Iphone 4S besteld Apple BELGIE discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Bevestigingsmail heb ik noot gekregen, maar omdat ik gisteren gebeld heb weet ik dat alles in orde is, ze geven zelf toe dat het een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bevestigingsmail heb ik noot gekregen, maar omdat ik gisteren gebeld heb weet ik dat alles in orde is, ze geven zelf toe dat het een zootje is want ze hebben problemen met de e-mail.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Verzending wordt voorbereid Verzendklaar:* 1 - 2 Weeks Levert* 02 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011
Zal morgen nog niet ontvangen zeker, zaterdag rijden ze ook iet... Kunde erom dan de zaterdag in Depo Zulte ? |
|
|||
|
|||
Iemand die via overschrijving heeft betaald al in 'verzending wordt voorbereid' modus???
Zwarte 32gig besteld |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, sinds vooravond op:
Verzending wordt voorbereid Verzendklaar:* 1 - 2 Weeks Levert* 02 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011 Hoop morgen ochtend binnen te hebben, iPhone Dock vorige week gelukt. Echter, vrees ik na het weekend |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh, zoals begin van deze thread.
iPhone 4s, 16g, zwart, Besteld 21okt rond de middag Bevestiging 24okt namiddag Via bankoverschrijving |
|
|||
|
|||
dan zalt bij ons ook wel nimeer zo lang dure zekers
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn betaling werd pas op 25/10 geregistreerd blijkbaar, dat wordt dan maar verder wachten...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik pas de 27ste bevestiging gehad vreemd genoeg
Hoop toch op vnv al een statusupdate en anders zal het voor maandag zijn zkr ... Levertijd werd tenslotte geschat ook tussen 4 en 14 november |
|
|||
|
|||
mijn verzending waotdt ondertussen ook voorbereid zwart 32g
|
|
|||
|
|||
Yes, verzending wordt voorbereid, 1 x 16GB Wit en 1X32GB zwart
Oeffff.... |
|
|||
|
|||
Amai als ze dat heel het weekend gaan voorbereiden gaat er een super mooi strikje rond zitten,verzenden zal dus voor maandag zijn...
|
|
|||
|
|||
21 oktober besteld, 25 oktober betaling ontvangen.
5 november 18:39 bevestiging gekregen dat mijn iPhone is verzonden, dus maandag/dinsdag verwacht ik hem |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 4S 64GB zwart op 21 oktober besteld, op 24 oktober bevestiging van de bestelling gekregen, en leveringstermijn is 02/11 tot 09/11.
MAAR mijn bestelstelstatus staat nog steeds op "artikelen worden verwerkt". En dat terwijl er mensen zijn die de 25ste pas hun bevestigingsmail kregen, en hun iPhone nu al verzonden is. Frustrerend!! Ik kan er alleen maar uit afleiden dat Apple minder bestellingen voor de 64GB-versie verwachtte. Hopelijk wordt hij echt ten laatste op 09/11 geleverd. |
|
|||
|
|||
Ik heb de 16gb zwart besteld. Levertermijn evenzeer 2 - 9 november.
Voor de rest had ik ergens gelezen dat Apple hoe dan ook verzekert dat je voor de uiterste leveringstermijn je iPhone krijgt. |
|
|||
|
|||
TNT trace
Raar, als ik het pakketje trace krijg ik al de hele dag exception te zien.
Is dat normaal ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S besteld op Apple.nl | bbosch | Koopinformatie Nederland | 1990 | 21-02-12 10:44 |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
Iphone 3g kopen in/via apple winkelpunten in Belgie | tha jimsta | Koopinformatie België | 1 | 24-07-08 13:48 |
|
|