Wanneer besteld, wanneer binnen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 97,- in tha house dus dat komt wel goed...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb 97,- in tha house dus dat komt wel goed
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb 13 euro belasting en 8 euro inklaringskosten moeten dokken voor mn 16GB (een $100 gift)
|
|
||||
|
||||
Into Foreign Customs, April 07, 2008, 11:26 am, BELGIUM
Arrived Abroad, April 07, 2008, 11:26 am, BELGIUM International Dispatch, April 05, 2008, 1:10 am, SAN FRANCISCO Acceptance, April 03, 2008, 3:24 pm, DAVIS, CA 95616 Electronic Shipping Info Received, April 03, 2008 snik snik :'( |
|
|||
|
|||
En een update over mijn iPhone.(de us verlaten op 29 maart) TNT zegt hem niet te kennen, USPS zegt niet te weten wat er aan de hand is en gaat informeren bij de partner abroad. Dat kan zo'n 17 werkdagen duren. Ik begin mij een beetje te irriteren en zorgen te maken.
|
|
|||
|
|||
De mijne is binne
Moest wel 69 euro betalen aan de bezorger, kijk ik op het pakje staat er value $500 |
|
|||
|
|||
En hij is binnen
20 maart besteld 28 maart verstuurd vanuit Amerika 9 april uiteindelijk zelf maar opgehaald bij TNT. Nu unlocken |
|
||||
|
||||
zo, ik heb alles een beetje zitten lezen hier, en ik word er niet echt vrolijk van.
de mijne is al sinds 4 april bij de douane en bij TNT staat er nu : Statusinformatie Datum Locatie Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 10-04-2008 Amsterdam-Bornhout, intern transport pakketten maar ff over de kosten waar jullie t over hebben (inklarings/btw) moet je die contant betalen of kan je ook gewoon via een acceptgiro ofzo betalen? want vind t een beetje raar als je niet eens weet hoeveel je moet betalen en er opeens een bezorger aan de deur staat met u moet €70,- betalen ofzo.. en je hebt t niet in huis.. gaat ie gewoon mee terug dan?? |
|
|||
|
|||
Ja dan gaat hij gewoon mee terug en kun je het betalen bij het postkantoor...
Mijn pakketje ligt sinds 2 april bij de douane (in to costums) en ik heb de zelfde manco status sinds 08-04-2008, net gebelt met tnt en die vertelde mij dat het nog ongeveer 2 weken maximaal kan duren .... :s |
|
||||
|
||||
ja hoor..
en ik maar hopen dat ik eind van de week van mn nieuwe iPhone kon gaan genieten. aaaaaaaaaaghrrrrrrr... is het nou echt zoveel werk om een paar pakketjes te scannen en door te sturen? |
|
|||
|
|||
kennelijk wel , ze zeggen dat ze het erg druk hebben door de dollar koers. Ik vind het ook absurd gewoon dat ze het niet aankunnen. DHL en fedex, ups en zelfs usps doen het super snel. Maar zodra de tnt/douane in nederland iets moeten gaan doen dan gaat het enorm traag. Slaat toch nergens op, dat iedereen het aankan behalve hun???
Tnt vertelde mij ook dat ze de papieren in orde moesten maken etc... dus kennelijk doet tnt de inklaringen enzo? |
|
||||
|
||||
ja, vaag..
want volgens de verkoper zou ik m met verzenden op een leveringstijd van 10 dagen moeten verwachten.. dat zou dus morgen zijn.. en via usps is alles ook gewoon snel gegaan. maar hier moet ie dus eerst 6 dagen bij d douane zitten zonder dat er naar omgekeken wordt.. voordat er ook maar iets gebeurt. man en ik ben al zo ongeduldig van nature.. dit helpt niet echt.. ik duim voor jou en mezelf dat het geen twee weken gaat duren hoor.. |
|
|||
|
|||
Is ook gelul dat ze het nu opeens druk zouden hebben door de dollarkoers, het is al jaren zo dat pakketten die bij TNT ingeklaard worden zo lang blijven liggen!
|
|
||||
|
||||
als we nou met z'n allen richting TNT gaan en ff t complex daar gaan bestormen ..
maarja.. voor vandaag valt er niets meer aan te doen, ik ga me hersentjes nog ff aan t werk zetten, over anderhalf uur begint mijn tentamen. i'll keep y'all informed. |
|
|||
|
|||
bij mij stond er ook de melding van manco en toen duurde het nog 5 dagen
ook 70 euro moeten geven aan tnt maar ik was al lang blij dat ik hem had natuurlijk |
|
||||
|
||||
nou ik heb gewoon gebeld met TNT Inklaring.. met de vraag of ik t zelf kan ophalen..
en ik moet dus mijn rekening meenemen.. ze willen weten wat het is, en hoeveel t waard is.. en ik word als t goed is straks gebeld, en ga ik t zelf wel ophalen.. want dat wachten schiet niet op. |
|
|||
|
|||
Mijn status bij USPS staat al 6 dagen op dezelfde status namelijk international dispatch vanuit chicago, iemand hetzelfde probleem? Is het tijd om effe aan de bel te trekken bij USPS?
Grt Ronald |
|
||||
|
||||
nou ik heb hem jeeeeeeeeeeeeeeeej
nu dus ff gaan activeren of hoe dat ook heten mag ben gewoon bij TNT aan de Gyroscoopweg langs geweest, moest wel 88euro betalen.. aangezien hij voor 600dollar verzekerd was. mja.. i got him.. that's what counts.. |
|
|||
|
|||
Tja dat is wel makkelijk als je er in de buurt woont.
Ik heb ook een pakketje dat al sinds 4 april bij inklaring ligt, maar even langs gaan zit er voor mij helaas niet in. Ben benieuwd wanneer die prutsers het eindelijk eens komen bezorgen. |
|
|||
|
|||
Je zou ze kunnen mailen/bellen [heb ik zelf ook gedaan] en dan kan je alvast je track&trace nummer krijgen. Kan je iig de status volgen en zien wanneer ie gesorteerd wordt etc.
|
|
|||
|
|||
Ja dat heb ik al gedaan: sinds 10 april de bekende "manco" melding.
Maar dan is er nog geen pijl op te trekken wanneer het bezorgd wordt, kan na een dag zijn (bij mij dus niet) maar kan ook nog een week duren. |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wanneer krijg je herinnering factuur binnen? | laura87 | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-11-08 18:40 |
Wanneer gejailbreakt? | RHCPeter | iPhone algemeen | 4 | 10-06-08 17:54 |
Wanneer binnen! | Tim070 | Koopinformatie Nederland | 2 | 20-03-08 22:28 |
Wanneer Wi-Fi, wanneer GRPS | forum.bericht | Wi-Fi | 2 | 18-02-08 22:59 |
|
|