Mobistar orderbevestiging ZA 28 sept (iPhone 5) discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) 25/09 in de MediaMarkt Antwerpen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
25/09 in de MediaMarkt Antwerpen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
volgende keer dan toch ook maar via mobistar bestellen
heb de mijne 20/09 besteld via vdb en nog altijd niks |
|
|||
|
|||
Ik ben ook bij de gelukkigen! iPhone gereserveerd op 05/10, en ik mag er zaterdag 13/10 achter gaan.
Ik moet straks toch in de buurt van de winkel waar ik gereserveerd heb zijn, eens kijken wat de kans is dat ik hem vroeger mee krijg. |
|
|||
|
|||
daar zou ik ook niet snel op hopen, gaat vermoedelijk pas voor begin November zijn. VDB is ook afhankelijk van Mobistar in eerste instantie.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
mja voordeel is, is 16GB wit, lijken er toch telkens veel van binnen te komen dusja, blijven hopen eh heb nu ouder samsung geval en als ge iphone toetenbord gewoon zijt dan is da echt nie simpel op die samsung Laatst gewijzigd door HonorSociety; 11-10-12 om 17:00. |
|
||||
|
||||
Tja ik op 18/09 bij het mobistar centre en nog altijd geen email .
Mobistar kan er wat mij betreft naar fluiten
|
||||
|
||||
Vandaag ook een mail ontvangen, mag er vrijdag al om gaan. Dus iemand die geïnteresseerd is een iPhone Black 64gb mag me altijd mailen. Is te halen te Mobistar Hasselt
|
||||
|
||||
Heeft mobi* ook voorrang op Apple online??
|
|
|||
|
|||
Ik ben er weer niet bij, pm verzonden naar Pascal, als ik niet te laat ben
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 oktober 2012 om 21:50 ---------- Normaal niet meer beschikbaar, MrBramme wordt de nieuwe eigenaar van de iPhone |
|
|||
|
|||
Indien iemand van West-Vlaanderen zijn reservering niet meer nodig heeft voor een zwarte 64g, let me know!
|
|
||||
|
||||
Iemand toevallig een reservering voor een 16gb zwart die hem zelf niet moet hebben?
|
|
||||
|
||||
ik ben op zoek naar een witte 16gb
o-vl regio waas&dender |
|
|||
|
|||
Hartelijk dank Pascal! Jou levertermijn is beter dan die van Mobistar!
|
|
|||
|
|||
als er iemand een zwarte 32gb op overschot heeft wil ik hem wel ;-)
|
|
||||
|
||||
kunne we nie beter zelf soort van wachtlijst opzetten
|
|
|||
|
|||
Ik zal iets laten weten wanneer ik bevestiging heb van mijn iphone, 32gb zwart. Ik ga die toch niet meer halen nu ik die via Pascal kan kopen (64gb) als jullie er dan nog geen hebben contacteren jullie me maar
|
|
|||
|
|||
OK, mijn broer heeft zelf ook een mail ontvangen dat zijn reservering ook klaar ligt.
Dus ik heb ook nog een zwarte 16Gb ter beschikking voor iemand die wil. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als er iemand nog een zwarte 16GB heeft, laat maar weten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 besteld bij Vodafone Shop. Wat is jou gratis product op de orderbevestiging? | Leonk | Vodafone | 0 | 11-01-11 12:54 |
Nieuwe iPod vanaf 7 sept ? | Lancia | Archief | 7 | 20-09-09 14:58 |
waarschijnlijk 15 sept in turkije | ipodpino | Archief | 15 | 20-09-08 03:19 |
Gerucht ; iPhone vanaf 1 sept simlockvrij | umpire | Archief | 41 | 15-09-08 23:37 |
|
|