heb mijn iphone 8 GB zojuist besteld via USA 2 NED, export van Amerika naar Nederland.
Heb er verder nog niet veel over gehoord. Zodra ie er is dan horen jullie het. |
|
|||
|
|||
Dan denk ik dat hij op een goedkopere manier is verzonden. Ik heb namelijk maar 25 dollar aan verzendkosten hoeven te betalen. In totaal 565 dollar op ebay voor de 16gb.
hopen dat hij snel komt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die van mij ligt op het moment bij de douane in Nederland. Zodra ik 'm binnen heb laat ik het ff weten |
|
|||
|
|||
Ben zelf ook erg tevreden met ze. Altijd snel met antwoorden, en hebben me goed geholpen met mijn vragen. Ik ga ze zeker onthouden als ik andere dingen uit de US wil halen.
|
|
|||
|
|||
Via welk bedrijf verstuurt USA2NED die dingen naar NL? (FEDEX. DHL, etc)
|
|
|||
|
|||
Kun je zelf kiezen. Standaard worden artikelen verzonden via USPS, maar als je zelf liever via Fedex of DHL, etc. laat verzenden is dat ook mogelijk. Daarom zeg ik: ben erg tevreden! (maar pas echt tevreden als ik de Iphone in mijn handen heb )
|
|
|||
|
|||
Ik ga er hier ook een bestellen, maar is het de moeite/kosten waard om de foon via FedEx te laten verzenden? Of kan USPS net zo goed, heb namelijk gehoord dat USPS/TNT gewoon super lang kan duren bij de douane aangezien het via de standaard douane gaat...
|
|
|||
|
|||
Iphone 8GB US 1.1.4
13-03 besteld via eBay 14-03 verzonden via USPS 17-03 bij de douane op de plank 26-03 vertrokken bij de douane (TNT) 28-03 eindelijk binnen. 70 euro aan BTW en inklaringskosten. BTW krijg ik wel terug dus ik happy. Kan ik eindelijk opzoek naar leuke dingen hier |
|
||||
|
||||
Citaat:
hoezo krijg je de BTW en heb je ook zo'n formulier gehad van waarde en bon etc. en als je zo'n formulier teug stuurt hoelang duurt het totdat hij vrijgegeven wordt? alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Tussen de 3-4 werkdagen
Maar je kan hem ook ophalen |
|
|||
|
|||
Ik heb hem binnen!
20-3 besteld 21-3 verzonden via usps 28-3 thuisbezorgd door tnt geen BTW of andere kosten. Op het pakket geschreven: iphone 499 $ Denk dat ik dan 1 van de gelukkige ben die hem zo snel heeft via usps en zeker geluk met de btw. nu genieten. |
|
|||
|
|||
Dat is wel heel snel, lekker joh. Hoe lang heeft hij bij de douane gelegen in Nederland?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is dus belangrijk dat er een bedrag vermeld wordt dat past bij de iPhone, anders gaan ze vragen stellen. Laat dus geen "gift" o.i.d. vermelden. Werkt 9 va de 10 x niet. |
|
|||
|
|||
ik weet niet hoelang hij bij de douna heeft gelegen, ik had geen tracking number, dus het was best spannend.
Volgende keer laat ik hem wel met tracking number verzenden. Toch iets veiliger, heb menig uur met zwetende handen voor me pc gezeten. haha. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wanneer krijg je herinnering factuur binnen? | laura87 | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-11-08 18:40 |
Wanneer gejailbreakt? | RHCPeter | iPhone algemeen | 4 | 10-06-08 17:54 |
Wanneer binnen! | Tim070 | Koopinformatie Nederland | 2 | 20-03-08 22:28 |
Wanneer Wi-Fi, wanneer GRPS | forum.bericht | Wi-Fi | 2 | 18-02-08 22:59 |
|
|