iphone kwijt...wat nu?? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben me iphone ( 3gs, 16GB, Wit) kwijt geraakt in december.En me abbo ( t-mobile) gaat door tot ongeveer mei 2012. Wat nu!?! Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone kwijt...wat nu??
Ik ben me iphone ( 3gs, 16GB, Wit) kwijt geraakt in december.En me abbo ( t-mobile) gaat door tot ongeveer mei 2012. Wat nu!?! Ik heb dinge gehoord over lost en stolen regling, werkt dat nog? en zo niet, ik zag vandaag een iphone 4 , 32 gb voor 250 euro...dan kan toch niet waar zijn?? Dus helpt me!!! I-NEED-I-PHONE!!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
T-mobile bellen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
marktplaats
|
|
|||
|
|||
ja ik zag trouwens een advertentie van een man die een iphone 4 met 32 GB verkoopt voor 250 euro..hij heeft er meer van..is dit vertrouwbaar denken julie? dit is de link naar de advertentie :: Marktplaats.nl > Nu Kopen 15 x Apple iPhone 4 4G 32gb hd, lo- sb comm - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone
|
|
|||
|
|||
ik heb ff naar die SB COMM gegoogled maar dit is een oplichter dus niet doen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
gewoon een normale iphone zoeken tegen een redelijke prijs zo heb ik mijn eerste ook gekocht via marktplaats
|
|
|||
|
|||
heeft iemand nog wat informatie over dat lost&stolen gedoe? kan ik daar wat mee in mijn situatie?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wie weet het zeker?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
3gs, hulp, ios4, iphone, kwijt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alles kwijt na downgrade iOS 4 naar 3.1.3, wat nu? | pizzle | iPhone algemeen | 3 | 27-08-10 21:44 |
iPhone kwijt, wat kan ik nu doen? | Florine v Cornbach Dorens | iPhone algemeen | 3 | 03-08-10 08:56 |
laptop gecrasht en alles kwijt, wat nu?! | spoorlijncrosser | iPhone algemeen | 4 | 08-01-10 13:35 |
iPhone 3G: Toegangscode Kwijt, wat kan ik doen? HELP!! ( iPhone 3G 3.0) | Burak61 | Unlock | 4 | 18-07-09 13:18 |
Playlists kwijt - liedjes (bestanden) kwijt | volonte | iPhone algemeen | 3 | 07-02-09 18:17 |
|
|