Iphone 4S besteld Apple BELGIE discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Of het normaal is weet ik niet, maar het is wel hetzelfde als wat ik te zien krijg....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Of het normaal is weet ik niet, maar het is wel hetzelfde als wat ik te zien krijg.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier
navraag gedaan zowel bij TNT als bij Apple en ze zoeken het uit verder nog geen info |
|
|||
|
|||
Ik heb ook even gebeld naar TNT, zij vertelden me dat er geen enkel probleem is, morgen wordt hij geleverd normaalgezien.
|
|
|||
|
|||
Bestelstatus is juist veranderd in "verzending wordt voorbereid". EINDELIJK!!
|
|
|||
|
|||
TNT heeft gewerkt vannacht:
08 Nov 2011 05:14:36 Brussels Shipment Received At Destination Depot. Nu moeten ze nog hier geraken. |
|
|||
|
|||
Ik heb zonet mijn iPhone 4S mogen ontvangen! Besteld op 21 oktober en verzonden op 5 november
|
|
|||
|
|||
Bij mij is hij blijkbaar verzonden met ups... Nog belgen waarvan hij door ups geleverd wordt/is ipv tnt?
|
|
||||
|
||||
Hier nog niks gehoord Besteld op 21 okt en bevestiging betaling op 25 okt. Uiterste leveringsdatum is 10 november, dan mogen ze bij Apple eens een versnelling hoger schakelen.
|
|||
|
|||
En ja hoor, vanmiddag rond 16u ging de bel en daar stond ups met mijn 4S!
Nu nog aan het instellen, kan niet wachten om hem te testen! |
|
||||
|
||||
Mijne is eindelijk onderweg
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S besteld op Apple.nl | bbosch | Koopinformatie Nederland | 1990 | 21-02-12 10:44 |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
Iphone 3g kopen in/via apple winkelpunten in Belgie | tha jimsta | Koopinformatie België | 1 | 24-07-08 13:48 |
|
|