iPad zonder kassabon, garantie? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPad 16Gb gekregen na het volgen van een cursus. Alleen hier is geen kassabon bijgeleverd. Hoe zit het met de garantie?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad zonder kassabon, garantie?
Ik heb een iPad 16Gb gekregen na het volgen van een cursus. Alleen hier is geen kassabon bijgeleverd. Hoe zit het met de garantie?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar je hebt alvast geluk je deze gratis hebt gekregen, dat is toch al veel waard vind ik . Ik vind het wel bizar je daar geen garantie bewijs van mee hebt gekregen, moest ik van u zijn ik zou daar naar vragen hoor zodat ze u een bewijs meegeven in het geval dat, als je een ipad koopt ongeacht wie dan zou daar altijd toch een bewijs moeten bijzitten? De persoon of instantie die u die ipad heeft gegeven zou ik toch eens aan de tand voelen en om dat garantie bewijs vragen, Laatst gewijzigd door apotheosis; 15-04-11 om 17:10. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alles gaat via de serienummer. Dus geen probleem zonder kassabon. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn excuses voor de foute info, ik was ervan overtuigd je toch een kassabon moest hebben maar nu valt mijnen euro en je hebt gelijk. |
|
|||
|
|||
Controleert apple bij registratie ook of iets gestolen is?
Er zijn er nogal wat die adverteren met nieuwe/jonge apple spullen waar dan geen bon bij zit. |
|
|||
|
|||
Reseller?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zit het met garantie bij een nieuwe 3GS ?maar zonder bon? | corne64 | Koopinformatie Nederland | 4 | 20-08-10 14:57 |
iPhone 3G stoffen onder het scherm zonder garantie meer | Mehmett27 | iPhone algemeen | 3 | 09-08-10 04:28 |
iPhone 3GS: unlocken zonder garantie te verliezen? | guldanbart | Unlock | 1 | 22-03-10 21:43 |
Reparatie (zonder garantie) | ChiTheDesigner | iPhone algemeen | 4 | 24-06-09 21:21 |
Gestolen iPhone! Wie heeft een kassabon!? | MarkBender | Archief | 29 | 24-06-08 19:39 |
|
|